אתם מכירים את המצבים האלו

אתם מכירים את המצבים האלו

שהטלפון מצלצל, ועל הקו נמצאת לירון/נעמה/מיכל מחברת שקר כלשהו שאתם לא לקוחות שלה ובמקרים רבים מעולם לא הייתם כאלו, אבל היא בכל זאת מתקשרת בשביל להציע לכם להצטרף כלקוחות בתנאים מועדפים?

לי אישית ממש נמאס מהקטעים האלו, ואני מוצאת את עצמי כבר מנתקת את הטלפון ישר כשמי שבצד השני מזדהה כX מחברת Y", כי דיי ברור לי מה ההמשך ואין לי ראש לשטויות האלו. אני יודעת ובטוחה שאני לא היחידה שעושה את זה, כשלצד זאת אני מניחה שכנראה יש לא מעט אנשים שלא עושים את זה וכן הופכים ללקוחות משלמים בסופו של דבר, אחרת אני לא רואה שום סיבה הגיונית שימשיכו עם השיטה הזאת (או שאני טועה).

מכירים את זה? יש לכם סיפורים משלכם בתחום? אולי אפילו מהצד השני?
 

naty3

New member
אין לי סיפורים כאלו, אבל את יכולה להוריד אפליקציה לזיהוי

שיחות כמו trucaller.
יחסום הרבה דברים מהסוג הזה וגם אפשר לסמן אותם כספאם.
 
נראה לי שכבר למדו לעקוף את זה בחברות האלו

בהתחלה עוד הייתי משקיעה ומכניסה את המספרים לרשימה השחורה, אבל אז קלטתי שגם כשזה מזוהה, זה כל פעם זה מספר אחר ממרכזיות שונות.
&nbsp
אני אנסה בכל זאת את עצתך, גם לצמצם את ההטרדות האלו זה משהו
 

naty3

New member
כשאת מתקינה את האפליקציה והם מתקשרים, את רואה את זה על המסך

ואז את יכולה לסנן. וגם מסמנים את זה כספאם, ואז כשהם מתקשרים שוב מופיעה הודעה שהמספר סומן כספאם.
 

sharpantie

New member
במקרה שלי

כשמתקשר נציג כזה השיחה מתחילה בערך כך:
שלום אפשר לדבר עם זלמן?
מדבר
שלום זלמן , מה שלומך?
טוב תודה, אני מבין שאם מישהו שלא מכיר אותי שואל מה שלומי, הוא בטח רוצה למכור לי משהו.......
אז תודה, אני לא צריך.
 
הזכרת לי

היו פעמים שמתי שהייתי עונה לטלפון, ביקשו לדבר עם ההורים (מסתבר שאני נשמעת צעירה בטלפון). התשובה שלי בדרך כלל במקרים כאלו היא "עם ההורים של מי?", מה שלרוב מבלבל את הצד השני, ובזמן שהוא מתבלבל אני נוהגת לשאול "מה את מוכרת?".
&nbsp
באחת הפעמים השיחה התברר כניסיון לגייס כספים, ונשאלתי אם יש בסביבה "מישהו מבוגר" וגם אחרי שהסברתי שאני האדם הכי מבוגר בבית הזה התגובה הייתה בקשה "לדבר עם אחד ההורים".
&nbsp
ולגבי ה"מה שלומך" - לרוב הם כבר מדלגים על זה ולפעמים זה קצת חבל, כי כבר התקשרו לנסות למכור לי כשהייתי בדרך למיון במצב שתואם אנשים שמופנים בהול למיון (עניתי לטלפון רק כי חשבתי שזו הרופאה שרוצה להגיד לי משהו). מנגד, הייתה פעם שהשיחה נפתחה ב"מה שלומך", ומצאתי את עצמי עונה "שלומי לא טוב, אני יושבת שבעה". לזכותה של הבחורה שהתקשרה, היא הגיבה בצורה עניינית ונעימה (למרות שאין לי ספק שזעזעתי אותה) ואמרה שתרשום הערה בנושא על מנת שלא יטרידו אותי.
 

liron50

New member
יש דרך להפטר מהם מהר

בתחילת השיחה תעצור את הנציג ותגידו:"אין לי בעיה להמשיך להקשיב לך במשך שעות,
אבל כך בחשבון שאני לא אקנה כלום, גם לא בחינם".
&nbsp
ב-95% מהמקרים הוא יגיד לכם תודה ויסיים את השיחה, ונראה לי שהוא גם מסמן את זה איפשהו
בדוחות שלהם. שהלקוח X לא מעוניין לקנות גם במחיר מאד נמוך. ואז הסיכוי שאותה חברה תתקשר
אליכם שוב דינמוך.
&nbsp
עבור ה-5% שרוצים להמשיך לבלבל את המוח. אני מקשיב עם 0% תשומת לב.
על כל משפט שהם אומרים אני משיב 'מה?', 'לא מבין מה זה אומר...', <פיהוק> , 'איך אמרת קוראים לך?', 'מה
שם החברה?'....
בד"כ אחרי דקה הם מנתקים לי בעצבים.
 
למעלה