אתר תערוכת GAME ON

AxBattler

New member
כנראה שלמנויי HOT יש 40% הנחה

אני מקווה שאוכל להשיג עוד פרטים בקרוב.
 

AxBattler

New member
שימו לב לתנאים:

מחיר לחברי HOT הוא 29 ש"ח. בישראכרט יש הנחה נוספת של 10 ש"ח תמורת 60 נקודות. הכניסה היא לפי תאריך ושעה! (כמו סרט). אם איחרת תוכל להיכנס רק על בסיס מקום פנוי וכספך לא יוחזר! והנה השיא: משך הביקור הוא 90 דקות, שעה וחצי, לא יותר! נראה שבהגבלות כאלו יהיה קצת קשה לעשות מפגש פורום.
 

eyalgr

New member
אפשר לבדוק בלוח הזמנים,

של התערוכה, לקבוע במקום קרוב סתם כדי להפגש ואז ללכת לתערוכה בתור אירוע שיא.
 

eyalgr

New member
עוד משהו-

כרגע נכנסתי לסיור באתר של התערוכה. חייבים ללכת לשם!!!
אולי יש הנחות על קבוצות גדולות.
 

shakedunay

New member
אבי, אתה יכול להביא את הטלפונים

שמהם הבאת את כל פרטי התערוכה בישראל:, כמה עולה, איך ומתי?
 

AxBattler

New member
הטלפון היחידי שיש במודעה הוא

(זה התפרסם בידיעות): 3113* התערוכה מתחילה ב 27 לחודש ולפי מה שקראתי באתר של התערוכה היא חייבת להיות מוצגת 3 חודשים לפחות. 29 זה כבר ערב סוכות. מה שאני מציע זה לקבוע תאריך מוסכם וכל אחד עצמאית יזמין כרטיס לתערוכה בזמן שנקבע (נגיד, 15:00 אחה"צ ב 3.10 חול המועד סוכות). נראה את התערוכה ומי שירצה יוכל להשאר לדבר (או WHATEVER). במוזיאון יש המון מקומות מאד יפים שאפשר לשבת שם, ועל הכניסה אליו כבר שילמנו.
 

ET2k

New member
אגב

התערוכה המקורית לא היתה מוגבלת בזמן,אבל מצד היא עלתה פי 2 בערך. כנראה שHOT לקחה בחשבון שיהיה יותר מדי עומס על המכונות ולכן היא הגבילה את משך הביקור.
 

diceman

New member
סליחה שאני מתערב אבל...

אני מציע לחכות קצת ולא ללכת בימים הראשונים של התערוכה אלא להזמין כרטיסים לימים האחרונים שלה אני בטוח שהמקום לא יהיה מפוצץ כמו בימים הראשונים ואולי יהיה אפשר להשאר ללא הגבלה מקסימום אם לא עדיין לא הפסדת כלום כי יש לך 90 דקות
 

yoo

New member
לדעתי טוב שזה מוגבל בזמן..

וטוב שזה מסודר. תערוכות לא מוגבלות לא מתאימות לקהל הישראלי... יהיו סתם ערסים כאלו שישתלטו על המכונות ולא יתנו לאף אחד לשחק, יתנחלו שם עד הערב...
 
למעלה