אתם מסכימים עם ויקטור ניומן?

אתם מסכימים עם ויקטור ניומן?../images/Emo215.gif

בפרקים האחרונים ראיתי דברים שמאוד עצבנו אותי. ג'ק אבוט הגיע לויקטור ניומן כדי לשכנע אותו להעיד נגד דיאן, כדי שלג'ק יהיו יותר סיכויים לזכות במשמורת מלאה על קייל. ואפילו ויקטור ניומן הגדול והנורא אמר לג'ק שלמרות שהוא מתעב את דייאן אין זה צודק לעקור ילד מאימו אם היא כן כשירה לטפל בו ואין סכנה שהיא תפגע בו. נו טוב, לג'ק אני עוד מוכנה לסלוח כי הוא האבא והוא לא מסוגל לראות נכונה את הדברים. אבל ניקי ניומן??? אשה ואם ב-USA עומדת מול ויקטור ומבלי להניד עפעף מלאכותי תומכת ברעיון של לגזול את הפעוט מאימו רק כדי שהיא תוכל לישון טוב בלילה?! איזה אנוכיות... אם לא הכל היה קורה בגללה, סביר להניח שהיא לא היתה מתערבת. מה אתם חושבים? ויקטור היה צריך לשמוע לג'ק ולניקי ולעזור לג'ק בבית המשפט? או שכל הכבוד לו שהוא שם את שנאתו לדייאן בצד וחשב על טובת הילד? אז שוב אני מטילה עליכם לענות על כך כאן בסקר.
 

python 4

New member
ויקטור בכלל לא צריך להיות צד בעניין

הרמוני, אני מחפש נואשות נושא לסקר שיחליף את סקר העו"ד. אני יכול לגנוב לך רעיון?
 
יכול גם יכול פייתוני! ../images/Emo140.gif

למרות אהבתי לג'ק, אני חושבת ששניהם צריכים לגדל אותו. משמורת משותפת זה רעיון אידאלי וטוב לכולם במצב העדין הזה.
 
ויקטור הרשע

ויקטור רשע לא היה עוזר לג'ק למרות שהוא היה יכול להיות נחמד ולעזור לג'ק לזכות במשפט מול דיאן . אני חושבת שויקטור היה צריך לשמוע לג'ק וניקי אבל ויקטור שונא את ג'ק לכן הוא לא רצה לעזור לג'ק. רינתוש
 

sergew2

New member
נהג בחוכמה.

אני גם הופתעתי מניקי....איך אפשר בכזאת קלות דעת לטעון שהילד צריך להיות עם ג'ק ולא עם דיאן??? מי גידל אותו כל הזמן? אל מי הילד נקשר? באמת אנוכיות וגם חוסר התחשבות!! אני שמח שויקטור חשב על טובת הילד ונמנע מהלהעיד!
 
למעלה