אתם מוזמנים להציץ ב"קיר האש"

אתם מוזמנים להציץ ב"קיר האש"

דרך אגב, "קיר האש" זו לא התמונה היחידה שבאתר. בצידו השמאלי של האתר יש פירוט כל הפרקים, כל פרק והתמונות שלו.
 
להערכתי, יש כאן כ-4 וחצי גולשים

כל שעה. סתם מדדתי את כמות הכניסות של מבקרי האתר כאן לאתר שלי.
 

ronenec

New member
../images/Emo153.gifכנראה שבאמת משעמם לך...

וזה לא הכמות... זו האיכות...
 

funfly

New member
שאלה...../images/Emo12.gif

רשמת שבעת החניה, צריך לקפל את הכן נסע הקדמי בגלל המרכז כובד...
למה
מה הקשר
ואיך אחרי זה פותחים אותו
אגב...נראה מדהים! עלה והצלח!
 
את המטוס הזה מחנים עם כן נסע קדמי

מקופל בגלל שתי סיבות: 1, העיקרית, המטוסים האלו כולם ללא יוצא מן הכלל משתחווים לרוטן. 2. כאשר במושבי המטוס אין אנשים, כובד המנוע והמדחף שנמצעים מעברו האחורי של מרכז הכובד יגרמו לאף נמטוס להתרומם באויר ואז המדחף יפגע בקרקע מאחור וינזק. כאשר מרכינים את המטוס (כמו גמל) עובר מרכז הכובד כמה סנטימטרים קדימה ואין כל חשש שהמטוס יתהפך לאחור. בעבר, מטוסים אלו יוצרו עם מערכת קיפול מכנית אשר לא סבלה עומס בעת הקיפול והפתיחה, לכן, הטייס היה יורד, נשען בכל כובד גופו על הקנארד או החרטום ומורה ליתרת הנוסעים לרדת ואז היה מרים טיפה את החרטום ומקפל ידנית את כן הנסע ומניח את האף על הקרקע. כיום כשהקיפול הוא חשמלי, אין בעיה לקפל את כן הנסע כאשר הנוסעים עדיין ישובים במטוס. מקווה שהבנת עכשיו.
 
לא, מה פתאום

תמסורת מכנית "ארוכה" ומנוע DC 12V משהו כמו 100-150 ווט. אז לוקח לו כמה שניות לפתוח ולקפל.
 

jetman

New member
יאיר - מרשים מאד, כרגיל

כל הכבוד על ההתמדה והקצב
 

SaRgE

New member
מה התקנות של מנהל התעופה בנוגע

לכלים "הומ מייד"? אילו אישורים/בדיקות צריך כדי להעלות כזה כלי לאוויר?
 

Aviation Addict

New member
יפה מאוד ../images/Emo45.gif

בדיוק רציתי לשאול למה נועד החתיכת גומי מתחת לאף של המטוס, ואני רואה שכבר התייחסת לזה.
 
למעלה