אתמול בתל יצחק

נדב88

New member
אתמול בתל יצחק

טוב אני בטוח שאחרי יתווספו עוד הרבה תגובות, אז אני אתחיל ומבלי לקשקש יותר מדי ,אומר שמאוד מאוד נהניתי, נראה לי שזה היה האירוע רגאיי הכי צפוף שהייתי בו (ד"א כמה אנשים היו בערך? ) היו הרבה הרבה good vibes לא ראיתי בכלל אלימות,סדר בכל מקום, בקיצור, מדהים! מתי כבר יגיע דבר כזה לחיפה?!?! עוד שאלה, החימום היה של אפיקומן לפני ההופעה?
 

S t o l a

New member
באמת היה מטורף!!!

גם מבחינת הכמות של האנשים וגם מבחינת האוירה!! מעולה !!! ממש ראו השקעה באירוע הזה.. אם זה בתפאורה ואם זה בכל מה שקשור לסידור ולארגון של הערב... כל האומנים היו תותחים עם ביצועים חבל על הזמן!! מאוד נהנהתי בקיצר.. ! לפני ההופעות היו יגאל מגאנג'ה וייבס ואפיקומן שנגנו למעלה ונתנו את החימום.. הם ניגנו איזה ברנינג ספיר אחד (Jah no dead) שפשוט פתח לי את הערב מעולה!!
 

johnnypsy

New member
ערב מדהים...

ללא ספק אחד הערבים המדהימים שנראו ברגאיי.... אוסף של אומנים מוכשרים שנתנו כל אחד שני שירים של בוב מארלי אחד אחרי השני למשך יותר משעתיים מה יותר טוב מזה.... גנג'ה וייבס ואפיקומן ניגנו מוסיקה חזקה וסגרו לי את הערב עם השיר ONE STEP FORWARD של האחד והיחיד Max Romeo בקיצור אחלה ערב... כן ירבו!!! Jah Bless
 

נדב88

New member
מה שגורם לי לחשוב-

מה בעצם יש במוזיקה של בוב מרלי שחיה ומדברת אלינו כבר 30 שנה? האם אלה המסרים? האם זו האמונה? הרי יש כ"כ הרבה אמני רגאיי, ואפילו מחוץ לז'אנר, בוב מרלי הוא עדיין מבין ה-5 אם אני לא טועה של האמנים שמוכרים את כמות האלבומים הגדולה ביותר כל שנה, מבין האמנים שנפטרו... לפי דעתי הדבר שמחזיק את השירים הם ש-א' המסרים בצורה מדהימה עדיין כה רלוונטים כיום( ולצערי יהיו רלוונטים גם בעוד 100 שנה ואולי יותר ,אני מתכוון למסרים של חוסר צדק,ו- so much trouble in the world) ב- ההבנה של בוב מרלי במוזיקה עצמה, והיכולת ליצור שיר שמצד אחד יכול להשמע רגוע ומצד שני יכול לדבר כ"כ ללב מה אתם חושבים?
 

bigwill

New member
לא ראיתי אנשים שצילמו...

אבל עברו כמה אנשים עם מצלמות וידיאו.. (עם אור חזק מאד שמאד כואב בעיניים אם יורשה לי לומר!!)
 

ברנס1

New member
הערה קטנה

בהחלט היה ערב טוב אבל היו שתי דברים שחרבנו לי אותו 1) קודם כל היה ממש צפוף ובלתי נסבל !
ובפעם הבאה שמתכננים על 2000 תבדקו שמקום מתאים
2) בשעה 3 נראה לי כבר לא נתנו להכנס למי שיצא לנשום אוויר מזה השטיות האלה ? שלמתי כסך לכרטיס ולא נתנו לי להכנס מה מזה ?????
אז נשארתי בחוץ לחכות להסעה ופשוט קפאתי מקור
אבל חוץ מזה נהנתי פגשתי אנשים יפים והיה מגניב
 

yaarasta

New member
צמח

אחרי שעות של עבודה וארגונים בהפקה עלה ונתן הופעה מרגשת ביותר!
 
למעלה