את זה החלפתי השבוע

רשר

Well-known member
מנהל
את זה החלפתי השבוע

הדייר לא שילם לח"ח את חובו, הם באו לנתק וראו לוח נחמד כזה ומרוב צחוק לא ניתקו כי הבינו איזה מסכן האיש, כשהוא שאל אם זה יכול להפריע למחשב החדיש שהוא קנה? ענו לו שכן! ואז הוא רץ לחפש מישהוא שיחליף את הלוח. וזה עוד מוזן משני מונים.
 

מאגר

New member
לרשר זה לא מוזן משני מונים

בלוח הזה קייםחיבור של זרם לילה משנות החמישים וצריך לוודא שאמנם שעון המיתוג של זרם לילה פועל או לא פעל עם הוא לא פועל אפשר לחבר את המחשב לקו הזה ואז יהיה לא שקט להרבה זמן אבל צריך לשים לב הקו הזה בדרך כלל הולך ישיר לדוד החשמל.
 

400Hz

New member
מוני חשמל כפולים

מוני זרם לילה פעלו,בחלקי ארץ שונים, עד אמצע שנות השבעים. הם היו שריד מהתקופה בה הסיסמא "יותר חשמל פחות עמל" הייתה המוטו של חברת החשמל ונועדו,ע"י תעריף זול במיוחד,"לפתות" את הצרכנים להשתמש בדודי חשמל בלבד ולא בדודי שמש (המשולבים,עבור ימי סגריר,בחימום חשמלי)
 

רשר

Well-known member
מנהל
תודה ! אני חשמלאי 38 שנה

אם יש או אין מגען אצל ח"ח זה לא מעניני, יש בלוח הזנה משני מונים, וכך התיחסתי אליהם בלוח החדש. לדוד פחת ומאמ"ת נפרדים עם מחיצה בין שתי ההזנות. בזמנו הומלץ להתקין מפסק פחת 4 קטבים אבל הפרדה לשניים תורמת לאמינות וגם מוזילה במחירים שיש כיום. אני ההיתי רק היועץ לדייר. רן
 

ניק23

New member
גם אני

נתקלתי השבוע בארון חשמל כזה. מישהו יכול להסביר לי איך הוא עובד? עם פזה נוגעת במינוס מה קורה? יש משהו שקופץ או נתיך שנשרף? יום טוב ובשורות טובות
 
למעלה