אתר מר קו התחדש בנתונים נוספים

מנכל אחד

Active member

הערכות סטטיסטיות ברמת קו כיוון​

הערכה סטטיסטית לגבי מספרי הנוסעים מבוצעת בפילוחים שונים של שעה או תחנה. הערכות אלה מתבססות על נתוני התיקופים ונתוני ספירות נוסעים אך אינה אף אחד מהם. הערכת נוסעים זו הינה אמנם סטטיסטית ולא מדודה אך אנו מעדיפים אותה על פני הצגת מספר התיקופים בה יש חסר מובנה.

הערכת נוסעים בנסיעה
ממוצע התיקופים באחוזון 80% של נסיעה זו.
מוצג רק לגבי נסיעות בהן יש לנו דגימה מספקת אחרת מופיע nan.
 

מנכל אחד

Active member
מר קו עודכן פעם נוספת

פרופיל קו​

הערכת מספר נוסעים ממשיכים בתחנות

הערכת מספר הנוסעים הממשיכים בכל תחנה מתבסס על מערכות ספירת נוסעים בדלתות האוטובוס. מערכות אלה סופרות עולים ויורדים בכל תחנה באוטובוסים בהם הן מותקנות.

מגבלות מערכת ספירת הנוסעים:
* המערכות מותקנות בכ 30% מצי האוטובוסים.
* מהימנות המערכות אינה מושלמת בספירה
* מהימנות המערכות אינה מושלמת בשיוך לתחנה

למרות מגבלות אלה אנו מוצאים שאנו יכולים לנקות ולאמת עבור חלק מהקווים וחלק מתקופות הזמן את הנתונים ולספק "פרופיל קו" מהימן יחסית. במקרים בהם אין אימות כזה לא מוצגים נתונים.

דוגמה לקו בעייתי - מטרונית חיפה. בקו זה מערכות הספירה מלאות אך השיוך לכיוון הנסיעה ולתחנות פגום ואנחנו מקבלים למשל שבתחילת הנסיעה יורדים הרבה יותר נוסעים משעלו עד נקודה זו.
 

EHP12

Well-known member
מר קו עודכן פעם נוספת

פרופיל קו​

הערכת מספר נוסעים ממשיכים בתחנות

הערכת מספר הנוסעים הממשיכים בכל תחנה מתבסס על מערכות ספירת נוסעים בדלתות האוטובוס. מערכות אלה סופרות עולים ויורדים בכל תחנה באוטובוסים בהם הן מותקנות.

מגבלות מערכת ספירת הנוסעים:
* המערכות מותקנות בכ 30% מצי האוטובוסים.
* מהימנות המערכות אינה מושלמת בספירה
* מהימנות המערכות אינה מושלמת בשיוך לתחנה

למרות מגבלות אלה אנו מוצאים שאנו יכולים לנקות ולאמת עבור חלק מהקווים וחלק מתקופות הזמן את הנתונים ולספק "פרופיל קו" מהימן יחסית. במקרים בהם אין אימות כזה לא מוצגים נתונים.

דוגמה לקו בעייתי - מטרונית חיפה. בקו זה מערכות הספירה מלאות אך השיוך לכיוון הנסיעה ולתחנות פגום ואנחנו מקבלים למשל שבתחילת הנסיעה יורדים הרבה יותר נוסעים משעלו עד נקודה זו.
״נוסעים ממשיכים״ בניתוח עומק. אלו מספר נוסעים באוטובוס?
 

EHP12

Well-known member
כן, מספר הנוסעים שנמצאים באוטובוס בכל תחנה
אכן לפי המספרים שבדקתי על מספר קווים זה מספר הנוסעים על האוטובוס עצמו. כך אפשר לדעת באיזה קווים עירוניים יש צורך במפרקיות (מעל 45 נוסעים על האוטובוס כבר צריך)
 

מוישי67

Active member
אכן לפי המספרים שבדקתי על מספר קווים זה מספר הנוסעים על האוטובוס עצמו. כך אפשר לדעת באיזה קווים עירוניים יש צורך במפרקיות (מעל 45 נוסעים על האוטובוס כבר צריך)
הם מציגים בצבע שונה כשמספר הנוסעים הוא מעל מספר מסוים (אולי מספר הנוסעים המותר ברישיון)
 
נערך לאחרונה ב:

EHP12

Well-known member
מר קו עודכן פעם נוספת

פרופיל קו​

הערכת מספר נוסעים ממשיכים בתחנות

הערכת מספר הנוסעים הממשיכים בכל תחנה מתבסס על מערכות ספירת נוסעים בדלתות האוטובוס. מערכות אלה סופרות עולים ויורדים בכל תחנה באוטובוסים בהם הן מותקנות.

מגבלות מערכת ספירת הנוסעים:
* המערכות מותקנות בכ 30% מצי האוטובוסים.
* מהימנות המערכות אינה מושלמת בספירה
* מהימנות המערכות אינה מושלמת בשיוך לתחנה

למרות מגבלות אלה אנו מוצאים שאנו יכולים לנקות ולאמת עבור חלק מהקווים וחלק מתקופות הזמן את הנתונים ולספק "פרופיל קו" מהימן יחסית. במקרים בהם אין אימות כזה לא מוצגים נתונים.

דוגמה לקו בעייתי - מטרונית חיפה. בקו זה מערכות הספירה מלאות אך השיוך לכיוון הנסיעה ולתחנות פגום ואנחנו מקבלים למשל שבתחילת הנסיעה יורדים הרבה יותר נוסעים משעלו עד נקודה זו.
עוד הערה: לא ניתן לראות נתוני נוסעים ממשיכים אצל חברת "קווים".
 
סתם הצעות ששלחתי לפני זמן מה למר קו לשיפור האתר
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_2024-11-16-21-20-05-260_com.google.android.gm.jpg
    Screenshot_2024-11-16-21-20-05-260_com.google.android.gm.jpg
    KB 294.7 · צפיות: 7
  • Screenshot_2024-11-16-21-20-02-059_com.google.android.gm.jpg
    Screenshot_2024-11-16-21-20-02-059_com.google.android.gm.jpg
    KB 537.2 · צפיות: 7
למעלה