אתר מוזיקלי נחשב פרסם ע׳פ ערכתו את שמות המשתתפים בפסטיבל סן רמו

mati02021

Member
כמו בשנה שעברה האתר האינטרנט המוזיקלי

Allmusicitalia

https://www.allmusicitalia.it/in-di...-telefonate-con-i-si-e-i-no-di-amadeus.html/2

פרסם לפני כמה שעות את שמות המשתתפים ,לטעמו ,בסן -רמו הוא מדגיש שמדובר בשמועות אך גם מהדלפות של יודעי דבר, זהו אתר שבדרך כלל מדייק לגבי המשתתפים בפסטיבל, בשנה שעברה הוא דייק כמעט בכל השמות המשתתפים
מה שאילץ את מנהל האמנותי של הפסטיבל,אמדאוס, להתראיין לעיתון לה רפובליקה
ולפרסם את כל השמות המשתתפים ימים אחדים לפני המועד הרישמי
allmusicitalia
פרסם 25 שמות בסה״כ שמתוכם אמורים
להשתתף בין 20 ל 24 משתתפים.

הוא הוסיף שיש כמה משתתפים שישנה התלבטות קשה לגביהם,מדובר ב 5 אמנים שכרגע בחוץ והם :

Nomadi, Francesco Bianconi, The Kolors, Aiello
ושלישיית בנות שהן Rossana Casale, Grazia Di Michele e Mariella Nava.

אנה אוקסה גם היתה אמורה להשתתף בפסטיבל
אך היא הסתכסכה עם רשת הטלוויזיה RAI בגלל פציעתה ״ברוקדים עם כוכבים״ כמו כן זוכה הג׳ובאני של השנה החולפת ,ליאו גסמן,לא עבר את הסינון הסופי ,האתר מדווח שכבר החלו טלפונים של אמדאוס כדי להודיע לזמרים המשתתפים שהם התקבלו לתחרות.

הודעה רשמית תהיה רק בחמישי הבא בתוכנית מיוחדת.



הרשימה שהוא מפרסם הם:

  • Francesco Renga
  • Fasma
  • Irama
  • Fulminacci
  • Ghemon
  • Achille Lauro
  • Willie Peyote
  • Michele Bravi
  • Ermal Meta
  • Bugo
  • Max Gazzè
  • Fedez (da solo o con Francesca Michielin)
  • Random
  • Gio Evan
  • Colapesce Dimartino
  • Noemi
  • Gaia
  • Arisa
  • Malika Ayane
  • Orietta Berti
  • Francesca Michielin (da sola o con Fedez)
  • Ana Mena (con Rocco Hunt?)
  • Annalisa
  • La Rappresentante di lista
  • Maneskin
  • Coma_Cose
פרנצ׳סקה מקלין, הנציגה שלהם מ 2016, צפויה לחזור ייתכן מאד שתשיר דואט עם הראפר ושופט
אקס-פקטור המקועקע פדז.
מה שמעניין ברשימה הזאת שזוהי רשימה מאד צעירה של זמרים שבניגוד לשנים קודמות שילבה
המון זמרים ותיקים אך לא הפעם
כך או כך זוהי רשימה מאד מרשימה הכוללת שלושה זוכי עבר ארמל מאטה, אריסה ופרנצ׳סקו רנגה ( האחרון ע״פ השמועות שלח בלדה חזקה לתחרות) זוהי יכלה להיות רשימה מרשימה עוד יותר אם היו משלבים את אלודי,
מיסטר ריין ותומאסו פרדיסיו סולן להקת `העיתונאים" שיצא לקריירת סולו והלוואי שבדרך זו או אחרת הם כן ישתלבו בסוף.
בין השמות המעניינים נימצאת להקת רוק-פופ צעירה שהתמודדה באקס-פקטור בעונה 11 ב 2017 והגיעה למקום השני,שמה Maneskin ,כך שאם הם ופדז משתתפים הרי זוהי להקה שתתמודד נגד השופט בתוכנית.
השם Maneskin אינו באיטלקית אלא בדנית
שפירושו אור הירח,חברי הלהקה הכירו בבית הספר התיכון, שם הלהקה ניתנה ע״י הבסיסטית של הלהקה,ויקטוריה,שאמה דוברת דנית
שם הסולן הטווסי שלה Damiano David
בן 21,השיר הראשון שאני מצרף `torna a casa`[לחזור הביתה] זכה להצלחה מטורפת ,כבש את המקום הראשון לפני שנתיים במצעד הסינגלים האיטלקי, קיבל פלטינה מחומשת ומעל מאה מליון צפיות ביוטיוב,
השיר השני הוא הסינגל הראשון שיצא לפני כחודש מאלבומם הבא.







 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
מסתבר שאמדאוס, המנהל המוזיקלי של סן רמו, לא ניחן ביכולת החלטית ולכן הוא מגדיל את מס׳ המשתתפים לא ל 24 אלא ל 26 משתתפים.
לא זכור לי כמות כזאת של משתתפים באף פסטיבל בעבר,
הוא סיפר בראיון שבימים האחרונים לפני תום מועד
הגשת השירים התקבלו המון שירים סה`כ התקבלו קרוב ל 400 שירים שכ 100 מתוכם יפים מאד וקשה היתה הבחירה , מתוך 26 משתתפים 10 הן זמרות.
כאמור,רבים מהם צעירים מאד עם סגנונות מוזיקליים עדכניים.


סיכוי יותר מסביר יוכרזו השמות הללו בעוד יומיים:

מקווה מאד שבכל זאת מיקלה בראבי, אלודי וג׳וזי פרארי בפנים.


 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
עוד קצת פרטים, למרבה הצער מיקלה בראבי אישר שהוא לא מתכוון לקחת חלק בפסטיבל ,הוא לא מספר למה. רק ציין שתקליטו “הגאוגרפיה של החושך“ ייצא בסוף ינואר, נרמז ברשתות החברתיות שכניראה הוא לא התקבל בגלל התאונה שהיה מעורב בה אשר בגינה קיבל מאסר על תנאי ואמדאוס חושש מתדמית אם כי כמובן אין לזה שום אישור רישמי.

גם ליאו גסמן פרסם הודעה שלא יקח חלק בפסטיבל וזו לשונה ” אני לא אהיה שם. אני לא מסתיר שהייתי רוצה להיות שם” , במקרה שלו ההסבר מאד פשוט השיר שהגיש לא היה מספיק משכנע ,גסמן הוא הזוכה בשנה החולפת של הג׳ובאני שקוטע רצף של זמרים שזכו בג׳ובאני והשתתפו מייד לאחר מכן בתחרות הגדולה והצליחו כמו פרנצ’סקו גבאני, אולטימו ומחמוד.
אפרופו מחמוד השמועות אומרות שהוא זה שכתב את השיר לנעמי השיר [כניראה] כן התקבל לתחרות.
יש לא מעט ראפרים שהולכים לקחת חלק בתחרות אך ישנם גם זמרים שהסגנון שלהם הוא אינדי ואף רוק פרוגרסיבי כמו להקת

La Rappresentante di Lista שלסולנית שלהם , ורוניקה, יש קול שמזכיר את קולה הענוג של אריסה ,זוהי להקה שהשתתפה גם בשנה החולפת בסן רמו ,בערב הדואטים הם הופיעו עם ראנקור וביצעו קאבר לשיר הזוכה מ 2001 של אליסה.​

רבים מהשירים שלהם עוסקים בדימויים שליליים של הגוף על כן העירום החלקי בקליפים שלהם אף התמונה באלבום האחרון שלהם מראים גבר ואישה מתפשטים וללא פנים .​




