אתמול פעם ראשונה שהתרגזתי ממש !!

פינליש

New member
אתמול פעם ראשונה שהתרגזתי ממש !!

אתמול פעם ראשונה שהתרגזתי ממש, העברתי ערוץ והיה לי קשה לחזור... ונסה פשוט ניסתה להשפיל את יוסי, להכניס לו מילים לפה ולתקוף אותו. סיפור המסגרת: הם ישבו שניהם בחוץ, היא התחילה להכניס לו מילים לפה לגבי לאון, שהוא היה צוחק עליו מחוץ לוילה ושהוא צבוע כלפיו. יוסי ניסה להסביר לה שהוא לא היה מביא את לאון לחבר'ה שלו לביקור כי הם היו יורדים עליו, אבל הוא עצמו כן היה מזמין אותו אליו הביתה והוא כבר התרגל אליו. חוץ מזה הוא ניסה להסביר לה שאם לאון מקצין ככה את התנועות שלו והדיבור אז כן הוא צריך לקחת בחשבון שזה לא טיבעי. ואז ונסה פתחה עליו פה ג'ורה וכאילו הכניסה לו מילים לפה. איך שעינב באה היא שתקה קצת. היא מסיתה את דיירי הבית נגדו. אני חושבת שאין לה מקום בבית עם התקפיי הזעם שלה. כשהיא מתרגזת היא פותחת פה ונהיית אלימה מילולית, אין בזה שום הבדל בין אלימות פיזית למילולית. היא פושעת! חוץ מזה שבהתחלה גם לי היה קשה לעכל את יוסי, היום אני חושבת שהוא אחלה גבר ומכניס לשם קצת צבע. אז נכון שהוא לא בוגר אוקספורד, לא יקחו אותו לקטלוג של פוקס במקום נועם תור וגם סביר שהוא היחיד שקרן לא תיתן לו בבית, אבל הוא מכבד אנשים, הוא לא אלים. ונסה צריכה ללכת ומהר. היא לא מודעת להתנהגות שלה בכלל וזה מה שעצוב. אני אתמול התביישתי, בשבילה, באמת.
 
היא באמת עברה את הגבול ועוד יום לפני ההדחה

ונסה באמת הגזימה למרות שעושה רושם שהיא בחורה אינטיליגנטית..
 

n a t a 1

New member
באמת ונסה הגזימה אתמול

ראיתי את זה והייתי בשוק הוא מדבר איתה רגוע , מסביר לה בדיוק מה היה קורה אם ככה וככה.. והיא ישר מכניסה לו מילים לפה " היית צוחק עליו בגלל שהוא הומו? זה לא יפה הוא יפגע ובלה בלה בלה... " הוא בכלל לא אמר את זה , ואז שכולם באו היא נרגעה קצת היא כלכך מעצבנת אותי , שתעוףףףף כבר
יוסי צודק - רק סוסים יש לה בראש שתלך לחווה !!!
 

no nick 1989

New member
היא באמת מעצבנת בטירוף.

היא כולה מתוסכלת מאף אחד לא שם עליה שם למרות שהיא הכי מנסה למשוך תשומת לב.. לא יודעת להתנהג,לא יודעת לדבר עם אנשים,אין לה כבוד לאף אחד.
 
למעלה