את הלמבורגיני אוונטאדור הפסיקו לייצר ב-2022, ואותה ירשה הלמבורגיני רוולטו, אבל אני נאמן, ונשאר עם אותו חלום ישן, על למבורגיני אוונטאדור

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
מהסוג הישן והטוב.

lamburgini_b.jpg

אבל אתם יודעים מה? מה אכפת לי? יאללה, בסדר. אחרי שאקנה למבורגיני אוונטדור, אצרף גם רוולטו אחת לאוסף ;)

Lamborghini_Revuelto.jpg
 

jackie111

Well-known member

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
אז כדאי שתקרא את הכתבה הבאה על ריכבי היוקרה
ותזיל ריר.

תעזוב ג'קי, האיש הזה כבר 8 שנים רצופות מזיין לנו את השכל על למבורגיניס' והליקופטרים שהוא ירכוש
על כלי אוכל עשויים מטיטניום ועוד כל מיני המצאות מטורפות
בזמן שאין לו גרוש על הנשמה, לא עובד, לא שירת בצה"ל, לומד בהתכתבות..
בקיצור, שום התקדמות לשום מקום.
לעניות דעתי גם אם תחזור לכאן בעוד 20 שנה זה יהיה אוטו הדוור.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
תעזוב ג'קי, האיש הזה כבר 8 שנים רצופות
שנתיים פלוס.
מזיין לנו את השכל על למבורגיניס' והליקופטרים שהוא ירכוש
:)
על כלי אוכל עשויים מטיטניום ועוד כל מיני המצאות מטורפות
רודיום. אחרי זה הבנתי שרודיום זה רעיל אז החלטתי ללכת על אירידיום במקום.
בזמן שאין לו גרוש על הנשמה
מצחיק לשמוע גבר בן 74 שאחרי חיים שלמים של עבודה הוא עדיין לא יכול לממן לעצמו, לאשתו ולבנו שלוש מנות פלאפל בפחות ממאה שקל מדבר על אנשים שאין להם גרוש על הנשמה.

:rolleyes: ?self awareness mach

כפי מה שסיפרתי לך באותו שרשור דרך אגב, אני, אחי הקטן ושני הוריי אכלנו באותו היום בשרים, סלטים ולחמים ב-300 שקל.

אתמול בצהריים בעודי רוכב על הקורקינט החשמלי | תפוז פורומים (tapuz.co.il)

אבל בכל מקרה, ובסה"כ, הגיוני שתרצה שכולם יהיו כמוך, מכיוון שכמאמר הפתגם, צרת רבים, חצי נחמה.

לכן, ורק לצורך הדוגמה, דיברגנט חדש, שמגיע מעוני קשה ושהוא ומשפחתו עלו מאתיופיה בחוסר כל, צריך להמציא עליי ועל משפחתי שאין לנו כסף להחזיק בעוזרת, בשעה שהסיפור האמיתי הוא שאין לנו אחת מכיוון שאיננו נזקקים לאחת (בינתיים), ובשעה שרק הנעליים שלי עולות 3,000 שקל (היקרות, כן? לא הזולות הזבלה ב-500 שקל שאני אוהב אותן אבל אין מה לעשות, הן נעליים זולות), רק השעון יד עלה 18,000, רק הספרייה עלתה 150,000, רק הבית שווה עם ההתייקרויות האחרונות בשוק הנדל"ן עוד מעט כבר 2,000,000 😂

שאני אמשיך? עדיף שלא. זה הרי כל-כך לא אני 🤷‍♂️

רק אחר-כך אל תשכחו להגיד שאני כן כזה אחרי שיצאתם מגדרכם בשביל להוציא את זה ממני, כן? :rolleyes:

אין בעיה בלא לעבוד אם מישהו עסוק בללמוד במקום זה. אבל מה לך וללימודים?
לא שירת בצה"ל
זה כי מלכים לא משרתים, מלכים נותנים פקודות. מצחיק אותי איך שאתה ממשיך לדבר על שירות בצה"ל כאילו שלהיקרע בצה"ל בשביל תלוש עלוב של 1,300 שקל זה כזה כבוד גדול.

HD-wallpaper-the-king-animal-crown-lion-wild.jpg
לומד בהתכתבות..
מצחיק לשמוע גבר בן 74 אפילו בלי תואר ראשון שמעולם לא למד לועג לבחור בן 26 שלומד באקדמיה ומקדם את עצמו בחיים, על דרך לימודיו, זה דבר ראשון.

דבר שני-כפי מה שהוסבר לך רק אתמול, כפי מה שגם על השירות בצה"ל הוסבר לך רק אתמול, אבל אנשים טיפשים הרי לא לומדים, ולא כי יש להם פחות הזדמנויות ללמוד (התיאוריה המקובלת כיום) אלא לא משנה כמה מלמדים אותם, כל מה שמנסים ללמד אותם פשוט מחליק מעליהם ולא נכנס פנימה (התיאוריה שלי) ואתה ההוכחה החיה לכך, כל הסטיגמה על לימודים בהתכתבות הייתה ומתה. מאז 2020 הלימודים בהתקדמות צברו פופלאריות מטורפת מכיוון שכולם נאלצו לעשות את זה והבינו שאין באמת הבדל, וכמות הסטודנטים הלומדים כיום בהתכתבות, יחדיו עם כמות הסטודנטים הלומדים גם בהתכתבות וגם פנים אל פנים (לימודים היברידיים), למעשה עולה על כמות הסטודנטים הלומדים פנים אל פנים בלבד.

