Maple syrup
New member
אתמול טסתי ב-Boeing 777-258 4X-ECD
מלונדון הית'רו לתל אביב. ישבתי בשורה 57 (לפני אחרונה), במושב A (ליד החלון השמאלי). המראנו ממסלול 27L (אני חושב שזה היה אחד ה-taxiים הקצרים ביותר שהיו לי אי פעם במטוס נוסעים כבד - המסלולים ממש קרובים לטרמינל). גובה השיוט היה בהתחלה 37,000 רגל, ואיפשהו מעל הבלקן הרגשנו את המנועים מגבירים עוצמה ואת המטוס מעלרד מעלה - גובה השיוט עלה ל-FL390. האמת היא שקצת התאכזבתי. המטוס כשלעצמו כמובן מדהים, אבל אל על הצליחה, כהרגלה, להפחית את חוויית הטיסה למינימום האפשרי: למרות שהגענו ל-check in שלוש ורבע שעות לפני שעת הטיסה הנקובה, אמרו לנו ש"לא נותר עוד אף מושב עם מקום לרגליים" (ובמזל תפסנו את המושב ליד החלון האחרון שנותר) - איך יתכן מצב שכזה?!; ההמראה היתה מאוחרת בכ-50 דקות מהשעה הנקובה; מערכת הבידור האישית היתה ברמה הבסיסית ביותר - נטולת גיימבוי ושאר מאפיינים שהם תקניים בחברות תעופה אחרות (אם כי, למרבה המזל, היה סרט טוב). רק הנוף שנשקף מהחלון בשעה הראשונה של הטיסה (אחריה היה כבר חושך גמור) היה מרהיב ביותר, עם שדות של ענני נימבוס מטה-מטה, ומעליהם צירוסים (לא המטוס...) דקיקים. זו היתה בשבילי הטיסה הראשונה בחיים ב-777, ואני מקווה שבפעם הבאה שאטוס בו, אעשה זאת בחברת תעופה שמנצלת את מלוא הפוטנציאל של המטוס הנפלא הזה.
מלונדון הית'רו לתל אביב. ישבתי בשורה 57 (לפני אחרונה), במושב A (ליד החלון השמאלי). המראנו ממסלול 27L (אני חושב שזה היה אחד ה-taxiים הקצרים ביותר שהיו לי אי פעם במטוס נוסעים כבד - המסלולים ממש קרובים לטרמינל). גובה השיוט היה בהתחלה 37,000 רגל, ואיפשהו מעל הבלקן הרגשנו את המנועים מגבירים עוצמה ואת המטוס מעלרד מעלה - גובה השיוט עלה ל-FL390. האמת היא שקצת התאכזבתי. המטוס כשלעצמו כמובן מדהים, אבל אל על הצליחה, כהרגלה, להפחית את חוויית הטיסה למינימום האפשרי: למרות שהגענו ל-check in שלוש ורבע שעות לפני שעת הטיסה הנקובה, אמרו לנו ש"לא נותר עוד אף מושב עם מקום לרגליים" (ובמזל תפסנו את המושב ליד החלון האחרון שנותר) - איך יתכן מצב שכזה?!; ההמראה היתה מאוחרת בכ-50 דקות מהשעה הנקובה; מערכת הבידור האישית היתה ברמה הבסיסית ביותר - נטולת גיימבוי ושאר מאפיינים שהם תקניים בחברות תעופה אחרות (אם כי, למרבה המזל, היה סרט טוב). רק הנוף שנשקף מהחלון בשעה הראשונה של הטיסה (אחריה היה כבר חושך גמור) היה מרהיב ביותר, עם שדות של ענני נימבוס מטה-מטה, ומעליהם צירוסים (לא המטוס...) דקיקים. זו היתה בשבילי הטיסה הראשונה בחיים ב-777, ואני מקווה שבפעם הבאה שאטוס בו, אעשה זאת בחברת תעופה שמנצלת את מלוא הפוטנציאל של המטוס הנפלא הזה.