 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
נכון לעכשיו אלו השמות :


🎙 Francesco Renga
🎙Coma Cose
🎙Gaia
🎙Irama
🎙Fulminacci
🎙Madame
🎙Willie Peyote
🎙Orietta Berti
🎙Ermal Meta
🎙Fasma
🎙Arisa
🎙Gio Evan
🎙Maneskin
🎙Malika Ayane
🎙Aiello
🎙Max Gazzè
🎙Ghemon
🎙La Rappresentante di lista
🎙Noemi
🎙Colapesce Dimartino
🎙Random
🎙Annalisa
🎙Bugo
🎙Lo stato sociale
🎙Extraliscio feat Davide Toffolo
🎙Francesca Michelin & Fedez
זוהי כל הרשימה , ההפתעה היא Lo stato sociale ובעיקר Extraliscio feat Davide Toffolo חבל שבמקום האחרונים לא קיבלו את מיקלה בראבי או אלודי או ג׳וזי פרארי או מיסטר ריין עושה רושם שהוחלט לגביהם ממש בשנייה האחרונה ,
אך זוהי רשימה מרשימה ביותר.
זוהי הרשימה המלאה כולל שמות השירים
  1. Francesco Renga – “Quando trovo te”
  2. Coma_cose – “Fiamme negli occhi”
  3. Gaia – “Cuore amaro”
  4. Irama – “La genesi del tuo colore”
  5. Fulminacci – “Santa Marinella”
  6. Madame – “Voce”
  7. Willie Peyote – “Mai dire mai (la locura)”
  8. Orietta Berti – “Quando ti sei innamorato”
  9. Ermal Meta – “Un milione di cose da dirti”
  10. Fasma – “Parlami”
  11. Arisa – “Potevi fare di più”
  12. Gio Evan – “Arnica”
  13. Maneskin – “Zitti e buoni”
  14. Malika Ayane – “Ti piaci così”
  15. Aiello – “Ora”
  16. Max Gazzè (con la Trifluoperazina monstery band) – “Il farmacista”
  17. Ghemon – “Momento perfetto”
  18. La rappresentante di lista – “Amare”
  19. Noemi – “Glicine”
  20. Random – “Torno a te”
  21. Colapesce Dimartino – “Musica leggerissima”
  22. Annalisa – “Dieci”
  23. Bugo – “E invece sì”
  24. Lo stato sociale – “Combat pop”
  25. Extraliscio feat Davide Toffolo – “Bianca luce nera”
  26. Francesca Michelin e Fedez – “Chiamami per nome”








 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
מסתבר שגם השנה allmusicitalia דייק כמעט בכל השמות הוא פיקשש רק ב Michele Bravi
ובצווחן הבלתי נסבל Achille Lauro .
כמו כן יש שחזור כמעט מלא של הסופר-פיינל מ 2018 :אנאליזה,לה סטאטו סוציאל וארמל מאטה [מינוס פבריציו מורו]
ישנם עוד משתתפים שהגיעו לסופר-פיינל ואף ניצחו כמו אריסה ופרנצ`סקו רנגה.
מליקה שהגיעה לסופר-פיינל ב 2015 יחד עם נק ואיל וולו,נעמי שהגיעה לסופר-פיינל ב 2012 יחד עם אריסה ושתיהן הפסידו לאמה,וכמובן פרנצ`סקה מקלין שהגיעה לסופר-פיינל ב 2016 ויצגה את איטליה עם אותו השיר באירוויזיון.
 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
מסיבה לא ברורה הם עדיין לא מפרסמים את שמות מחברי השירים,ע`פ שמועות מחמוד גם שותף בכתיבת השיר של פדז ופרנצ`סקה, יוצרי השיר של מליקה הם
פסיפיקו, רוקו רמפינו ואלסנדרה פלורה.פסיפיקו הוא יוצר מוכר שכתב למיטב הזמרים באיטליה,הוא היה שותף בכתיבת השיר של פרנצ`סקו גבאני בשנה החולפת לתחרות,פספיקו התחרה בעצמו בפסטיבל ב 2018 יחד עם אורנלה ואנוני ובנגרו יחדיו הגיעו למקום החמישי.
אתרי איטרנט באירופה בכלל ובאיטליה בפרט מגיבים בהתלהבות רבה מרשימת המשתתפים ומילה שחוזרת על עצמה די הרבה היא bloodbath כמו אתר זה לדוגמא https://wiwibloggs.com/2020/12/18/sanremo-2021-26-confirmed-participants/259624/

מי שפחות אהב את הרשימה הם הצמד jalisse
הנציגים של איטליה מ 1997 הם טוענים שהם שולחים כל שנה שיר לתחרות מאז הזכיה שלהם , כלומר הם שלחו 24 שירים(!) בחלוף השנים, והם לא מצליחים להתקבל לתחרות.
 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
גם עניין כותבי השירים מתחיל להתבהר , בויקיפדיה פרסמו חלק מכותבי השירים https://it.m.wikipedia.org/wiki/Festival_di_Sanremo_2021
אריסה לראשונה משתפת פעולה עם הזמר והיוצר ג׳יג׳י דאליסיו שכתב לה את השיר לתחרות,
אנאליזה כתבה את השיר שלה יחד דויד סימונטה
שהיה שותף לכתיבת השיר הקודם שלה לתחרות
, all mondo prima di te
סימונטה אף שותף לשיר נוסף לתחרות יחד עם
אלסנדרו ריינה שגם היה שותף לכתיבת השיר של אנאליזה מ 2018 שניהם חברו למחמוד וכתבו את השיר לפדז ופרנצ׳סקה, מחמוד כידוע שותף לשיר נוסף הפעם יחד עם דריו פייני ,שניהם כתבו את סולדי ואת אנדורמדה לאלודי, הפעם הם כתבו לנעמי.
את השיר של Fulminacci
כתבו הוא עצמו יחד עם תומאסו קוליבה,
קוליבה הוא זה שהפיק בשנה החולפת את השיר הזוכה בתחרות של דיודאטו.
היות ובויקיפדיה לא רשמו את מלוא שמות הכותבים
Allmusicitalia כתב גם הוא חלק נכבד מהחסר בויקיפדיה כמו זה של מליקה שעליו כבר כתבתי
ושל אורייטה ברטי אחד מכותבי השיר שלה הינו
Francesco Boccia,אשר היה שותף בכתיבת השיר הזוכה מ 2015 של איל וולו.
את השיר של לה סטאטו סוציאל הלחין בין היתר Jacopo Ettore אשר גם לקח חלק בכתיבת השיר של גאיה.
בקרוב יחלו ההימורים לפסטיבל .
 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
אז כן, החלו ההימורים לסן רמו, קשה לומר שישנה הפתעה לגבי המובילים, זה די היה צפוי שבודקים מי כותבי השיר המוביל בתחרות ההימורים,


https://eurovisionfun.com/en/2020/12/italy-the-first-odds-for-the-winner-of-sanremo-2021/


אני עצמי כתבתי בתחילת השרשור על להקה שהתגלתה באקס פקטור המתחרה בסן רמו נגד השופט באותה התוכנית.
אגב, גם גאיה התחרתה באקס פקטור, הרבה לפני שזכתה באמיצ׳י, והמנטור שלה היה פדז לכן המיקום שלה בטבלה מאד מפתיע אף הכתב רושם זאת, הייתי משוכנע שאירמה יוביל את הרשימה אך הוא קצת מאחור.

