באיחור של יומיים- הסיכום השבועי שלי

python 4

New member
באיחור של יומיים- הסיכום השבועי שלי

למרבה המזל לא היו שום הופ/רמונה ברצף הפרקים, וכך יכלתי לצפות בכולם בלי חשש שאלקה פתאום בעיוורון. היו כמה רגעים קשים של אוליביה, אבל זה היה תוך כדי הופעה של בראד בלי חולצה, וזה קצת פיצה (לפחות היה נדמה לי שראיתי את בראד בלי חולצה. עכשיו כשאני חושב על זה - איזו סיבה היתה לו להתפשט? אבל שאף אחד לא יהרוס לי את האשליות!). מה שהתחיל בקול צעקה הסתיים בקול ענות חלושה. ושוב למי שצפה גם בפרקי ימ"ח שלפני היה יכול לראות את ההבדל בין שתי הסדרות: בימ"ח היו עושים את כל קטעי האקשן הרבה יותר טוב - אם יש משהו שהאופרת סבון המטופשת הזו טובה בו (חוץ מלהוכיח שאפשר לקרוא לדמות הופ ועדיין לעשותה נורמלית) זה בקטעי האקשן. אני לא חושב שבתולדות צח"מ היה קטע שבו צחקתי בקול יותר מהקטע שבו לארי וראלף עמדו בתוך תפאורה של ערוץ הילדים, מחבקים אחד את השני, ואז - הופ! - קופצים שניהם אל מעבר לצוק. בהפקת סיום של בית ספר יסודי היו עושים רגע אקשן אמין יותר מזה! ברכות אבל למאפרים המנוסים, שהצליחו להפוך את לארי ליותר מכוער ממה שהוא עם אחד האיפורים המזעזעים אוור. אין מה להגיד - צח"מ גרועה ביותר בקטעי האקשן האלה. הם טובים בקאט-פייטס, היו הרבה כאלה במהלך השנים, והזה שמתרחש כעת בין פיליס לדיאן הוא פשוט תענוג. אגב לקטי פרקים - ערוץ 3 משדר עכשיו גם את הלקט של פרקי "קרוב רחוק", בימי שבת ב- 11:30. לא מספיק שהרסו לי את ימי שישי בבוקר, עכשיו גם את ימי שבת בצהריים! מה יהיה??
 

pumiki25

New member
../images/Emo6.gif אוי, אוי...מילה במילה...

לא יכולה להסכים יותר עם הנאמר על סצנת האקשן החובבנית-משהו. פשוט מביך...
 

Kalla

New member
הי, לארי בכלל לא מכוער!

ולגבי פיליס ודיאן - ממש לא מסכימה! לא נראה אמין כלל. לא עצם זה שדיאן מתגוררת שם ושעצם שהותה שם תלויה בתחילת צילומי פרסום (ההתנפלות של פיליס על ג'ון בגלל ביטול הקמפיין לאור פציעתו של בילי נראתה חצופה ולא אמינה במידה שלא תאמן, וכך גם תגובתו על כך שבנו שוכב פצוע בבית חולים ועוד מתנפלים עליו ככה, וגם זה שזה מה שקובע אם דיאן תמשיך לשהות שם או לא - הרי זה עניין עקרוני בין ג'ק ובינה ולא קמפיין כן או לא), לא עצם זה שמאמינים לדיאן ומצפים ממנה שהיא יכולה למצוא עבודה בהתכתבות במקומות מרוחקים (מי בכלל מתקבל היום לעבודה, ועוד כל כך מקצועית, בלי לעבור סדרת ראיונות, בדיקות פסיכוטכניות ומה עוד?), לא כל העניין הזה עם התאונה, לא הקלות שבה ג'ון מאפשר לביתו להפוך לאכסניה ולשדה קרב, ולא הטמטום של ג'ק. האמת - אם הייתי ג'ק הייתי זורקת גם את פיליס וגם את דיאן מהבית וזוכה לקצת שפיות.
 

junny

New member
גון גסט האוס

לא נראה לכם מוזר שכולם גרים שם יחד? גון מימי גק פיליס דיאן קייל האופר.. בילי מי עוד יגור שם? מזל שאשלי בגרה ופרחה מהקן
 

python 4

New member
כאן מתבקש ההבדל

בין החיים האמיתיים לחיים בג'נואה סיטי. דיאן גרה עם ג'ק ופיליס - ותמשיך לגור שם כנראה עוד זמן רב - כדי ליצור משולש בלתי אפשרי, להנאת הצופים..
 

ים כחול

New member
../images/Emo6.gif פייתון התגעגעתי לסיכומים ......

הקורעים שלך
כל השכונה שמעה את הצחוק שלי מהדהד לקראת בוקר
אני הולכת לישון עם חיוך
תודה
 

sergew2

New member
צודק צודק..

בקטע של מתח, צעירים קצת מזפזפים...=((( ימ"ח באמת עושים עבודה טובה בעניין! ד"א...מישהו יודע אם יראו שידורים חוזרים של "בית חולים כללי"?? אני לא תמיד מספיק לראות וזה מבאס...=(
 
למעלה