באיזו שיטה בדרך כלל מגישים לרואי חשבון הוצאות?

Borisyo

Member
באיזו שיטה בדרך כלל מגישים לרואי חשבון הוצאות?

אתייחס לדו"ח שנתי. כשאני לקוחות מגישים הוצאות, הם ממש מדפיסים כל הניירת ואז מביאים לרואי חשבון או הם סורקים הכל ושולחים קבצים?

גם שמעתי על מערכות שיש לרואי חשבון. הלקוח גם נדרש להתקין מערכת על מנת להגיש הוצאות בשיטה נוחה יותר.

אני הגשתי דו"ח שנתי והיה הרבה ניירת שאני גם צריך לשמור אחרי הגשת דו"ח. חשבתי שאולי יש דרך יותר נוחה ויעילה לעשות זאת.

תודה.
 
למעלה