מה שמעט נחשף לגבי השירים:

אנאליזה כותבת לגבי השיר שלה-
״אני ניגשת לפסטיבל הזה בהתלהבות רבה, עם רצון גדול להיות שם, גם גאווה להיות שם מסיבות רבות... אבל למעשה הסיבה הברורה ביותר לכולם היא הרצון להתחיל מחדש, להדגים שהדברים נעשים, שאנחנו הולכים קָדִימָה. להיות בפסטיבל זה זו גאווה גדולה. "
שם השיר שלה לתחרות הינו ״עשר״ משמעות שם השיר לחגוג את עשר השנים הראשונות לקריירה שלה:
"לשיר שלי קוראים עשר וזה סוג של הצהרת אהבה שלי למוזיקה. זהו סיפור האהבה שלא רוצה להסתיים, ולכן היא נאחזת בפעמים האחרונות שבסופו של דבר אינן האחרונות.
יחד עם זאת יש כמובן את כל מה שאני מרגישה כרגע, הנחישות, הרצון לא לוותר ,לעזוב שוב וגם הרצון לחלוק את המוסיקה שלי עם אנשים, מה שאני עושה כבר עשר שנים.
ולכן אני מנצלת את ההזדמנות הזו, האירוע הנפלא הזה של פסטיבל סן רמו, כדי לחלוק את החגיגה האישית שלי כדי שהיא תהיה שייכת גם לכל האנשים שירצו להקשיב לי.
השיר שלי הוא שיר אמוציונלי, יש בו יש באמת מעורבות אישית גדולה
הצלילים הם של בלדה מודרנית ויש אלקטרוניקה מהוקצעת המשולבת עם החום של כלי נגינה אמיתיים. זהו איזון יפה בין העולמות הללו העומדים לשירות הטקסט, של עומק המילים, שמבחינתי תמיד היה הדבר החשוב ביותר. "

על השיר של פרנצ׳סקה מקלין ופדז נרשם שזהו שיר המדבר על יחסי אנוש או במובן היותר רחב התהפכות שבתוך מערכת יחסים וביחסי אנוש.
השיר נקרא ״קרא לי בשם״ נרשם שהשיר מאד עדכני אפילו בהשוואה לדואטים שהצמד הזה עשה בעבר והוא פופי יותר.

על מנסקין לא נרשם הרבה, רק שזהו שיר המדבר על גאולה ועל רצון לשנות את העולם באמצעות המוזיקה ולידה מחדש הקשור לעיתים קרובות לתחילת הדרך המוזיקלית ולבגרות שבאה לידי ביטוי בתקופת העבודה על האלבום הבא.
עוד הוסיפו שהשיר לתחרות מאופיין בקוליות שלו המשקפות לחלוטין את סגנון הלהקה.

ועכשיו שאלה, מה משותף לשיר הזוכה מ 2013
L'essenziale של מרקו מנגוני,
Magnifico של פדז ופרנצס׳קה מקלין
( אותו צירפתי בתחילת השרשור)
Dov'è של להקת לה ויברציוני
Per sempre של נינה זילי
והשירים הנפלאים Non ti scordar mai di me
ו Novembre של ג׳וזי פררי ועוד רבים וטובים?

התשובה- כולם נכתבו ע׳י אותו יוצר מוכשר,מוכשר כמו שד ושמו רוברטו קאזוליני שבעבר כתבתי עליו בפורום (בחלק מהשירים הוא היה שותף בכתיבה) הוא אף כתב רבים משיריה של אנאליזה בתחילת הקריירה שלה,
קאזוליני הוא אקטיביסט למען זכויות להט״בים ובעל מודעות חברתית רבה ולא פעם התבטא בחריפות נגד פוליטיקאים מהימין הקיצוני כמו מתאו סלביני מהליגה הצפונית שבאיטליה.
הוא זה שכתב לפרנצ׳סקו רנגה את השיר לתחרות
שהשמועות אומרות שאמדאוס התלהב מהשיר יותר מכל שיר אחר שהוגש לתחרות אך בהימורים הוא די נמוך.

 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
עוד כמה עידכונים
1- הזמרת אלודי תצטרף להנחיית התחרות לערב אחד לצידו של אמדאוס.
אכיל לארו ושחקן הכדורגל השוודי של קבוצת מילאן ,זלאטה איבהרמוביץ ,יתארחו בכל חמשת ימי הפסטיבל כפי שהיה עם הזמר טיציאנו פרו בפסטיבל בשנה שעברה.

2-החלו לפרסם הימורים גם באתר Eurovision world ושם אירמה מתחזק בהימורים והוא כבר במקום הרביעי.

3-אמדאוס התראיין לתוכנית רדיו וסיפר על חלק מהשירים-
על השיר של פרנצ’סקה ופדז הוא מציין שמדובר
בבחירה חזקה וחשובה, ולשיר יש אישיות גדולה משלו. על fasma הוא אומר דברים דומים אחרי תחרות הג׳ובאני בשנה שעברה ,השיר לתחרות השנה חזק מאוד.
על שירם של La Rappresentante di lista
"הקול של הזמרת יפהפה, הפקה חשובה שנעשתה על ידי דארסט ביצירה שתבחין באנרגיה שיש לה. השיר תיאטרלי וזה משהו שאני מאד אוהב״
על הראפרים מאדאם ווילי פיוטה: "אני לא יודע איך הציבור יקבל את הטקסט של מאדאם או את זה של ווילי פיוטה, אבל אין ספק שהם כתובים היטב, אז צריך להעריך אותם.״

5-הם מאד מתלבטים איך ניתן לשלב את הקהל באולם כשישנה מגפה בחוץ, אחת ההצעות שעלתה
היא לאשר רק 400 צופים באולם, לאחר שיעברו בדיקות קרונה לאחר מכן יועברו לספינת תענוגות בנמל העיר. הם יהיו על סיפון בהסגר קפדני בין התאריכים 2 במרץ עד ה 6 במרץ.
 

mati02021

Member
1-פסטיבל סן רמו לא ידחה והוא יתקיים במועדו בתחילת מרץ,ע׳פ הודעה שהוציאה רשת השידור RAI כך שסביר להניח שבפסטיבל יקבע הנציג שלהם לתחרות .

2-אמדאוס מתברר כמגלומן לא קטן ומייצר ספינים בסיטונות ,הוא רוצה להביא את להקת אבבא כאורחת לתחרות, לאחר סערה במדיה התקשורתית שדיווחה על כך בהרחבה ובהבלטה כולל בעיתון הנפוץ במדינה קוריירה דלה סרה הוא תיקן מעט את דבריו ואמר שיש הרבה רצונות ויש גם המצאות. בשנה שעברה הוא עשה את אותו דבר כאשר הפיץ שמועה שהוא הולך להביא את ליידי גאגא כאורחת לחגיגות ה 70 של התחרות.מיותר לציין שזה לא קרה.


