עליתי היום על אוטובוס, ותיקפתי מיד בתחילת הנסיעה, ראיתי על הצג של מכשיר התיקוף שאכן בוצע תיקוף.
במהלך הנסיעה, סרקתי את הרב קו באפליקציה, וראיתי את התיקוף שבוצע בתחילת הנסיעה.
לאחר מכן, הטענתי את הרב קו ב-70₪, וכיוון שבאפליקציית רב פס אי אפשר להטעין סכום גמיש בערך צבור, הטענתי 3 פעמים: 50₪, 10₪, 10₪.
כנראה בגלל 3 ההטענות (שמשום מה נרשמות בהיסטוריית הכרטיס כ-6 פעולות ולא 3) - התיקוף שבוצע קודם לכן, נמחק מהיסטוריית הפעולות בכרטיס.
לקראת סוף הנסיעה עלה פקח, בדק את כרטיס הרב קו שלי, והופיע לו שלא תיקפתי. הוא ניסה לסרוק את הכרטיס שלי גם באפליקציית רב קו אונליין במכשיר הטלפון האישי שלו, ושם הופיעו 6 הפעולות האחרונות: פעולת הביקורת, וחלק מפעולות ההטענה.
הסברתי לפקח את הסיפור, והוא האמין לי ולא נתן לי קנס.
במהלך הנסיעה, סרקתי את הרב קו באפליקציה, וראיתי את התיקוף שבוצע בתחילת הנסיעה.
לאחר מכן, הטענתי את הרב קו ב-70₪, וכיוון שבאפליקציית רב פס אי אפשר להטעין סכום גמיש בערך צבור, הטענתי 3 פעמים: 50₪, 10₪, 10₪.
כנראה בגלל 3 ההטענות (שמשום מה נרשמות בהיסטוריית הכרטיס כ-6 פעולות ולא 3) - התיקוף שבוצע קודם לכן, נמחק מהיסטוריית הפעולות בכרטיס.
לקראת סוף הנסיעה עלה פקח, בדק את כרטיס הרב קו שלי, והופיע לו שלא תיקפתי. הוא ניסה לסרוק את הכרטיס שלי גם באפליקציית רב קו אונליין במכשיר הטלפון האישי שלו, ושם הופיעו 6 הפעולות האחרונות: פעולת הביקורת, וחלק מפעולות ההטענה.
הסברתי לפקח את הסיפור, והוא האמין לי ולא נתן לי קנס.