באיחור מטורף - התפקדות פבואר!

באיחור מטורף - התפקדות פבואר!

שם: שיר החודש: שיר קין החודש: תכנית/ספר/הצגה/סרט/קליפ החודש: דבר טוב שקרה בינואר: דבר רע שקרה בינואר: תוכניות/ציפיות להמשך פבואר: מסר לאומה: שאלת בונוס: מה אתם מתכננים ליום אהבה?
 
ראשונה

שם: זחלולית שיר החודש: דיי יש כ"כ הרבה
נמרוד לב ואורלי פרל - כל הקסם, המון king of leon ושל HURT, קוצים - אביב גפן ועידן רייכל.. אני דיי גלגל"צית, אין מה לעשות.. שיר קין החודש: פפף, אין משהו ספציפי תכנית/ספר/הצגה/סרט/קליפ החודש: התצפיות- ג'יין האריס, סרט - ראיתי בעיקר סרטים מטומטמים, אז אין טעם לציין בכלל דבר טוב שקרה בינואר: התגלית.. דבר רע שקרה בינואר: כל מה שאחרי התגלית.. חודש לא מזהיר תוכניות/ציפיות להמשך פבואר: חודש פבואר נפתח בבלבלות מטורף.. אני לא יודעת מה להרגיש, בחיי.. אני עצובה כשאני יודעת שאני צריכה לשמוח.. אני ממש מקווה שהוא ישתפר.. אני מחכה כבר לראות מה יביא הזמן
ותכניות? לראות את שיר!!!! לא ראיתי אותה איזה חודשיים! מסר לאומה: I guess i'd rather hurt than feel nothing at all שאלת בונוס: מה אתם מתכננים ליום אהבה? דייט עם טייס בשק"ם ?
 

IntoTheFire

New member
///

שם: שגית שיר החודש: ונדיסקאברד - ג'יימס מוריסון שיר קין החודש: PS תכנית/ספר/הצגה/סרט/קליפ החודש: סוףסוף ראיתי פרשס , סרט טוב:p דבר טוב שקרה בינואר: כלום דבר רע שקרה בינואר: יותר מדי תוכניות/ציפיות להמשך פבואר: דיכאון דיכאון ועוד דיכאון ותסכול מסר לאומה: באלי לחיות בחו"ל לכמה חודשים שאלת בונוס: מה אתם מתכננים ליום אהבה? זה הדבר האחרון שאני חושבת עליו .. הוא לא כבר היה ?
 
הבאסה בלחיות בלוח שנה כפול..

חגים שכאלה מגיעים פעמיים
ויאללה, חו"ל זה הדבר.. זרמי עם זה כל עוד את יכולה
 

MaayanK8

New member
../images/Emo182.gif

שם: מעין שיר החודש: cee lo- forget you, בל&סבסטיאן- i want the world to stop, ברונו מארס- grenade שיר קין החודש: crystal ball תכנית/ספר/הצגה/סרט/קליפ החודש: יותר שייך לפברואר, אבל שובה של GLEE! דבר טוב שקרה בינואר: בת מצווה לבת דודה שלי.. דבר רע שקרה בינואר: אין משהו ספציפי..... תוכניות/ציפיות להמשך פבואר: כביסה, שיאשרו לי את החופש בעבודה ושיגיע כבר מרץ! מסר לאומה: קאווה זה רע!
שאלת בונוס: מה אתם מתכננים ליום אהבה? עבור...
 

MaayanK8

New member
ודאי!

האמת שבהתחלה לא כזה אהבתי אותו, גם בגלל הקליפ קצת ואז פשוט התחלתי לאהוב אותו מאוד......
 
למעלה