3-מצאתי ביצוע יוצא מן הכלל של מנחת הפסטיבל, אלודי, כשהתחרתה באמיצ׳י לשיר
I put a spell on you
המוכר בביצוע של נינה סימון
 
נערך לאחרונה ב:

babyface9

Member
לגבי 1, מה שאומר שסביר להניח שלא יהיה קהל בפסטיבל - מדהים! לא רואה את ממשלעת איטליה נותנת ל-RAI למקם קהל באולם (אפילו כמות פחותה עם מרחקים אחד מהשני).
יפה ל-RAI שלמרות שבירת המסורת (קהל שם בוא חלק אינטגרלי בפסטיבל) שעומדת על שלה לקיים את הפסטיבל במועדו.
 

mati02021

Member
1-השילוב או אי שילוב של קהל בפסטיבל יוצרת מחלוקת קשה מאד בין המנהל המוזיקלי של הפסטיבל, אמדאוס, יחד עם האמנים מול רשת הטלוויזיה ושר התרבות.
אמדאוס יחד עם הזמרים מתעקשים לשלב קהל בפסטיבל אך עד החמישי למרץ לא ניתן כלל לשלב קהל בשום מקום, גם לא בבתי הקולנוע ולא ביתר אולמות התרבות, המתח הזה הגיע לקרע של ממש וכבר יש דיבורים על התפטרות של אמדאוס ויתכן שהפסטיבל בסכנת ביטול.
כבר כמה ימים שמדווחים בהרחבה בחדשות ובתקשורת הלאומית והבינלאומית לגבי הבחירות האפשריות של ספינת הדגל של Rai ליצור את התוכנית תוך כיבוד הכללים שהוטלו להכיל את המגיפה.
גם שר התרבות של איטליה דריו פרנצ'יני התערב ודרש לכבד את ההנחיות ולא לשתף קהל ועורר מהומה.אמנים רבים הביעו את חששם מהיעדר קהל באולם,נראה היה שההתקפה של פרנצ'יני מכוונת אך ורק לפסטיבל מאחר וכמה חודשים שישנן תוכניות ששודרו בטלוויזיה גם ב RAI עם תוספת קהל כמו בג׳ובאני.

https://www.superguidatv.it/sanremo...TF5Hmp6sCWpjwGVdj12BxSo-JTFoDib0PBb77VFlqlN8#


2 -עם שוך הקרבות לגבי התפטרותו האפשרית של אמדאוס הוא התראיין ללה סטמפה, הוא חשף מי תהיה האורחת הראשונה של הפסטיבל שתנחה לצידו את הערב הראשון של הפסטיבל והיא דוגמנית העל נעמי קמפבל שתיקח חלק בהנחיית הפסטיבל לערב אחד והיא תספר על ידידותה עם נלסון מנדלה ומאבקי זכויות האזרח נגד הגזענות.בכל ערב תהיה מנחה אורחת אחרת.

https://www.superguidatv.it/sanremo...0csp2iq5XV1VjCEUEOT7DLJWNsywjNWJuWie0Qs0T7BRY



3-מיקלה בראבי מוציא את אלבומו החדש יחד עם סינגל חדש שכבר מעורר סערה בגלל הקליפ שלו.
סיכוי יותר מסביר שזהו השיר שהוא שלח לפסטיבל ונדחה ברגע האחרון, כותבי השיר הם אותם כותבים של שירו לפסטיבל מ 2017 Il Diario degli Errori
שהם פדריקה אבטה עם קאופה יחד עם פרנצ'סקו "קאטו" קטיטי [שהפיק לו את השיר ב 2017 ], השיר זכה בשבחי המבקרים ומככב במצעד האייטונז באיטליה
והוא נקרא Mantieni il bacio (שמור את הנשיקה)
אחד המבקרים מתאר את השיר כ"טקסט חזק ונוקב" ומתמקד בסרטון: "שני בחורים שמחפשים זה את זה ואוטמים את מוצקות אהבתם, את התחושה העומדת בפני משבר אך אינם חסינים מכאב.
מבקרת אחרת ציינה שהשיר
״אינטנסיבי להפליא, בו תופסים את כל הצורך של הזמר להביע את האהבה שהתקבלה ואשר הצילה אותו והחזירה אותו למציאות, בתקופה שחיי היומיום נעשו חשוכים"

בסרטון ניתן לראות את השתתפותם של השחקן פרנצ'סקו סנטוראם ובראבי עצמו.


ואלו מילות השיר המתורגמות לאנגלית

https://lyricstranslate.com/en/mantieni-il-bacio-keep-kiss.html#translations
 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
יצאה הודעה שאמדאוס לא מתכוון להתפטר, הוא פשוט צריך לשכנע את מי שצריך שאריסטון( האולם בו מתקיים הפסטיבל) אינו אולם אלא אולפן טלוויזיה, ובאולפן טלוויזיה כן אפשר לשלב קהל...

והשערוריות בפסטיבל רודפות אחת את השנייה עוד זה מדבר וזה בא, יתכן מאד בגלל חוסר תשומת לב פרסם פדז כמה שניות באינסטגרם שלו קטע מהשיר שלו ושל פרנצ’סקה מקלין (בהנחה שזה השיר) ,אם זהו אכן קטע מהשיר הוא כעת בסכנת פסילה.
https://eurovoix.com/2021/01/31/🇮🇹-italy-fedez-francesca-michielin-at-risk-of-disqualification-from-sanremo-2021/

בסופו של דבר לא נפסל השיר של פדז ופרנצ׳סקה מקלין בטענה שהסרטון שפורסם ונמחק לאחר מכן על ידי הזמר הוא למעשה קטע קצרצר מהשיר ושלא חושפת את היצירה עצמה, החשיפה לכשלעצמה אינה יכולה להיחשב נרחבת ולכן שומרת על מאפיין החידוש הנדרש בתקנות
 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
1-פורסמו הנהלים למניעת סיכונים בפסטיבל והם נוקשים ביותר: מדידת טמפרטורה לכל, ג'לים מחטאים, דרכי כניסה ויציאה נפרדים כמובן כולם עם מסכה וכפפות.ומי שיצטרך להוריד את המסכה כדי להופיע יצטרך לשמור מרחק של מטר וחצי מכל אחד אחר על הבמה, ו -2 מטר מהאנשים שעובדים בתוכנית, כמו טכנאים. אמנים המופיעים בקבוצות לא יוכלו להתקרב זה לזה, כך למשל לא לשיר לאותו מיקרופון, וגם לא לעסוק בכוריאוגרפיה צמודה. לאחר סיום הנמבר, האמנים יקבלו מסיכה חדשה מצוות המערכת ולובשים אותה עד שיחזרו לחדר ההלבשה שלהם.זהו חלק קטן מרשימה בלתי נגמרת של נהלי בטיחות וכמובן התחרות תהיה ללא קהל לפחות עד יום לפני הגמר הגדול

2- פורסמו תמונות של הבמה באולם אריסטון
הבמה תוכננה על ידי גטאנו קסטלי, בעל ניסיון רב בתכנון במות לתחרות עוד מהתחרות הראשונה שלו בשנת 1993.הבמה מורכבת ממסכי לד היוצרים צורה מתומנת, הבמה כתמיד כוללת גרם מדרגות גורף המציע שני חללים לתזמורת משני הצדדים.
https://eurovoix.com/2021/02/03/🇮🇹-italy-construction-begins-for-sanremo-2021-stage/

3-עוד אורחים בפסטיבל הם הזמרת ג׳ורג׳יה שניצחה בתחרות ב 1995 ואורנלה ואנוני.
 

mati02021

Member
אז גם זה הגיע כמו כל שנה השירים המשתתפים
בסו- רמו הושמעו למס׳ עיתונאים , יש מגוון מאד גדול של סגנונות מוזיקליים אך עושה רושם שדווקא אלו שסומנו כפייבורטים הם אלו שקיבלו ציונים יחסית נמוכים , והיה שיר שחלק מהמבקרים סירבו לתת לו ציון אך הדבר ידוע שכאשר מדובר בשירים נוסחתיים המבקרים קוטלים והם פשוט מחפשים שירים אקספרימנטליים וחדשנים עם טקסט חצוף,צפוף ונוקב ורצוי עם ביקורת חברתית עליהם הם גומרים את ההלל כך אולי אפשר להבין את הביקורת על השירים.

