לזטלומאק היה חוסר המזל להיוולד ביחד עם מרקס. הבעייה עם אולריך זה החוסר נכונות לתקן את הסגנון שלו. בשנים הארחונות רואים שחוץ מאולריך כל התותחים הולכים על הירוק ועל הפולקה דוט ומוותרים לארמסטרונג על הצהובה מראש. עם היה הפרמטר הזה של ה"רגליים הטובות ביותר" אני בטוח שאולריך היה זוכה. קודם סתם תראו איזה מושלמות הן במבט. ושניים - לסע בגיר כזה גבוה בעליות ובכל זאת להגיע שלישי זה פנטנסטי. ויש הסבר מאד פשוט למה בעליות מאד תלולות הסגנון הזה שלו עם הגיר הגבוה לא יכול לעבוד: הדיווש באופניים מייצר תנועה לא רציפה! כל רגל אפקטיבית ב-90 מע' (מ360) ועוד קצת בזכות יכולת משיכה. מה שיוצר בסך כל המחזור של פידול (360 מע') נאמר בגסות כ-100 מע' מתות. בגיר גבוה ואיטי זה הרבה זמן של האטה בפועל! עם אולריך היה מאמץ סגנון פחות חמורי הוא היה שותה את ארמסטרונג עם הרגליים האימתניות האלה שיש לו.
הזמן המצטבר הוא אמנם שווה אבל!! התאוצה השלילית (ההאטה בפועל) היא אקספוננציאלית ככה שבגיר הגבוה והאיטי, שם פקטור הזמן הוא ארוך, היא מצליחה ל"הרוס" יותר מאשר בחלונות זמנן קטנים ומהירים! תגובתך!
הזמן המצטבר הוא אמנם שווה אבל!! התאוצה השלילית (ההאטה בפועל) היא אקספוננציאלית ככה שבגיר הגבוה והאיטי, שם פקטור הזמן הוא ארוך, היא מצליחה ל"הרוס" יותר מאשר בחלונות זמן קטנים ומהירים! תגובתך!