קלייטון.ש
Well-known member
וזאת בפעם הראשונה בחיי. כי את הילדים שלי לא יצא לי ללוות לבית הספר. כי סיבות.
אכן התאומות הולכות לכיתה אלף.
לדעתי הלא ענייה זה לגמרי בזבוז. לא יודע מה הן יעשו שם.
קוראות וכותבות שוטף בשתי שפות, יודעות את כל החשבון הבסיסי, יודעות גאוגרפיה והיסטוריה.
יכולות ללמד את המורים דבר או שניים.
וחוץ מזה הן נורא גבוהות, עוברות באיזה ראש וחצי את הילדים הכי גבוהים בכיתה.
אז מה הטעם. היו צריכים לשים אותן ישר בכיתה ד או משהו כזה.
בכל אופן בבוקר יצאנו לבית הספר, התאומות, ההורים, ואני.
הצטרפה אלינו גם רחל התינוקת. היא אמורה ללכת לגן אבל רצתה לבית הספר כמו התאומות.
לדעתי הלא ענייה בהחלט יכולה להצטרף לתאומות ישר בכיתה ד', או משהו כזה.
כי גם היא קוראת וכותבת שוטף בעברית, ומתקדמת מהר באנגלית. יודעת חשבון וכן הלאה וכולי.
אמרתי את כל זה להורים. אמרתי יש לכם בנות מחוננות, תעשו מבחני מיון, תקפיצו.
לא ולא ולא, שתהיה להן ילדות נורמלית. עם חברים בגילן. שלא יחזיקו יותר מדי מעצמן. ושאר תירוצים מטופשים של הורים שהם עוד ילדים בעצמם ולא מבינים בחיים שום דבר.
שאר הילדים ראו את התאומות ואת רחל התינוקת יוצאות עם סבא קלייטון, הודיעו שהם רוצים גם ללכת לאותו מקום. שהרי אם הגדולות הולכות לאיזה מקום זה בטוח מקום טוב.
וככה צעדנו לבית הספר עם 11 ילדים.
לא עבודה פשוטה, לסחוב בידיים את זה ואת זה שהתעייפו, לעצור רגע לראות מה עושה החתול, לתפוס את אחד הבנים שהחליט להחליף כיוון, לענות לשאלות מסוג "לאן הולכים? למה?" ו"אני רוצה מים", והמחשבה שעוד אצטרך לעשות את הדרך בחזרה עם רוב הילדים האלה, והרכב שבא באיטיות בעקבותינו לא כל כך מנחם.
בסוף התאומות נכנסו לכיתות אלף שלהן - הפרידו אותן כדי לאפשר להן להשתלט על יותר ילדים - ואנחנו חזרנו לפזר את הקטנים במסגרות שלהם.
אכן התאומות הולכות לכיתה אלף.
לדעתי הלא ענייה זה לגמרי בזבוז. לא יודע מה הן יעשו שם.
קוראות וכותבות שוטף בשתי שפות, יודעות את כל החשבון הבסיסי, יודעות גאוגרפיה והיסטוריה.
יכולות ללמד את המורים דבר או שניים.
וחוץ מזה הן נורא גבוהות, עוברות באיזה ראש וחצי את הילדים הכי גבוהים בכיתה.
אז מה הטעם. היו צריכים לשים אותן ישר בכיתה ד או משהו כזה.
בכל אופן בבוקר יצאנו לבית הספר, התאומות, ההורים, ואני.
הצטרפה אלינו גם רחל התינוקת. היא אמורה ללכת לגן אבל רצתה לבית הספר כמו התאומות.
לדעתי הלא ענייה בהחלט יכולה להצטרף לתאומות ישר בכיתה ד', או משהו כזה.
כי גם היא קוראת וכותבת שוטף בעברית, ומתקדמת מהר באנגלית. יודעת חשבון וכן הלאה וכולי.
אמרתי את כל זה להורים. אמרתי יש לכם בנות מחוננות, תעשו מבחני מיון, תקפיצו.
לא ולא ולא, שתהיה להן ילדות נורמלית. עם חברים בגילן. שלא יחזיקו יותר מדי מעצמן. ושאר תירוצים מטופשים של הורים שהם עוד ילדים בעצמם ולא מבינים בחיים שום דבר.
שאר הילדים ראו את התאומות ואת רחל התינוקת יוצאות עם סבא קלייטון, הודיעו שהם רוצים גם ללכת לאותו מקום. שהרי אם הגדולות הולכות לאיזה מקום זה בטוח מקום טוב.
וככה צעדנו לבית הספר עם 11 ילדים.
לא עבודה פשוטה, לסחוב בידיים את זה ואת זה שהתעייפו, לעצור רגע לראות מה עושה החתול, לתפוס את אחד הבנים שהחליט להחליף כיוון, לענות לשאלות מסוג "לאן הולכים? למה?" ו"אני רוצה מים", והמחשבה שעוד אצטרך לעשות את הדרך בחזרה עם רוב הילדים האלה, והרכב שבא באיטיות בעקבותינו לא כל כך מנחם.
בסוף התאומות נכנסו לכיתות אלף שלהן - הפרידו אותן כדי לאפשר להן להשתלט על יותר ילדים - ואנחנו חזרנו לפזר את הקטנים במסגרות שלהם.