אייאלו- יצירה חזקה וחושנית שנפתחת בשאגה
הפותחת את השיר של אייאלו המזכיר לילות לוהטים " רציתי להראות את עצמי כדרקון במיטה ". אבל הם רק זיכרונות מאהבת עבר ,הקושי להתגבר על סיפור אהבה שהסתיים וחוסר היכולת למצוא יציבות במערכת היחסים החדשה .וזה
ממשיך בלחישה הנכנסת לתיבה ומתפוצצת בפזמון שלא יהיה קשה לזכור. דוגמא מצוינת לכתיבת שיר פופ בה ניתן להבחין גם בצלילי רחוב אורבניים נוספים. קולו של אייאלו ניתן לזיהוי ומהווה מרכיב חשוב בהמשכיות.




אנאליזה-האינטרו בפסנתר מזכיר מייד את Il Mondo prima di te,קטע נעים מוזיקלית שבו מזהים את הקוד הסגנוני של דויד סימנטה שמשתלב היטב עם פרשנות מדויקת ורגשית ("ואולי לא אחזור אלי, אבל לא להיבהל.").מס׳ מבקרים טענו שאנאליזה נשארת באזור הנוחות שלה והיא ממחזרת
ה`עשר` שמעוררת אנליזה הם "עשרה ימים בלילה אחד" ו"עשרה פיות על הקוקטייל שלי ". שיר שמעורר את תחושת האהבה עם קולה המושלם של אנאליזה כמו תמיד, אותו היא כובשת עם הקצב שלה בפזמון.אך מרבית המבקרים הסתייגו מהשיר שלה
״אבל בפעם האחרונה זה מקודש
קר לחזור הביתה
אבל זה לא כל כך מר
הלילה אנו לומדים״


אריסה-צלילים קלאסיים שמזכירים את הבלדות של שנות ה 90 והשירים הגדולים של ויטני יוסטון ומריה קארי סיפור של חופש בו מזהים את העט של ג'יג'י ד'אליסיו ("עמדתי בצד, לבד עם הכאב").אריסה מוכיחה כי היא נינוחה ביצירת ניצחון שמדהימה גם לבנייה ההרמונית המסוימת של הפזמון.יצירה מוצקה שבה הקור של הבית הריק אליו אתה חוזר.אריסה מתחילה בלחש על סיום מערכת יחסים רעילה "מה טוב שושנה כשהיא מלאה קוצים". סיפור כמעט קולנועי שנשען על אחד הקולות היפים ביותר בסצינה האיטלקית: "אתה נרדם קרוב ואתה מתעורר רחוק". בחלק השני של היצירה התזמורת מתכתבת עם קולה של אריסה ומכה בארפג'יו נבל. הגשר האינסטרומנטלי מרמז.ג'יג'י ד'אלסיו מגלה רגישות נדירה בתיאור רגשות נשיים


קולפסה ודימרטינו -
זהו השיר שהרעיפו עליו את מירב המחמאות יחד עם שיר נוסף שאספר עליו בהמשך ,שיר מתחיל בגיטרה אקוסטית ושריקה ברקע. קרשנדו מתמשך שמתפוצץ בפזמון שבו תוף הבס הוא המאסטר
("שים קצת מוזיקה קלילה
הכי אני לא רוצה כלום
אכן קליל מאוד
מילים ללא מסתורין
מרנין אבל לא יותר מדי"). הטקסט אינו טריוויאלי והייחודיות הסגנונית של שני כותבי השירים ניכרת בקומפוזיציה, אם כי קל לזהות הדים לשנות ה -80


פרנצ’סקו רנגה-
מחוות קטנות, ככל הנראה חסרות משמעות, יכולות להציל אותנו. כך שר פרנצ'סקו רנגה בשיר המפתיע בזכות צליל הטמפו שלו שהזמר והיוצר מעולם לא חקר בחוויותיו בעבר בפסטיבל. מבחינה מוזיקלית, ניתן להגדירו תמהיל בין העבר הקרוב להווה בו כתיבתו של רוברטו קאזוליני בולטת בזיהוי. בחלק הראשון הגיטרה והאלמנטים האלקטרוניים משתלבים זה בזה בצורה מושלמת, ואילו בפזמון הסינטים משתלטים, ויוצרים מצב רוח שלעתים מפתיע את הקול היפה של פרנצ'סקו.

״כמו תמיד,
אני שוכח
אני שוכח ממך
אני תמיד שוכח
אבל אז אני מוצא אותך שוב״


ארמל מאטה-
שיר אהבה פשוט, בן מעט מילים, בו צליל הפסנתר תמיד דומיננטי. יצירה עם טקסט וצלילים לא מעודנים מדי, אך מעוררים רגשות, בזכות קולו של ארמל המשרת את היצירה.מזכיר מעט את השירים של הזמר אולטימו. מוזיקה ופזמון שהם תערובת ניכרת בין קאנונים של סנראמו לבין אותה תחושת "מרירות" נצחית העולה מקולו של מאטה.

״בים של ימים שמחים מוחי טובע
ויש לי מיליון דברים לספר לך
לא אומר כלום
אבל אני לא אומר כלום ״


פאסמה-
היצירה מציגה התפתחות קולית בהשוואה לעבר, גם אם לעיתים נדמה שהיא מתקשה להמריא. הטקסט מראה פרשנות מעניינת, בה כל אחד יכול לקרוא סיפור אישי. ההשפעות ההיפנוטיות על הקול מהווה אלמנט של המשכיות והכרה,הצליל שם, רענן ומרתק. אקורדים המתאימים לקהל צעיר מאוד, ולו רק בגלל הטקסט הצפוף והלא רציף שלו.

״אז דברי איתי דברי איתי
בואי בבקשה דברי איתי
אני כבר רואה איך את מדמיינת אותי״


Coma_Cose
סיפורו של סיפור אהבה כמו רבים אחרים, המורכב מחיי היומיום ומרגעים של מעלה ומטה, עם דימויים ברורים, אמיתיים ופואטיים מבחינה מוזיקלית הוא מזכיר בכמה הפקות פופ מסוף שנות ה -90, כמו Sixpence None The Richer עם כלי הקשה במיוחד בחלק הראשון של השיר. קולותיהם של פרנצ'סקה ופאוסטו ברורים ומסוגלים לעבד בצורה הטובה ביותר טקסט עשיר בתמונות ומטאפורות.


אירמה
קצת טכנו, קצת ריקוד, אירמה מנסה להציע מחדש תוכנית דומה לשירו ׳ים תיכוני׳ עם קצת יותר גרוב, שיש לו את כל המאפיינים להפוך ללהיט רדיו, הוא מזמור לחיים ויכולת לקום, בו מזהים את העט של אירמה. מבחינה מוזיקלית זו הפתעה מתמדת. אפטמפו עם גוונים שונים המובילים את היצירה להתפוצץ בפזמון שבו האפקטים הקוליים נשענים על קולו של הזמר.אחד המבקרים טען שזהו שיר המתאים ביותר לאירוויזיון .

