את המטוס הזה מחנים עם כן נסע קדמי
מקופל בגלל שתי סיבות: 1, העיקרית, המטוסים האלו כולם ללא יוצא מן הכלל משתחווים לרוטן. 2. כאשר במושבי המטוס אין אנשים, כובד המנוע והמדחף שנמצעים מעברו האחורי של מרכז הכובד יגרמו לאף נמטוס להתרומם באויר ואז המדחף יפגע בקרקע מאחור וינזק. כאשר מרכינים את המטוס (כמו גמל) עובר מרכז הכובד כמה סנטימטרים קדימה ואין כל חשש שהמטוס יתהפך לאחור. בעבר, מטוסים אלו יוצרו עם מערכת קיפול מכנית אשר לא סבלה עומס בעת הקיפול והפתיחה, לכן, הטייס היה יורד, נשען בכל כובד גופו על הקנארד או החרטום ומורה ליתרת הנוסעים לרדת ואז היה מרים טיפה את החרטום ומקפל ידנית את כן הנסע ומניח את האף על הקרקע. כיום כשהקיפול הוא חשמלי, אין בעיה לקפל את כן הנסע כאשר הנוסעים עדיין ישובים במטוס. מקווה שהבנת עכשיו.