אתמול(יותר נכון כבר שלשום),בהודנא..

Carcass

New member
אתמול(יותר נכון כבר שלשום),בהודנא..

טוב,העדפתי ללכת לבדוק פעם אחת מה באמת מתרחש שמה בסמטה... דבר ראשון,אחלה אירגון של המקום... כשהגעתי באיזה חצות ומשו היה יחסית ריק,תוך שעה קלה המקום היה ממש מפוצץ,גם באנשים וגם,בויברציות חיוביות. אחלה סט של יסאייה קרו.
סט משובח ביותר של אבויה סאונד,כל טיון להיט,מבחר מצוין של טיונים.
וסט מקפיץ במיוחד של לרוז. ואז הגיע הקטע שמבחינתי הרס תערב,עם המשטרה,מישו יכול להגיד לי מה באמת הלך שם?ומה היה הקטע עם ה"הפסקה" ? בלי לתקוף ובלי טענות בכלל,רק מעניין אותי לדעת מה בדיוק היה שם. תכלס אחרי חצי שעה של ה"הפסקה" חברים שלי די התבעסו ורצו לחזור,לא יכולתי לעצור אותם,די התבעסתי שלא שמעתי את מיי לורד ואיי מאר,אבל לא נורא,פעם הבאה (שבוע הבא יותר נכון :).
 

S t o l a

New member
למרות שהיה קצר....

היה מעולה!!! כל כך הרבה רוטס משובח!!! אבויה סאונד.. ריספקט אחי.. !!!
 

DuBsYs

New member
שבת הקרובה ממשיכים ברוטס ודאב בהודנ

בראש השנה זה קורה!!! חגיגה של רוטס ודאב בפלורנטין עם הופעה חיה של zvuloon dub system +אורחים, תיקלוטים של dub flowers,skunkride & ganjah vibes sound. שבת, 23.9, ראש השנה, מתחילים ב23:00, חינם עד חצות!!!, 10 ש"ח אחרי!!!, סימטת ההודנא, אברבנל 13 פלורנטין, ת"א.
 

REL YESAYA

New member
אז בוא אני אסביר לך....

לצערנו הרב...וגם בהזדמנות זו אני מתנצל בפני מאות האנשים על סגירת המסיבה מוקדם...כמובן שזו לא הייתה התוכנית... כנראה שבמקום לרדוף אחרי אנסים רוצחים ושודדים המשטרה מעדיפה לרדוף אחריי בליינים שלטענתם הם מפירי סדר.... בקרוב יבוא הפיצוי.... שוב סליחה!!!! ותודה!!
 
למעלה