אתם כבר חצי שנה במאמצי שיוויק אינטנסיביים

moshe2122

New member
אתם כבר חצי שנה במאמצי שיוויק אינטנסיביים

למוצר שלא נגיש לרוב האנשים. (כי אין תשתית) למה שלא תתמקדו בלספק את המוצר ואז לשווק אותו. אני מאמין בייצור ציפיות והכל... אבל אתם סתם יוצרים תסכול
 
היי משה,

רשת ה – Private NGN שווקה לפני שהתשתית הייתה מוכנה בכל הארץ מתוך רצון לתת ללקוחות שכבר יכולים להתחבר, את החיבור האופטימאלי ביותר שניתן. חשוב להדגיש שלבזק בינלאומי אין חלק בפריסת התשתית, חברות התשתית (בזק והוט) הן אלה שאחראיות על פריסת התשתית ומעדכנות באופן קבוע במפות הפריסה שלהן. NGN - http://www02.bezeq.co.il/NGN/Pages/ngn_map.aspx UFI -http://www.hot.net.il/NEW/4366-he/Hot.aspx בנוסף, בזק בינלאומי נותנת שירות ללקוחות המעוניינים לקבל התראה ביום שבו תיפרס תשתית באזור מגוריהם ותיתכן התחברות לרשת החדשה. במידה ואתה מעוניין בכך, אתה מוזמן לשלוח אלינו את פרטיך )שם מלא, מס' ת"ז של בעל המנוי ומספר טלפון נייד + שעות נוחות ליצירת קשר) בהודעה פרטית או בכתובת המייל [email protected] ותקבל הודעה כשתיפרס תשתית באזור מגוריך. יום טוב, מירית
 

dvdlover

New member
אתם לא נותנים שום התראה

5 פעמים דיברתי עם המוקדים שלכם ונעניתי בחוסר אונים של הטלפניות .. לא יודעים מתי ואיך . בקיצור המילים שלך יפות אבל המציאות שונה לגמרי .
 
היי dvdlover

בהמשך לתגובתי להודעה הקודמת שרשמת, השירות הזה קיים ומתופעל. לכן, חשוב לי לבחון לעומק את פרטי המקרה עליו אתה מספר. אנא העבר את פרטיך (שם מלא, מספר טלפון ושעות נוחות ליצירת קשר) בהודעה פרטית או במייל – [email protected], ואדאג שאחראי מטעמנו יחזור אליך בהקדם. המשך גלישה מהנה, מירית
 
למעלה