אתם רואים כמוני את הדימיון ...

vinetu

New member
אולריך משום מה מזכיר לי

את יופ זוטמאלק! חמש פעמים מקום שני בטור, רק מכיוון שהוא "נפל" על תקופתו של אדי מרקס.
 

timon1

New member
ורק כדי לבטל את הנאחס של אולריך

אולריך זה כמו ביצים, תמיד נמצא קרוב לאקשן אבל אף פעם לא נכנס
מלבד פעם אחת כמובן וזה בטח מה זה כאב...
 

חייםאבג

New member
ההשוואה היא גם באופי

לזטלומאק היה חוסר המזל להיוולד ביחד עם מרקס. הבעייה עם אולריך זה החוסר נכונות לתקן את הסגנון שלו. בשנים הארחונות רואים שחוץ מאולריך כל התותחים הולכים על הירוק ועל הפולקה דוט ומוותרים לארמסטרונג על הצהובה מראש. עם היה הפרמטר הזה של ה"רגליים הטובות ביותר" אני בטוח שאולריך היה זוכה. קודם סתם תראו איזה מושלמות הן במבט. ושניים - לסע בגיר כזה גבוה בעליות ובכל זאת להגיע שלישי זה פנטנסטי. ויש הסבר מאד פשוט למה בעליות מאד תלולות הסגנון הזה שלו עם הגיר הגבוה לא יכול לעבוד: הדיווש באופניים מייצר תנועה לא רציפה! כל רגל אפקטיבית ב-90 מע' (מ360) ועוד קצת בזכות יכולת משיכה. מה שיוצר בסך כל המחזור של פידול (360 מע') נאמר בגסות כ-100 מע' מתות. בגיר גבוה ואיטי זה הרבה זמן של האטה בפועל! עם אולריך היה מאמץ סגנון פחות חמורי הוא היה שותה את ארמסטרונג עם הרגליים האימתניות האלה שיש לו.
 

טיראן מ

New member
הסבר מאוד יפה, אבל ...

לא נכון. ה"זמן המת" כפי שאתה טוען (ואני לא יודע אם זה נכון) הוא זהה בלי קשר לקאדנס.
 

חייםאבג

New member
אבל...!

הזמן המצטבר הוא אמנם שווה אבל!! התאוצה השלילית (ההאטה בפועל) היא אקספוננציאלית ככה שבגיר הגבוה והאיטי, שם פקטור הזמן הוא ארוך, היא מצליחה ל"הרוס" יותר מאשר בחלונות זמנן קטנים ומהירים! תגובתך!
 

חייםאבג

New member
אבל...!

הזמן המצטבר הוא אמנם שווה אבל!! התאוצה השלילית (ההאטה בפועל) היא אקספוננציאלית ככה שבגיר הגבוה והאיטי, שם פקטור הזמן הוא ארוך, היא מצליחה ל"הרוס" יותר מאשר בחלונות זמן קטנים ומהירים! תגובתך!
 

Top Gun23

New member
יש לי שאלה

היי, אני רוכב על אופני כביש חדש ומתאממן לבד, לא בקבוצת טריאתלון או משהו יש אתר כלשהו שמסביר כיצד יש לדווש נכון על מנת להשיג מקסימום תוצאה?
 
למעלה