אתמול בקרתי בכפר סבא....

אתמול בקרתי בכפר סבא....

לאחר הרבה זמן שלא. אני זקוקה לפרשן עירוני, שיסביר לי, מה פתאום תחנת הרכבת של כפר-סבא נבנתה "לוחצת" על בית הקברות ומגרש החניה שלו. מהו ההסבר?
 

ba r2 0 1 0

New member
מקווה שנהנתה

אני לא יודע את הסיבות המדוייקות אבל בטוח יש סיבות מוצדקות, כנראה שזה היה המקום הכי מתאים מבחינת המקום, איפה שהפסים צריכים לעבור ודברים כאלה. חג שמח!
 
אהיה גלויה איתך.........

הצירוף של רכבת ובית קברות, שהוא מוכר לי מהעיר סלומניקי בפולין (שם רצחו את יהודי העיר בתחנת הרכבת) לא כל כך היטיב עימי. הלכתי אחר כך לספריה לשמוע חזנות באידיש ולבכות על קדושי השואה. לו היתה לי גישה לפורום "שואה ודור שני" הייתי כותבת שם לגבי זה, אבל, לצערי נחסמתי, ובגלל זה כתבתי בפורום כפר סבא. אבל, היום חנוכה וצריך לשמוח ולהדליק נרות ולאכול סופגניות. בכל זאת, אולי כדאי לשוחח בשיעור חברה על הנושא הזה?
 
הצעתי כבר בפורום חקירות........

להתקין חיישנים, על מנת למנוע שוד איברים ועצמות.
 

ba r2 0 1 0

New member
עכשיו שאת/ה מזכירה

אז זה באמת מזכיר את העניין. אבל לדעתי זה קצת מוגזם כל הנבירה בעסק. בטוח חשבו על זה וכנראה הגיעו למסקנה שזה עדיין בסדר. דרך אגב אם אני לא טועה כבר לא קוברים שם (רק עכשיו, לפני חודש בערך החליטו לחדש את הקבורה שם זמנית עד לבניית בית קברות חדש כי נגמר המקום בבית קברות שקברו עד עכשיו, שוב אני לא בטוח). בכל מקרה יפה על תשומת הלב. חג שמח!
 

BanjoKazooie

New member
המיקום באמת לא נוח

הרכבת נמצאת באמצע שומקום, אבל מאידך אם היא הייתה באיזור מרכזי היא הייתה עושה רעש וזה היה בלתי נסבל
 
נתיבי איילון על אתרים ארכיאולוגים?

בהזדמנות זאת כדאי גם להזכיר את הנתיב שבחרה "נתיבי איילון" למקם את רשת הכבישים של איזור המרכז. מדובר באפיק של ואדי האיילון מימים ימימה, כלומר, מאוד הגיוני שאתרים ארכיאולוגיים רבים נמצאו על גדותיו (מהתקופה שזרמו שם מיים נקיים). אני מניחה שעל האתרים הארכיאולוגיים הללו נבנו רבי הקומות בעיר תל אביב ורמת גן. מעניין איזה ממצאים נמצאו בזמן סלילת הכביש הענק הזה, והיכן הם נמצאים כיום. היום קראתי בעיתון שחברת נת"ע מודיעה על חפירות בשדרות ירושלים פינת סלמה בתל אביב. ברור שהחפירות הללו יעלו ב "אוב" המון ממצאים. מעניין מדוע רשות העתיקות שותקת, למרות שבוודאי יש לה מידע. לשתוק = להרוויח מיליארדים.
 

ba r2 0 1 0

New member
נראה לך שהם מקבלים כסף על זה

שהם שותקים? הגיוני מאוד אבל מצד שני זה אולי אינטרס להרוויח כסף אבל האינטרס הגדול שלהם הוא לחשוף עתיקות! קראתי לפני כמה זמן בעיתון על הנושא של נתיבי איילון וקראתי עוד משהו (אני לא בטוח שזה דווקא על הכביש הזה) שבונים כביש גדול על השמורת טבע היחידה כמעט שנשארה במרכז עם נחל, חיות , צמחיה יפה והיו תמונות וממש כאב לי הלב שהולכים להרוס את כל זה... הראו את זה אח"כ גם בחדשות (זה לא היה החודש....) חבל מאוד. נ.ב: קצת חרגנו מנושא הפורום... לא נורא.
 
למעלה