הערות
קהל היעד שלכם הם אנשים לא טכנולוגיים, אבל ההוראות והשימוש באתר קצת מסורבלים. אם אצליח להשתמש באתר שלכם, אצליח לקנות לבד.
ניסוחי "שפת רחוב" ובדיחות לא מתאימים לאתר מסחר, זה משדר חוסר רצינות ואמינות. אתם לא שלושה ילדים, אתם עסק לכל דבר ועניין. כנ"ל לגבי שגיאות כתיב, תחביר ותרגום (למשל: "אנחנו מוכנים לחתום שאף אחד כאן לא קונה קוטז'").
העיצוב של האתר ברמה ראשונית, צריך לעבוד עליו עוד. טלפון זה חובה. לעולם לא אתן כרטיס אשראי למקום בלי כתובת וטלפון.
אבל הכי חשוב, לא הבנתי מה אתם בעצם מציעים... אם אני צריך לנהל דיאלוג מול המוכר ולקנות בעצמי אז מה עשינו בזה ? הדבר היחידי זה כרטיס אשראי בינלאומי, אבל בשביל זה יש עוד המון אלטרנטיבות. שירות כתובת אמריקאית כבר יש, אז אם הרעיון שלכם הוא לנהל לגמרי את הרכישה - תלכו עם זה עד הסוף. אני רוצה לשלוח קישור למוצר שאני רוצה, ושאתם תציינו את המחיר בשקלים אחרי כל החישובים והמיסים ושתזמינו בשבילי את המוצר ותשלחו אותו אלי הביתה.