״לעולם לא תפסיק לשיר
תאבד את הקול שלך
תלך, תבכה, תרקוד
צבע יפרוץ ואתה תשכח את הכאב״


מנסקין-
קטע אנרגטי רוקנרולי ומחוספס בו הם שרים ומנגנים את הרצון לשנות את העולם עם מוסיקה. זהו מעין המשך למה שהתחיל בשיר הקודם שלהם שאותו צירפתי בתחילת השרשור, בשיר מורגשת רוח המגניבה של הלהקה.שיר המזכיר את להקת
Rage Against Machine.
במקביל בהשתתפות בסנרמו, הם גם יוציאו את
האלבום השני שלהם.בכי חזק וצורח ולאשר את ייחודו של האדם למרות כל מה שמסביב

"למרבה הצער, אנשים מדברים,
הם לא יודעים על מה הם מדברים"
"אני מחוץ לתודעה אבל שונה מהם
ואתה יוצא מדעתך
אך שונה מהם
אנחנו מחוץ לתודעה אבל שונים״


מליקה איינה-
הצליל של השיר מזכיר כמה שירים מאלבום קודם שלה ממש כאילו מדובר באבולוציה של אותה חוויה מוזיקלית.
השיר "מחליק" בצורה חלקה, עם רעיון מדויק אך קצת "רטרו"

״הגיע הזמן שתראה את עצמך
זה לא היה זה לא יהיה
את זה כמו
שתחשוב על זה ואתה אוהב
שאתה מרגיש שזה מניב
כמו להסתכל על ברק״


La Rappresentante di Lista


חופש וסתירות בטקסט שמעלה אהבה יומיומית. הבנייה ההרמונית של היצירה היא קלאסית, אך הקול וההפקה הופכים אותה להפתעה נעימה. אחרי האינטרו של הפסנתר הסינטים משתלטים לאט לאט עד שהם מתפוצצים בפזמון שזו צעקה ממש משחררת. ראוי לציין את הגשר שבו המיתרים מתקשרים עם קולה של ורוניקה ברקע שבו ניתן לשמוע את כלי ההקשה.טקסט נקי, לפעמים חלש מעט, אך מונע על ידי מוזיקה עם נשמה שהיא הפלוס האמיתי.

״אהבה בלי שיהיה לך כל כך הרבה
לצרוח אחרי בכי
לדבר בלי לומר דבר
חלום כמו השמש,
היא תנחם אותי״

לה סטאטו סוציאל-
שיר אנרגטי המדבר על הרצון לפרק חסמים לנסות לכתוב חוקים חדשים בין אווירת אייטיז ניכרת לרצון לרקוד במקום כמו במסיבות הדיסקו "הגרועות ביותר"("בחיים אתה יכול גם לומר לא"). מבחינה מוזיקלית זו לא הפתעה עבור מי שמכיר את ההפקה המוזיקלית של הקולקטיב בולונז. פופ קרבי יכול להיראות גם כנושא של אנימה יפנית הודות לגישה בה מכירים ציטוטים שונים של רוק, אך שאינו שוכח את הממד הפופולרי, ומצטט גם את ... אמדאוס!


"אבל ... אבל מה הטעם?
תמיד רוצה יותר מדי,
שלם הכל כפול
וליהנות מחצי?"


מדאם-
החיפוש אחר עצמו דרך הכאוס והבלבול שמועבר גם על ידי התקשורת. סיפור המחפש את האיזון אחר הקול הפנימי לנזילות סנטימנטלית חגיגה של זהות אישית, דרך מטאפורה של הקול. זעקת כאב אישי וקולקטיבי בו בולטים הצלילים האורבניים, אשר בפזמון נשענים על צליל התזמורת. רכיב האלקטרו הרגיל בערבות Dardust. טקסט לא טריוויאלי , שבקול - כשם השיר - פועל ללא לאות כדי לשמור על ההייפ.

“אני לא יודעת אם אתה זוכר אותי
כמה נחמד לחבק אותך
זה יהיה נחמד לחבק
להרגיש קצת בבית זה
להגיד לך שהתגעגעתי אליך״
 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
המשך...


מאקס גאזי-
שיר עם מילים אירוניות חזקות על ... מדען מטורף וזה מתחיל בציטוט של פרנקשטיין ג'וניור ,דיאלוג בין שני אנשים בו הסינטים מעוררים פחד, דאגה וציפייה מעוותת. קטע מתפתל לשון בטעם מדע בדיוני שמסתיר מחאה חברתית ושצומח עוד יותר על הבמה.

״זה הנס הזה
שמעולם לא ראיתי
בכל אחד אחר
אם לא אתה אחרי התרופה״


פדז ופרנצ׳סקה מקלין-

התווים הראשונים של היצירה הם
כִּמעַט שמימיים עם הפקה מינימלית
בה קולה של פרנצ'סקה מיקלין נשמע כמעט חולמני. ואז בא פדז ושר את הפזמון שידו של מחמוד מורגשת. יצירה עם גוונים רעננים וכהים וטקסט המדבר על הקושי ליצור יחסי אנוש. ראוי לציון תרומת הראפ של פדז, השמורה עבורו לאחר הפזמון הראשון, והקטעים בהם שני האמנים מגלים הבנה חזקה.
מבקר אחר ציין שיש צורך להפריד בין השיר לזמרים, וללא שמות הזמרים השיר היה נשכח לפחות בהאזנה ראשונה.

״תקרא לי בשם
כי בעצם כאן על הדשא אנחנו אלף, אלף
אני מרגישה הכל על העור, על העור
אבל אני רק רואה אותך מותק
אתה מותק״


נעמי-
שיר שקשה להבין אותו בהאזנה אחת בלבד.
בלדה מלנכולית, עוטפת, חמה כחיבוק. נעמי שרה מחמוד
"אני עדיין זוכרת שאותו ערב צפינו בקווי האוניות נעלמים מהחוף". שיר על מלנכוליה של אהבה ועוד
מבקר אחר רשם שנעמי יודעת מה היא שרה, הכל תמיד מתגלה כמושלם בחוטים שלה.אך מבקרים אחרים טענו שהשיר בנאלי

״אני עדיין זוכרת
באותו ערב צפינו
התורים של הספינות מהחוף נעלמים
אתה רואה שאני כאן רועדת
לדבר לדבר לדבר
דבר איתי״


אורייטה ברטי-
מפגש סנטימנטלי המוביל לתשוקה, עשירה מוזיקלית באלמנטים קלאסיים שבהם מוכרת ידו של פרנצ'סקו בוצ'יה, עם אלמנטים שמזכירים את ״גרנדה אמורה״ שלו, ההצלחה הבינלאומית שכתב לאיל וולו. עיבוד קלאסי לשיר שקשור מעט מאוד לכל השאר ולמוזיקה עכשווית , חלק מהעיתונאים סירבו לדרג את השיר וקבלו למה ומדוע הסגנון הזה נוכח באופן תמידי בפסטיבל?

