אתמול נפתח שבוע הספר העברי

אתמול נפתח שבוע הספר העברי ../images/Emo63.gif

שבוע הספר העברי בסימן 40 שנה לאיחוד ירושלים תאריכים 6 עד 16 ליוני 2007 בכיכר (קניון ערים) ימים א' עד ה' בין השעות 18:00 עד 23:00 . מוצאי שבת מצאת השבת עד 24:00 . אז לרגל שבוע הספר - שאלון פורום:
אתם מתכוונים להגיע לכיכר?
מי מתכוון לקנות ספר חדש? ואיזה ז'אנר?
מה הספר האחרון שקראתם?
ספר אהוב עליכם במיוחד...
מה עדיף - טלוויזיה או ספר?
 

Double U

New member
עונה

אתם מתכוונים להגיע לכיכר? אני מניח שכן. מי מתכוון לקנות ספר חדש? ואיזה ז'אנר? אני אראה מה יש ואז אחליט
מה הספר האחרון שקראתם? "הבטיחי לי" של הרלן קובן. ספר אהוב עליכם במיוחד... דיו חיוור/הרלן קובן והבכור לבית אב"י/דבורה עומר (אחד הספרים הראשונים שקראתי). מה עדיף - טלוויזיה או ספר? ספר.
 

Do It Yourself

New member
התשובות שלי:

התשובות שלי: אתם מתכוונים להגיע לכיכר?
בטח! לא רק בשביל לראות ולקרוא ספרים, תמיד אירועים מהסוג הזה מפגישים ביני לבין פרצופים שלא ראיתי הרבה זמן. מי מתכוון לקנות ספר חדש? ואיזה ז'אנר?
מתכוון - (לא מאמין שאני הולך להודות בזה בפומבי אבל...) ספר מחשבים
מה הספר האחרון שקראתם?
"מי הזיז את הגבינה שלי"
, קראתי אותו באיחור רב, אחרי כולם, לפני כמה חודשים. ספר אהוב עליכם במיוחד...
"האלכימאי", למרות שכתבתי עליו פעם באיזה שיעור בספרות וקיבלתי ציון ממש נמוך על זה
מה עדיף - טלוויזיה או ספר?
כשהמוח מתנוון -
, כשמשעמם -
. המוטו שלי (שהמצאתי לגמרי עכשיו) אומר ש: "טלוויזיה לא מעשירה כמו ספרים, וספרים לא מעניינים כמו טלוויזיה".
 
התשובות שלי ../images/Emo13.gif

אתם מתכוונים להגיע לכיכר? הייתי אתמול ונהנתי מכל רגע (גם חני נחמיאס הייתה!
). אבל אני אקפוץ לפחות עוד פעם אחת במהלך השבוע. מי מתכוון לקנות ספר חדש? ואיזה ז'אנר? יש לי עוד המוני ספרים בבית שלא קראתי. אבל אולי אני אחדש את עצמי בספר חדש-ישן. רוב הסיכויים שזה יהיה משהו שקשור לסוציולוגיה או היסטוריה למרות שמאוד הייתי רוצה לקרוא ספר עם עלילה מהסוג שאני אוהב, אבל אני לא כל כך מכיר ספרים
מה הספר האחרון שקראתם? "מאה שנים של בדידות" / גבריאל גרסיה מארקס... (זה גם לקח לי איזה 100 שנים לקרוא אותו) ספר אהוב עליכם במיוחד... טוב, הרוב שנאו אותו. אני התאהבתי! "בעל זבוב" של ויליאם גולדינג. מה עדיף טלווזיה או ספר? אממ... אז צריך להודות?! אני יותר בחור של טלוויזיה. את הידע והתובנות שיש לי היום שאבתי ממנה. אז גם אני אמציא פתגם משלי : טלוויזיה להרחבת אופקים. ספר להעמקת תכנים. ואני מוסיף משהו משלי: ספר שעשה לי טראומה לנצח - "כל החייים לפניו" של אמיל אז'אר. ערור הוא אותו מומו שגרם לי לא לרצות לראות ספרים. אולי בעתיד אחזור לחוויה מתקנת איתו. שבוע הספר מקסים לכולם
 

Adidason326655

New member
הנה.

אתם מתכוונים להגיע לכיכר? כן הגעתי כבר. מי מתכוון לקנות ספר חדש? ואיזה ז'אנר? קניתי את הספר של צ'ה גווארה "דרום אמריקה על אופנוע" וחבר שלי קנה את "עוז 77" של אביגדור קהלני. נתחלף אחרי שנסיים. מה הספר האחרון שקראתם? אם יש גן עדן. ספר אהוב עליכם במיוחד... רודף העפיפונים. מה עדיף - טלוויזיה או ספר? לא ולא.
 

ba r2 0 1 0

New member
שבוע הספר...!

אתם מתכוונים להגיע לכיכר? הייתי...
מי מתכוון לקנות ספר חדש? ואיזה ז'אנר? חח יש לי כל כך הרבה ספרים בבית שעוד לא קראתי... פשוט אין לי זמן. אז לדעתי אני אתאפק... אם הייתי קונה אני בעיקר קורא ספרי מתח. מה הספר האחרון שקראתם? קאטרינה... מבצפר...
(לדעתי הספר הכי משעמם שקראתי אי פעם! פשוט נוראי!). ספר אהוב עליכם במיוחד... זה אולי קצת נדוש אבל אני ממש אוהב את כל הספרים של דן בראון... לא יודע, יש בהם משהו מאוד מיוחד! מה עדיף - טלוויזיה או ספר? אוי אם הייתי אדם חופשי ושופע בזמן... הייתי אומר איזה ספר מתח משובח כזה... אבל בגלל שאני לא (כרגע לפחות) וקצת עצלן-אז טלוויזיה. זהו! שבוע הספר מהנה לכולם!
 
למעלה