אתם סטודנטים להנדסת תוכנה- ולא יודעים מתי להתחיל לעבוד?

אנשים רבים פונים מלכתחילה ללמוד הנדסת תוכנה כדי שיוכלו להבטיח לעצמם עבודה מספקת ורווחית בעתיד.
עולם התעסוקה היום ופעם, הוא שונה לחלוטין.
כיום, הפער בשכר ההתחלתי של העובדים גדל-לכן מי שיבחר ללמוד הנדסת תוכנה יהנה משכר ראשוני גבוה ומעבודה מתגמלת מאוד בהמשך,
ולכן הביקוש לתחום גבוה מאוד.
בנוסף, זכרו כי זה לא מספיק להצטיין בלימודים: כדי לרכוש עבודה בתחום עליכם לרוב להיות בעלי ניסיון קודם, ואם תתחילו לעבוד בתחום ההייטק בשלבים מוקדמים, במהלך הלימודים תוכלו לצבור ניסיון יקר מפז שיקל עליכם למצוא עבודה אחר כך.

אנו בחברת אקספוינט נשמח לסייע לכם להתקבל לעבודה הראשונה שלכם כבר בתקופת הלימודים בהתאם לכישורים והיכולות האישיות שלכם.

-רוב הסטודנטים הולכים לעבוד באופן אוטומטי במלצרות או בעבודות סטודנטיאליות טיפוסיות אחרית. אך אם אתם סטודנטים ללימודי הנדסת תוכנה, כבר בשלבים הראשונים של הלימודים תוכלו להשתלב בעולם ההייטק, ולקבל ממשכורת גבוהה ומשתלמת כבר מההתחלה.
-זוהי הזדמנות חייכם! גם תהנו מעבודה רווחית, שנותנת לכם יתרון חשוב-ניסיון וותק בתחום, בנוסף לידע הטכני שאתם צוברים תוך כדי העבודה ולאחר שתסיימו את הלימודים, תוכלו להתקבל לעבודה מתקדמת, מעניינת ומשתלמת יותר בזכות הניסיון שצברתם כבר בתקופת הלימודים.
-לכן מומלץ להיכנס כבר בתקופת הלימודים לאחת החברות המוכרות בשוק, למשרת סטודנט שהחברות בדרך כלל מציעות משום שמדובר ללא ספק על השקעה חכמה שתשתלם לכם בעתיד.

משרת סטודנט בזמן הלימודים
עליכם לזכור כי גם הממוצע של התואר שלכם הוא חשוב כדי שתוכלו להתקבל לעבודה טובה ואיכותית לכן עליכם לדעת לשלב בין השניים ולוודא שהעבודה לא תפגע לכם בלימודים ותוריד לכם את הממוצע מאחר וברוב החברות מעדיפים בוגרים שיש להם ממוצע גבוה.
התחילו לחפש עבודה בשנה השנייה של התואר- השנה הראשונה היא עמוסה והמקצועות בה יותר קשים לעומת השנה השנייה בה נלמדים קורסים בפיתוח תוכנה, שיכולים לעזור לכם ולספר לכם את הכלים הדרושים למציאת עבודה בתחום.
לא מעט חברות יתעניינו בממוצע שלכם, בקורסים הרלוונטיים שלמדתם ובכמות השעות שתוכלו להתחייב אליהן.

אנו בחברת אקספוינט נשמח לעזור לכם באיתור משרת סטודנט שתואמת את היכולות והכישורים שלכם ולסייע לכם בבניית קורות מקצועיים .
לפרטים נוספים, צרו קשר עוד היום
 
למעלה