אתם מכירים אולי

להוציא הראסטה פאב, אין כזה דבר...

כמה עצוב ככה נכון, אין כיום בתל אביב מלבד הראסטה פאב של טוני ריי(רח' הרכבת 38 אאל"ט), שפעיל בעיקר בסופ"שים שום פאב מהמגוון העצום שניתן למצוא בעיר ללא הפסקה אינו על טהרת הרגאיי. בברקפסט קלאב מנגנים רגאיי עד כמה שידוע לי בימים שני/שלישי, לפחות זה מה שהיה, במונרו רץ ליין של יער אבל בגלל שהאחרון לא פירסם עליו כנראה שהוא כבר לא פעיל(למרות שאני אשמח לדעת שאני טועה). יש גם הסלואו משה כמובן ברח' המחוגה, שבסופ"שים יש שם כל שישי ליין של רגאיי. והשאר זה בהזדמנויות שונות-הבארבי, הג'ה פאן וכאלה. עידכונים תמיד תוכלי ותוכלו למצוא בלוח האירועים שלנו ובשירשורי ההופעות/המסבות. סופ"ש מוצלח שיהיה, אה?
 

vigiman

New member
איך בא לי לפתוח כזה בית קפה\פאב רגא

שביום הוא מין מקום נחמד לשבת שכל הזמן מתנגן רגאיי וגם מקרינים הופעות וסרטים ,ולהקות קטנות(או גדולות אני לא אתנגד חח) מופיעות לייב ובערב זה פאב רגאיי. סופי שבוע דאנסים מטורפים אבל זה רק חלום חח סתם היה בא לי לשתף
 

vigiman

New member
חח סבבה אז כשאני אתחיל ברצינות

לפתוח כזה מקום אל תדאגו אני אודיע לכם
, אבל נראה לי שזה יקרה רק עוד כמה שנים
 

yaarasta

New member
המונרו נסגר

לצערינו, לפני חודש בערך. איך שהתחלתי לבנות שם משהו מעניין והדיג'יים האורחים כבר נסגרו לכל ספטמבר/אוקטובר, הודיעו לי הבעלים שהם "סוגרים זמנית" והמקום יפתח שוב לא לפני החורף (ככל הנראה) יש גם את קפה ברזילי שלפחות פעם בשבועיים ניתן למצוא שם איזה הפקת רגאיי מעניינת (באוקטובר יהיה נייס מבחינת רגאיי בברזילי - *פרטים בקרוב*) היה את חוף הטופסי בהילטון עם הופעות של ראס דניאל בימי רביעי, ולרוז, סאבו, קותי ואקסום לייב בימי ראשון, עד לאחרונה. מדי פעם במסעדה של JEFF ברח' טשרניחובסקי פינת אלנבי, יש לייב דיג'ייז שמתקלטים בזמן שכולם סועדים או שותים בירה...... יגיע היום שבוא יהיה פאב רגאיי. או איך שקנגרו אומרים: "יום עוד יבוא, עוד יבוא, יום עוד יבואואואוא או או" -יער
 

REL YESAYA

New member
השסק

כל יום סגנון מוסיקלי אחר.... yesaya crew מנגנים שם ב14 לאוקטובר יום שבת...
 
יש אפשרות להרים משהו כזה... ../images/Emo70.gif

עשיתי ערב תקלוט פריסטייל (ז"א בלי להדבק לסגנון מסויים) בפאב בלילינבלום, שהיה מלא בחברים טובים, ורשמתי כבר אז שאם יש ביקוש אז אני אפשר להתחיל להרים שם ערב ואפילו ליין של רגאיי. אז לטובת האנשים שהגיבו לשרשור הזה מדובר על משהו כנראה בכיוון של מוצ"ש/יום חמישי/אחד מימות השבוע, מה דעתנו?
 

K C

New member
יש מקום לליין ביום חמישי

אבל משהו יחודי... ska, dub ו-רוטס. לא חסר דאנס בהצלחה
 
אין בעיה

דרישות דרישות.. העיקר פעם אחרונה פישלת ולא!
סתם הכיוון שלי הוא באמת לעשות דאנס בנייסנס, בלי יותר מדי כיפכופים, רק כיף... אני ב"ה ינסה להרים את זה כמה שיותר מהר, אז צפו לעידכונים..!
 

K C

New member
צודק... אין זמן לזוז

אם חמישי יהיה משהו אני ממש אנסה להגיע
 
למעלה