באיחור של שנתיים, חתמה הממשלה על דיל כדי לשחרר את הפקק בנמלים — ושילמה "פרוטקשן" לוועד העובדים של נמל אשדוד

Cranio

Well-known member

ככה זה כשרגב מונתה לתפקיד שרת התחבורה בזכות סניף הליכוד בעיר.​


תורי אוניות ארוכים בשערי הנמלים; נזקים במיליארדים למשק ולחברות הספנות; שנתיים של כיפופי ידיים, עשיית שרירים ודיונים עקרים; ומה בסופם? אין הפרטה בנמל אשדוד — ואין תחרות.
מכמיר לב לראות כמה מאמצים משקיעים משרדי הממשלה, הפקידות המקצועית והעוסקים בענף הנמלים כדי לשנות גזירת גורל.
כמה הם מתאמצים לברוח מבשורה, אף שהכתובת על הקיר.

מה זה משנה מה חושבים באגף התקציבים או ברשות החברות הממשלתיות? למי אכפת מאזהרות רשות התחרות, ולמי אכפת מה היה כתוב במכרזים להקמת הנמלים הפרטיים?


מהרגע שבו שרת התחבורה, מירי רגב, מונתה לתפקיד בזכות סניף הליכוד באשדוד;
מהרגע שבו יו"ר הוועד בנמל פקד במאי 2023 לליכוד 500–700 עובדים;
ומהרגע שבו מנכ"ל משרד התחבורה, אשדודי, אירח ביום היבחרו לתפקיד את רמ"ח המכולות של הנמל, בטרקלין הח"כים בכנסת —
הסיפור נגמר.
חבל לכולם על הזמן.

תעלו מצגות, תכתבו חוות דעת, תוציאו צווים. תמנו חסיד קהלת לשר האוצר — מה שאתם רוצים.
בסופו של יום, אחרי שנתיים של שמיניות באוויר,
אם ועד נמל אשדוד לא רוצה הפרטה — הפרטה לא תהיה;
ואם הוועד דורש "פרוטקשן" תמורת שחרור תורים תפעוליים — המדינה תשלם לו בהקצאת רציף (25) בפטור ממכרז, בניגוד לחוק, כששר האוצר חותם על כך בעצמו, ומושפל.


למעשה, על ה"דיל" שנחתם אתמול (א') כדי להסדיר את הפעילות בנמלים אפשר היה לחתום גם לפני שנתיים, אילולא הסתובבו פה כמה פתאים שהאמינו להבטחות על משילות אמיתית.

איך מנצחים את המדינה? מחזיקים לוביסטית סביב שולחן הממשלה
 

ככה זה כשרגב מונתה לתפקיד שרת התחבורה בזכות סניף הליכוד בעיר.​


תורי אוניות ארוכים בשערי הנמלים; נזקים במיליארדים למשק ולחברות הספנות; שנתיים של כיפופי ידיים, עשיית שרירים ודיונים עקרים; ומה בסופם? אין הפרטה בנמל אשדוד — ואין תחרות.
מכמיר לב לראות כמה מאמצים משקיעים משרדי הממשלה, הפקידות המקצועית והעוסקים בענף הנמלים כדי לשנות גזירת גורל.
כמה הם מתאמצים לברוח מבשורה, אף שהכתובת על הקיר.

מה זה משנה מה חושבים באגף התקציבים או ברשות החברות הממשלתיות? למי אכפת מאזהרות רשות התחרות, ולמי אכפת מה היה כתוב במכרזים להקמת הנמלים הפרטיים?

מהרגע שבו שרת התחבורה, מירי רגב, מונתה לתפקיד בזכות סניף הליכוד באשדוד;
מהרגע שבו יו"ר הוועד בנמל פקד במאי 2023 לליכוד 500–700 עובדים;
ומהרגע שבו מנכ"ל משרד התחבורה, אשדודי, אירח ביום היבחרו לתפקיד את רמ"ח המכולות של הנמל, בטרקלין הח"כים בכנסת —
הסיפור נגמר.
חבל לכולם על הזמן.

תעלו מצגות, תכתבו חוות דעת, תוציאו צווים. תמנו חסיד קהלת לשר האוצר — מה שאתם רוצים.
בסופו של יום, אחרי שנתיים של שמיניות באוויר,
אם ועד נמל אשדוד לא רוצה הפרטה — הפרטה לא תהיה;
ואם הוועד דורש "פרוטקשן" תמורת שחרור תורים תפעוליים — המדינה תשלם לו בהקצאת רציף (25) בפטור ממכרז, בניגוד לחוק, כששר האוצר חותם על כך בעצמו, ומושפל.

למעשה, על ה"דיל" שנחתם אתמול (א') כדי להסדיר את הפעילות בנמלים אפשר היה לחתום גם לפני שנתיים, אילולא הסתובבו פה כמה פתאים שהאמינו להבטחות על משילות אמיתית.


איך מנצחים את המדינה? מחזיקים לוביסטית סביב שולחן הממשלה
כן
 

Harrington

Well-known member
מנהל

ככה זה כשרגב מונתה לתפקיד שרת התחבורה בזכות סניף הליכוד בעיר.​


תורי אוניות ארוכים בשערי הנמלים; נזקים במיליארדים למשק ולחברות הספנות; שנתיים של כיפופי ידיים, עשיית שרירים ודיונים עקרים; ומה בסופם? אין הפרטה בנמל אשדוד — ואין תחרות.
מכמיר לב לראות כמה מאמצים משקיעים משרדי הממשלה, הפקידות המקצועית והעוסקים בענף הנמלים כדי לשנות גזירת גורל.
כמה הם מתאמצים לברוח מבשורה, אף שהכתובת על הקיר.