״כשאתה מאוהב, אתה אבוד
שום דבר לא השתנה מאז.
כשאמרת "אני אוהב אותך" מבולבל
אמרת שאני לא הולכת רחוק, אני נשארת איתך.״


רנדום-
קטע פשוט ומתוק המדבר על סיפור אהבה גמור וכיצד צריך לחיות כל מערכת יחסים בהתלהבות והשתתפות בפעם הראשונה. שיר אמוציונלי, אינטימי עם טקסט פשוט, מתבגר וצלילים לא צפויים. יש כמה ניואנסים בשיר שמתקשה להמריא.
קצת חוזר על עצמו בטקסט וחלק מהמבקרים טענו שהשיר לא משאיר רושם


בוגו-
שיר אינטנסיבי יפהפה, בלדה שמגיעה לשיאה בתופים וכלי מיתר. בוגו מדגיש את הרצון לנקום, את הרצון להיות מסוגל לחזור לחיות את חלומותיו בהקדם האפשרי: "אני רוצה לדמיין שלא טעיתי ושגן העדן הוא הסופרמרקט שלי" שיר שמזכיר את יקום האינדי של שנות ה -90 הפזמון חזק, קליט בשמיעה ראשונה
השיר מסתיים בצלילי הגיטרה אקוסטית ורומנטית.
משום מה בשיר מוזכרים כריסטיאנו רונלדו ורינגו סטאר


Extraliscio feat. Davide Toffolo
שיר עם טקסט חלש מעט, מדבר על ניגודים לצלילים שונים שלעתים מעט דיסוננטיים. החלק הראשון נשלט על ידי תיבת פאנק, אשר נקשרת אז לצליל האקורדיון שנותר ברקע.שבנוסף מורכב מבסים רבים הסיום עם צליל הקלרינט מעניין ומעורר את האווירה האופיינית של אולם הריקודים. אך הניסוי לא משכנע לגמרי. ניסוי מוזיקלי שלא פוגע בהאזנה ראשונה.

״עכשיו שאתה יודע את הקלפים
עכשיו שאתה יודע את הגורל
תגיד לי מתי יוצאת רכבת״


גאיה-
הנחישות שדוחפת לא לוותר. קטע שיש בו טקסט שנראה מאוד אוטוביוגרפי, כי הוא מספר כמה גאיה נאבקה להשיג תוצאות ("אבל הלב שלי מר, הפרעה נדירה, אני לא רואה כסף"). מוזיקלית הוא בולט במשחקי הגיטרה הכמעט צועניים ובמצב הרוח הקלאסי אך המודרני ביותר. יצירה אינטנסיבית
יש בשיר אווירה פורטוגזית של סגנון הפאדו ,

״חזור אלי
אבל הלב שלי
מר
הפרעה נדירה
אבל ליבי המר
עכשיו אני רואה בבירור
עכשיו אני רואה בבירור״


FULMINACCI

קצת שנות ה -70 וה -80 לפולמינאצ'י שמגיש את עצמו עם הצהרת אהבה אמיתית: "אנא הרים את ראשי". הרצון הוא לפתוח את ליבו כמו שמעולם לא: "את ואני כוכב לכת ". קצת דביק
אך סיפור אהבה עם קונסטרוקציה קלאסית, שמזהה את היכולת לספר באמצעות דימויים שיר אהבה יפה שבו אתה יכול להרגיש את ההשראה האופיינית של קטעים מסוימים מאת דניאל סילווסטרי. הפזמון מכריע בפשטותו ... ("
אני רק רוצה להיות מטומטם / ולהיפגע / לצלצל באינטרקום ואז לברוח״)

גאמון-
כלי ההקשה והקצב המהיר של גאמון עושים את ההבדל. "הם תמיד אומרים שתורם של האחרים אבל אני לא מרגיש שאין שני לו", שר הזמר שמוקיע גם את החברה של ימינו.זריקה של הערכה עצמית למי שמקשיב לו.יצירה עם צליל אנרגטי המאופיין במצב רוח בו ניתן לראות את נכונותו של האמן לשקף את עצמו באישיות השונה המאפיינת אותו. זה נפתח בג'אז ובלוז וממשיך בפופ, פאנקי וסווינג עד שתמצאו רגע שבו הראפ מושלם לגשר, שבו האמן שר "אני לא מרגיש שאין שני לו", יש בשיר מרכיב גוספל חזק.

״חיכיתי בשקט וברוגע
אבל עכשיו מתחשק לי לצרוח
אני משוכנע שזה
הזמן שלי, הזמן המושלם בשבילי ״



גיו אוואן-
שם השיר הוא ״ארניקה ״ ארניקה הוא צמח ממשפחת החמניות כאן גיו אוואן מעורר ריפוי: "אני מחפש חבר לשקיעה טובה ביחד. אני רוצה להגיע עם שחר ולהגיד בוא שוב". אחרי תקופה חשוכה (מגיפה?) יש רצון גדול לעוף עם הראש בעננים, המירוצים על שפת הים, המשחקים על הכביש ,יצירה שהיא שירה טהורה, בה האמן מדבר על עצמו, על מה שהוא חי, מה הופך אותו לחסר ביטחון ופצוע, מחכה להיווצרות צלקות. קרשנדו מעניין, הנתמך בקול מאוד מסוים. שיר הלל לאי שלמות האדם שהוא תמצית מעגל החיים. הודות לשימוש המיומן במיתרים, ומאפשר להתענג בעיניים עצומות על טקסט שלעולם אינו בנאלי ובו כל אחד יכול למצוא קטע מחייו.

״ואני עף עם הראש בעננים
אבל ראיתי את הלב כמה שהוא גבוה יותר
ואני לא רוצה לשכוח כלום
אבל כואב לזכור הכל״


ואחרון חביב הוא הוא וילי פייוטה
זהו למעשה השיר השני שהביקורות גומרות עליו את הלל ומרבים לשבח את השיר ואת הזמר והוא מקבל ציונים גבוהים, שיר שהוא ביקורת חברתית לבושה בקצב מוחץ. הכותרת ומצב הרוח הם מחווה לאחד הרגעים המבריקים ביותר של סדרת הקאלט ״בוריס״
קצב מהיר יורד עם הגרזן:שיר עם פזמון חזק מאוד ("אנחנו צעירים רעבים, אנחנו עבדים של ההייפ") וטקסט מלא בהתייחסויות לאירועים אקטואליים ולנושאים הקריטיים של שוק המוסיקה והתקליטים. ניתוח אירוני אך צלול שמציב נקודת מבט כיצד מתייחסים לנושא התרבות גם בזמן קוביד -19 ("אנחנו פותחים מחדש את האיצטדיונים, אבל לא תיאטראות ולא חיים"), של איך הכל יותר מדי שטחי ומעט ניתנת חשיבות למה שנכון. נושא עדכני ועדין על העובדים השבריריים של התוכנית, אך יש גם משהו נכון.ברור, כשמאחוריה שנה של מגיפה, השיר הזה מקבל קונוטציות אחרות לגמרי.

יש אתר שסוכם את הציונים של כל המבקרים ומחשב ממוצע ובו טבלה עם דירוג
וזוהי התוצאה שהתקבלה
https://infomusica.music.blog/2021/...hfSQRKSoUeEXlEkB4baMy4V7RWyDyUH7yNOxmQjVkTyPM
 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
1- מה שנכתב לגבי הדואטים קודם התברר כלא נכון ,אלו אכן היו שמועות לא נכונות, לפני כמה דק׳ התקבל אישור רישמי לערב הדואטים עם שמות השירים עם שמות הזמרים והדבר עודכן בויקיפדיה https://it.m.wikipedia.org/wiki/Festival_di_Sanremo_2021






