א נ ח נ ו א ש מ י ם !!!!!!!

xorxor

New member
א נ ח נ ו א ש מ י ם !!!!!!!

.... א נ ח נ ו א ש מ י ם שהסימסטר בסכנת ביטול , כן כן.. זה אנחנו , אותם סטודנטים אדישים שלא רואים אף אחד ממטר הצלחה בבחינות עומדת בראש סדרי העדיפויות שלנו , האגואיזם , האיניוידואליזם הבלתי נסבל הזה שכל אחד דואג רק לעצמו חברים , ת ע ו ר ר ו !!!!!!!!!! אנחנו הולכים להדפק בגדול , והפעם אנחנו אשמים בזה , לא המרצים .
 

moran1131

New member
סליחה לא אנחנו יצאנו לשביתה

בגלל תוספת שכר אלא המרצים ולכן לא אנחנו אשמים.
 

xorxor

New member
אתה שואל אותי מה אני רוצה שנעשה ?!?!?!

....שמעת על לצאת לרחובות ולהפגין ? בתוך מחלקתי אני חי ... אני רואה את האדישות של הסטודנטים , הולכים כמו עדר ללא רועה..... באים לשולי,ז'ק,שלומי,אילן,יש עוד מישו ?!?! סטודנטים מחו"ל היו שורפים מכוניות, מתפרעים , הפגנות מטורפות , ואנחנו ? כלום..באים לשיעורים והולכים... אחחח...מה אני אגיד לכם....
 
זה לא אנחנו אשמים

אלא אגודות הסטודנטים. סטודנט ממוצע יודע שהפגנותכמו שמתקיימות היום הן בזבוז זמן והוא יעדיף לנצל את הזמן במזעור נזקים. אם באגודות הסטודנטים היה גורם מלהיב שיצליח למשוך עשרות אלפי סטודנטים לרחובות אולי היה יוצא מזה משהו. אני בתור "סטודנט פשוט" יודע שזה לא ראלי כרגע שיצטרפו אלי 30 אלף סטודנטים אחרים ולכן אין שום טעם שאצא לבד להפגנה. אני למשל כרגע עובד ומנסה לקדם את הקריירה שלי על חשבון הלימודים שנדפקו. אם הייתי יוצא להפגנות הייתי נשאר קירח מכאן ומכאן. את הודעתיך הנזעמות אתה צריך לשלוח לבנצי ושונשיין...
 

marinaghost

New member
אז יאללה.. צא לרחוב אם זה חשוב לך

אני לא חושבת שזו הדרך.. אם המרצים לא עושים כלום ולא אכפת להם למה שסטודנט, ששילם ממיטב כספו ללמוד, ילך לשבות.. הוא רק בא ללמוד ובטח לא מעניין אותו כמה המרצה שלו מרוויח.. מה זה השטויות האלה!? דיי לבלבל את המוח כולם במדינה הזאת חושבים שהדרך הנכונה זה לשבות וזה באמת עובד רק ככה.. ממש מדינה כוחנית ודבילית.. אין פלא שאנשים בורחים לחו"ל ללמוד וללמד.
 

moran1131

New member
יוצאים למאבק במידה ומאמינים במאבק

המאבק זה על השכר של המרצים לא על השכר שלנו ולכן הם צריכים לצאת ולהאבק ולהפגין לא אנחנו
 
נו ברצינות

מה אתה רוצה שאני אלך יתפרע ברחובות והאוצר בזכות ההתפרעויות של הסטודנטים יכנעו למרצים יתנו להם תוספת שכר וכמובן יממנו את זה בעזרת העלאת שכר הלימוד שלנו. לא תודה.
 
למעלה