מה זה משנה מה חושבים באגף התקציבים או ברשות החברות הממשלתיות? למי אכפת מאזהרות רשות התחרות, ולמי אכפת מה היה כתוב במכרזים להקמת הנמלים הפרטיים?

מהרגע שבו שרת התחבורה, מירי רגב, מונתה לתפקיד בזכות סניף הליכוד באשדוד;
מהרגע שבו יו"ר הוועד בנמל פקד במאי 2023 לליכוד 500–700 עובדים;
ומהרגע שבו מנכ"ל משרד התחבורה, אשדודי, אירח ביום היבחרו לתפקיד את רמ"ח המכולות של הנמל, בטרקלין הח"כים בכנסת —
הסיפור נגמר.
חבל לכולם על הזמן.

תעלו מצגות, תכתבו חוות דעת, תוציאו צווים. תמנו חסיד קהלת לשר האוצר — מה שאתם רוצים.
בסופו של יום, אחרי שנתיים של שמיניות באוויר,
אם ועד נמל אשדוד לא רוצה הפרטה — הפרטה לא תהיה;
ואם הוועד דורש "פרוטקשן" תמורת שחרור תורים תפעוליים — המדינה תשלם לו בהקצאת רציף (25) בפטור ממכרז, בניגוד לחוק, כששר האוצר חותם על כך בעצמו, ומושפל.

למעשה, על ה"דיל" שנחתם אתמול (א') כדי להסדיר את הפעילות בנמלים אפשר היה לחתום גם לפני שנתיים, אילולא הסתובבו פה כמה פתאים שהאמינו להבטחות על משילות אמיתית.


איך מנצחים את המדינה? מחזיקים לוביסטית סביב שולחן הממשלה
אשרי הממשלה על הוצאה לפועל של תוכנית חשובה זו.
אשריך על הבאת הידיעה הפוזיטיבית (כך היא עבור אלו שיודעים לדלג על הרעל הנוטף בין השורות).
נקווה שהרפורמה אכן תביא לתוצאה המיוחלת ותקל על העומסים בנמלים ומתוך כך אולי גם מעט על יוקר המחיה.
 
אשרי הממשלה על הוצאה לפועל של תוכנית חשובה זו.
אשריך על הבאת הידיעה הפוזיטיבית (כך היא עבור אלו שיודעים לדלג על הרעל הנוטף בין השורות).
נקווה שהרפורמה אכן תביא לתוצאה המיוחלת ותקל על העומסים בנמלים ומתוך כך אולי גם מעט על יוקר המחיה.
תגיד אתה בסדר,יש לך שחיתות מול העיניים.

לא מעניין אותך כלום?
 

Harrington

Well-known member
מנהל
תגיד אתה בסדר,יש לך שחיתות מול העיניים.

לא מעניין אותך כלום?
לי יש כוס מרק בשר מול העיניים. לא יודע מה קורה אצלך. שחיתות? אין לי מושג. מרוב שהכותב מבקש להציג שחיתות, הדברים בלתי ניתנים לקריאה. אם וכאשר תמצא כתבה שהיא אינפורמטיבית גרידא, אשמח לנסות שוב. בינתיים כאן למעלה, אם אני מדלג על כל שורה שנוטפת רעל נטו ומתוך כך חסרת כל אמינות, נותרתי עם הידיעה על רפורמה חשובה בנמלים.

השאר באמת לא כל כך מעניין אותי :).
 
לי יש כוס מרק בשר מול העיניים. לא יודע מה קורה אצלך. שחיתות? אין לי מושג. מרוב שהכותב מבקש להציג שחיתות, הדברים בלתי ניתנים לקריאה. אם וכאשר תמצא כתבה שהיא אינפורמטיבית גרידא, אשמח לנסות שוב. בינתיים כאן למעלה, אם אני מדלג על כל שורה שנוטפת רעל נטו ומתוך כך חסרת כל אמינות, נותרתי עם הידיעה על רפורמה חשובה בנמלים.

השאר באמת לא כל כך מעניין אותי :).
 

Harrington

Well-known member
מנהל
ואללה מחד - רכילות על מירי רגב מאידך.

סורי, לא אמין+משעמם מדי עבורי בשביל להשקיע זמן ואנרגיה לקרוא. אולי בהמשך הלילה אם לא אצליח להירדם.
 

Cranio

Well-known member
הרציפים שנפתחו כעת לפעולה, חשוב להזכיר, כבר פעלו עד אמצע 2024, בזכות צו זמני שהוציאה קודמתה של מירי רגב במשרד התחבורה.
אבל מאז שהצו פקע, אף שהמלחמה היתה בעיצומה וחרף העובדה שהפקקים בנמלים איימו על ביטחון ישראל, רגב סירבה להאריך את הצו שמתיר את הפעלתם.
הסירוב שלה היה פוליטי: לחץ שהפעילו עובדי נמל אשדוד.
אין זה סוד שבשנים האחרונות התפקדו מאות מעובדי נמל אשדוד לליכוד, והכוח שצברו מאפשר להם להשפיע על מהלכים רגולטוריים ועסקיים בנמל. והמטרה העיקרית היתה ונשארה מניעת תחרות.


ככה מפרקים מדינה .
 
למעלה