2-בעקבות הביקורות על השירים של עיתונאים מלפני שבוע בערך ,חלו שינויים דרמטיים בהימורים
השינוי הדרמטי ביותר שייך לLa Rappresentante di Lista עד לפני שבוע היו במקום ה 20 בערך ועכשיו הם במקום השלישי
גם Fulminacci מבצע קפיצה מרשימה בהימורים
המאבק על המקום הראשון בין פרנצ׳סקה מקלין ופדז ללהקת מנסקין הפך לצמוד יותר בהימורים,
מי שמאבדות גובה בהימורים הן אנאליזה ואריסה האחרונה כבר מחוץ לטופ 10

https://eurovisionworld.com/odds/sanremo



3 אירמה התראיין וסיפר על שירו שבתרגום חופשי נקרא ׳מקור הצבע שלך׳ לשיר יש צליל חזק מאוד, בצורה אמיצה גם לבמה כמו אריסטון. השיר הוא מאד קצבי אבל יש בו גם מרכיב מלנכולי חזק, שאירמה מתגאה בו מאד. ״היצירה מאד רעננה אך מכילה אלמנטים נוגים ששולטים, היא שואבת השראה מסרטון בו נער מגלח את שערה של ילדה בוכה בגילו ,משהו שעדיין חופר אותי מבפנים... זה דימוי עוצמתי, ללא שפות, שממנו נולדו מילות השיר,
שילוב יפהפה של תזמורת ואלקטרוניקה, שילוב יפה בין שני העולמות. "- ״הכינורות ביצירה המהדהדים דכדוך, כמו גם כמה תמונות בטקסט. יש התייחסויות נוקבות, לדעתי. בהחלט יש הרבה ממני בפנים, גם אם זה בא ממשהו אחר . הגדולה של המוסיקה היא שזה תלוי במה שאתה רוצה לשמוע מהשיר ההוא. השיר הזה גורם לרקוד אבל גם גורם לכם לחשוב מה הכאיב לכם.״
״לצבע יש משמעות רבה בחיים, אולם לא קל להקצות צבע לחיים ,אני גאה לחזור לאריסטון עם מקור הצבע שלך, שיר שמייצג עבורי שיר הלל לחיים" אומר אירמה. "לדעתי יש קשר חזק מאוד לסבל. צבע מבחינתי מייצג את החיים, עם גוונים רבים ושונים שזורמים בתוכנו כמו דם בעורקים. לפעמים נדמה שהחיים רוצים לשחק איתנו, נראה שהם רוצים להכריע את גורלנו ולנגן במיתרים שלנו וגורמים לנו להרגיש חסרי אונים מול הקיום, ודווקא באותם רגעים נולד משהו בתוכנו שמצליח לגרום לצבע להתפוצץ שגורם לחיים לזרום שוב".
אירמה הכריז שיהיו הפתעות על הבמה ,מרכיב חיוני עבור אירמה הוא החזותי. כוחו של השיר אינו מספיק, אך הוא חייב להיות מלווה בהכרח בחלק מהמופע: "אני לא רוצה לקלקל" - הוא אומר- "אבל ברמה החזותית והאסתטית יהיו שיתופי פעולה חשובים שנולדו מאותה תשוקה כנה לעשות את זה. אני אוהב לחוות מוזיקה מכל הז'אנרים ואני אוהב לזכור אותה באמצעות מופע. על הבמה יהיה האלמנט הזה, וגם יהיה מה לספר חזותית. "

https://www.spettakolo.it/2021/02/1..._guWhNHRd9icuyBmuwog5lfA6_onreXImH-u5tmHiCCYU



4-גם פרנצ’סקו גבאני יתארח בגמר הפסטיבל ,כך הוא דיווח בדף הפייסבוק שלו וישיר דואט עם אורנלה ואנוני בשיר שכתב לה יחד עם פסיפיקו.
 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
1- בעוד 3 ימים יפתח הפסטיבל, מילות השירים גם הן נחשפו, אני לא אתרגם אותם אך יש אתר שתרגם חלק מהשירים לאנגלית , נכון לכתיבת שורות אלו הוא תרגם 7 שירים בין היתר הוא תרגם את שירם של מנסקין, גאיה ,פרנצ׳סקה מיקלין ופדז ,ארמל מאטה וכו׳ , אני מתאר לעצמי שעד יום שלישי כל השירים יתורגמו לאנגלית

2-נחשפו עוד שמות של אורחים , הזוכה מהשנה שעברה דיודאטו יפתח את הפסטיבל ביום שלישי עם השיר עמו זכה,
יום למחרת ( יום רביעי)יתארחו איל וולו
https://eurovoix.com/2021/02/25/🇮🇹-italy-diodato-and-il-volo-to-perform-at-sanremo-2021/
עוד יתארחו לורדנה באטה, אלסנדרה ארמוסו
ולהקת הרוק negramaro שכבר כתבתי עליהם בפורום ויש שמועות גם על זוכת הפסטיבל 2012 אמה מורנו.
בערב הדואטים יצטרף מיקלה בראבי וישיר דואט עם אריסה

3- הדוגמנית נעמי קמפבל ביטלה את השתתפותה כאורחת בתחרות


עדכון נוסף- ברשתות החברתיות פורסם שגם מחמוד יתארח בפסטיבל הוא יופיע ביום הרביעי לפסטיבל כלומר ביום שישי בלילה( ליל שבת).
אז יש לנו את איל וולו, פרנצ’סקו גבאני, מחמוד, אמה מורנו דיודאטו כאורחים ופרנצ׳סקה מיקלין וארמל מאטה כמתמודדים-
הפסטיבל הזה הופך לכנס של הנציגים שלהם לאירוויזיון .
 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
כשכתבתי בתגובה הקודמת שהפסטיבל הופך לכנס של הנציגים שלהם לאירוויזיון , לא תיארתי לעצמי שזה רק ילך ויתרחב עוד שלושה נציגי עבר שלהם יתארחו והם: ג׳ליולה צ׳ינקווטי ,פאוסטו לילי ואומברטו טוצ׳י הראשונים יתארחו ביום השני לפסטיבל , כלומר ביום רביעי
גם הזמרת האיטלקיה לאורה פאוזיני תתארח,
אם לעשות סדר באורחים:
ביום שלישי(מחר) יפתח את הפסטיבל עם דיודאטו.
זוהי רשימת הזמרים לערב הראשון;

Aiello

Arisa

Annalisa

Colapesce Dimartino

Coma Cose

Fasma

Francesca Michielin e Fedez

Francesco Renga

Ghemon

Irama

Madame

Maneskin

Max Gazzè

ביום רביעי :איל וולו, ג׳יליולה צ׳ינקווטי ופאוסטו לילי
זוהי הרשימה לערב השני:
Bugo

Gaia

Ermal Meta

Extraliscio

Gio Evan

Fulminacci

La Rappresentante di Lista

Lo Stato Sociale

Malika Ayane

Noemi

Orietta Berti

Random

Willie Peyote

ביום חמישי- ערב הקאברים והדואטים תתארח אמה מורנו.
ביום שישי- יתארח מחמוד
במוצ״ש- יתארחו פרנצ׳סקו גבאני ואומברטו טוצ׳י


 

mati02021

Member
אם לסכם את הערב הראשון במילה אחת אז- אנאליזה.
שיר נהדר, ביצוע יוצא מן הכלל וזמרת מוכשרת ביותר. היא ניצחה בסיווג הראשון אמש שמאחוריה נעמי עם שיר יפהפה שמשום מה מחמוד לא נרשם בקרדיטים כאחד מכותבי השיר,
אנאליזה עלתה למקום השני בהימורים וקרובה לכבוש את המקום הראשון , היא כבר מקום שלישי במצעד אייטונז מעל כל שיר אחר שהשתתף אמש בסן רמו כניראה שתכבוש את המקום הראשון בקרוב מאד , אך בכמות הציפיות היא יחסית נמוכה אולי בכלל שהנמבר שלה עלה לאוויר מאוחר מאד בלילה, מבחינת כמות צפיות ביוטיוב אין מתחרים לפדז ופרנצ׳סקה מקלין.
יש כמות נאה של צפיות ביוטיוב למנסקין שהיו מעולים ונתנו בראש וגם אריסה .אך זה היה ערב של אנאליזה שבלטה מעל כולם.


 
למעלה