המקום היחיד שבו הסטיגמה על לימודים בהתכתבות הייתה ונותרה היא בקרבכם, הדינוזאורים, בני הדור השלישי שחלף זמנם מן העולם, ושעם מותם תמות הסטיגמה (שמעולם לא באמת הייתה במקומה מלכתחילה) על הלומדים בהתכתבות באופן סופי ומוחלט.

אבל אתה הרי לא שיא השכל, אז כפי מה שכל ההסברים המלומדים על איך שאין בעיה בלגור אצל ההורים בגיל 26 (כמקובל כיום, במאה ה-21 ובעולם המערבי) שאין בעיה בלא לעבוד אם אתה לומד (היה מקובל מאז ומעולם), אין שום כבוד בלהיקרע של החיים בצה"ל ושהם יפתחו לך את התחת (ואני ההומו?) בשביל תלוש שכר של 1,300 שקל, ושאין שום בעיה בללמוד בהתכתבות וזה אף מה שמקובל כיום, במידה כזאת או אחרת, אצל רוב הסטודנטים, כך אין צפי שהסברים מלומדים אלו יעזרו גם הפעם, ולכן באופן טבעי ומובן עולה השאלה הבלתי נמנעת, למה בכלל אני טורח, עם אדם כל-כך חסר בינה ומושג שהוא אף מעיד על עצמו ככזה כניסיון לעטות עליו את האמת המכוערת על עצמו כמו שיריון ועל-מנת למנוע מאחרים להשתמש בזה נגדו כבמנגנון הגנה?

אני עושה את זה בשביל הפרוטוקול, אני מניח? או כי אולי אנשים אחרים יקראו את הדברים? או אולי בשביל ההיסטוריונים? או הפפראצי? כן, כן. כל אלו סיבות טובות 🤷‍♂️
בקיצור, שום התקדמות לשום מקום.
כי אתה בתור גבר בן 74 אפילו בלי תואר ראשון, גרוש שלוש פעמים ולא מסוגל לאחר חיים שלמים של עבודה לממן עבור עצמו, אשתו ובנו שלוש מנות פלאפל בפחות ממאה שקל הגעת כל-כך רחוק בחיים?

עדיף שתשב.

Paris_Tuileries_Garden_Facepalm_statue.jpg
לעניות דעתי גם אם תחזור לכאן בעוד 20 שנה זה יהיה אוטו הדוור.
כי אתה בתור גבר בן 74 אפילו בלי תואר ראשון, גרוש שלוש פעמים ולא מסוגל לאחר חיים שלמים של עבודה לממן עבור עצמו, אשתו ובנו שלוש מנות פלאפל בפחות ממאה שקל, דעתך שווה כל-כך הרבה?

הקטע היפה הוא שאכן פתחת בהסתייגות וכתבת "לעניות דעתי", מודיע בתחילת דבריך לעיני כל כמה ענייה דעתך. וצדקת. אילו היית מבין שדעתך כה ענייה שהיא לא שווה שתושמע בכלל, היית צודק אפילו עוד יותר.

זה דבר ראשון.

ועכשיו דבר שני.

ההבדל ביני לבינך זה שאני בן 26 בתחילת החיים, בקושי התחלתי, בקושי הנעתי, ובכל זאת-כבר השלמת בגרויות, כבר רישיון נהיגה, עוד מעט תואר ראשון, לאחריו תואר שני. וכבר עכשיו אני יכול ללכת לאיפה שאני רוצה, לעשות מה שאני רוצה ולקנות מה שאני רוצה. עם כסף שלי או של ההורים זה לא משנה, אלו עובדות.

אתה, שאתה מבוגר פי 3, בלי תואר, התגרשת שלוש פעמים, בגיל 74 ואחרי שעבדת כל החיים, עם דגש על כל החיים, אפילו לא לקחת לעצמך הפסקה ללמוד משהו, אין לך 100 שקל להוציא על שלש מנות פלאפל מסכנות, מה התירוץ שלך?

שוב פעם-:rolleyes: ?self awareness mach

ושוב פעם-עדיף שתשב בשקט.

t39p0ddt.png
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
אז כדאי שתקרא את הכתבה הבאה על ריכבי היוקרה
ותזיל ריר.

לא עף על רולס רויס. גם לא על פורשה. אסטון מרטין ובנטלי בכלל לא מעניינות. פרארי זה בסדר. למבורגיני זאת האהבה הגדולה שלי :love:

167163560317156.jpg
167163488238835.jpg
 
למעלה