אתמול בערב בסלאו משה

DuBsYs

New member
אתמול בערב בסלאו משה

YES I איזה דאנס!!! מי שלא הייה החמיץ את הערב החזק ביותר שהייה בסלאו משה (לפחות לפי מה שאני זוכר) אי פעם!!! קונגו נתן לנו כמה שעות של דיפ מדיטיישן סטייל, מרוטס פאונדיישן ועד UK סטפרז עם המון דאבים כבדים של פאבלו, הוחכה שמסיבה טובה היא לא תמיד פונקציה של מספר האנשים שנמצאים בקהל. ועוד דבר חשוב, הסאונד שהייה אתמול בערב... סאונד שלא יאומן, סאונד סיסטם סטייל, מי שהייה באבא שנטי בברבי לפני איזה שנתיים וחצי יודע למה אני מתכוון, באסים עוצמתיים שחודרים לגוף, נותנים לקהל את כל הוייבז והאנרגיות שיש במוסיקה הזאת. אני פונה לכל התקליטנים שלוקחים את העסק ברצינות, תשתדלו להתארגן על איזה פרה-אמפ טוב, זה משפר את כל העניין ב1000%. המון כבוד לכל מי שהגיע וקיבל חוויה אמיתית של רגאיי מיוזיק, לסקנקרייד על הארגון ועל הדאגה לסאונד איכוותי וטוב, ולקונגו על הסט המדהיים. מתי הפעם הבאה? נתראה בלבטנטין ביום חמישי .
 

Carcass

New member
אתמול בערב בברזילי

וויקייידדד דאנס,היה אדיר!! אחלה וייבז,אחלה אווירה,אחלה צ'ונים.. היו כמה דברים שלא היו איי איי איי: 1. הבטחתם קונג פו,הרעיון היה אדיר,אבל חוץ מהסרט ברקע ואיזה צ'ון של נינג'המאן לא היה לא שום מוטיב קונג פו :) 2. הסאונד בחלק הזמן היה על הפנים,לא שמעו תמיקרופונים.. 3. באיזה שלב היה נדמה כאילו הענין נהפך לשכונה עם 4848 אנשים על הבמה וכל אחד שבא לו עולה לזרוק שורה על המייק,גם אם זה לא היה ככה. בסך הכל היה וויקיד דאנס,לא נחתי לרגע,וזהו,נתראה כשאני יחזור מהיארד. :)
 
אהלן מה שלומך

תיראה יש הופעה שחברים שלי מפרגנים והם מביאים את קנגרו זה יוצא יום חמישי הזה בג`ילבון בגולן מומלץ המ הביאו לפני כמה שבועות את איאם ובקרוב תומר יוסף מומלץ באמת
 
למעלה