אתם מומחים, נכון

מהאלבום Zooropa,

שאותו אגב רכשתי היום, יצאו הקליפים הבאים: Numb Lemon Stay(faraway-so close!) הראשון די נדיר ולא משדרים אותו יותר היום.
 

kuziel

New member
עוד הערה...

לNUMB היו שתי גרסאות של קליפים אחת השיר המקורי והשניה היא מיקס עם כל מיני תוספות של קולות מתחומים שונים (ראה ערך ZOO TV) וגם ללמון יצאה גרסת מיקס
 
ללמון יצאו עשרות אלפי מיקסים,

זה השיר הכי ממוקסס של יו2 אי פעם. אבל לא יצא למיקס קליפ למיטב ידיעתי.
 
אם כבר מדברים על קליפים

תגידו כמה גרסאות יש לONE ???????????????????????? אני ראיתי שלוש 1, המוכר יותר לדעתי, שכתוב אחד בכול מיני שפות ויש כול מיני חיות 2, שרואים רק את בונו 3, שהם יושבים באיזה מסעדה יש עוד???
 
לא-ישנן ארבעה גרסאות.

1.באפלו,חמניות,one בשפות שונות (כולל עברית!) 2.רואים את הפרצופים שלהם מדי פעם, באפלוים רצים, + smell, the flowers while you can 3.גרסת הדראג המפורסמת והאהובה עליי! 4.גרסה הידועה כ bono in a bar, בונו יושב בבר ושר את השיר, (אגב, במקור היו אמורות להיות סיגריות עפות מאחוריו,לא הבנתי בדיוק למה)מדי פעם קטעים מzoo tv.
 
זה הדבר הכי לא מיותר בעולם!!!!!!!!!

מכיוון שלשיר הזה יוחסו המון משמעויות, הקליפים מציעים משמעויות שונות קל מאוד להבין, שלדוגמא במקרה של גרסת הדראג הקליפ מרמז על המיניות החבויה בכל אחד מאיתנו. בגרסת הבונו-אין-א-בר, (באינגליש-bono in a bar) יש מספר הבזקים בצבע כחול כזה של חברי הלהקה עם איזה בחורה, וזה לדעתי מרמז על קשר ואהבה, על הקשר שבעצם לא עובד יותר..."well we hurt each other then we do it again" ועל איך שפוגעים דווקא באנשים שאוהבים. יש את גרסת הבפלואים שמדברת על איידס ועל כמה שצריך לנצל את החיים ככל האפשר (smell the flowers while you can
) איידס-מכיוון שהבחור שצייר את זה היה הומוסקסואל כנראה שנפטר מהמחלה.:&acute
ההודעה הזו הייתה די עצלה כי אני ממש צריכה לפנות את המחשב, אבל יש המון פירוט בלינק אחד, אני אצרף אותו מתי שאוכל, מצטערת שכתבתי מעט ומצטערת גם אם בחלקים מסויימים זה נראה קצת סנובי.
ולסיום-בונו אמר פעם ש one must be political at times, but in the end it´s just about the humen spirit
אני לא בטוחה אם זה ציטוט מדוייק, אבל זה הכי נכון. מקווה שעזרתי
 

kuziel

New member
1 ו2 זה אותו קליפ

יש לי את קלטת הוידאו של אכטנג בייבי ושם כל הקליפים של וואן ויש בסך הכל שלוש!!!
 
למעלה