באמת דחוף. שיבושים קשים בשיאומי רדמי 8

היום במשך כמה שעות חב' הסלולר שלי we (מציגים מאוד לא מקצועים) ניסו להפעיל את הסים. הצליחו לכאורה לתקופה קצרה של כמה דקות

פתאום הופיעה בחלק העליון של המסך המילה תפריט. כשלחצתי עליה קיבלתי כמה אופציות. אשלח צילום מסך בהמשך

יחד עם זאת הופיע פס כחול די עבה שכל הזמן יורד מלמעלה למטה במסך

מה זה השיט הזה. האם צריך לפרמט? אני באחריות. יש לי אותו 7 חודשים בלבד

האם חברת הסלולר גרמה לזה?! בנוסף איטיות קיצונית בגלישה וכל הזמן ניתוקים בשיחות

תודה רבה
 

z1george

Member
מנהל
על פנו זה נראה כאילו בשוגג הפעלת סורק qr ברקודים בתוך מצלמה. זה משתמעות התנועה למטה
חב סלולר לא יכולה לגרום לשינויים במסך.
לגבי מקצועיות הנציגים, זה ענין של מזל על מי נופלים. אם היית בחברה אחרת ומשלמת פי שלוש, היה לך אותו סיכוי סטטיסטי (נמוך) ליפול על מישהו שבאמת מקצועי ומכיר את התחום.

בכל מקרה, כבי והדליקי את המכשיר וספרי לנו אם הכל תקין כעת ויש קליטה ויש שיחות נכנסות/יוצאות
הרדמי 8/נוט 8 נחשב מכשיר אמין יחסית בלי תקלות ידועות. האחריות לעוד 5 חודשים, אל תבני עליה שתושיע אותך בעת צרה (בכל מקרה בכל חנות, בכל מכשיר של כל יצרן).
 
|4U| תודה. הכל עובד ב"ה. הבעיה היתה בגלל ה-TAIKBACK שהיה פתוח. לא ידעתי שהפונקציה הזאת ככ קריטית. זה הגיע למצב קיצוני שלא יכולתי לכבות את הטלפון. נעול כזה


היה כתוב במסך שצריך לסגור את ה-TAIKBACK. לא ידעתי בדיוק איזו אפשרות שם לסגור עד שמצאתי

ועוד טיפ: סגרתי ת'טלפון להרבה זמן ואז נפתרה הבעיה של הקליטה והוצאת שיחות

עד עכשיו לא ברור לי למה לקח לחברה הזאת כמה שעות להפעיל את הסים. יומיים
 
|4U| תודה. הכל עובד ב"ה. הבעיה היתה בגלל ה-TAIKBACK שהיה פתוח. לא ידעתי שהפונקציה הזאת ככ קריטית. זה הגיע למצב קיצוני שלא יכולתי לכבות את הטלפון. נעול כזה


היה כתוב במסך שצריך לסגור את ה-TAIKBACK. לא ידעתי בדיוק איזו אפשרות שם לסגור עד שמצאתי

ועוד טיפ: סגרתי ת'טלפון להרבה זמן ואז נפתרה הבעיה של הקליטה והוצאת שיחות

עד עכשיו לא ברור לי למה לקח לחברה הזאת כמה שעות להפעיל את הסים. יומיים
 
שוב קושי רב להוציא שיחות וכל הזמן ניתוקים.

האם על פניו זאת בעיה במכשיר או בסים (חדש)
 
עדיין יש בעיה קשה של הוצאת שיחות והרבה ניתוקים. (הסים חדש)

הם אמרו לבדוק את הסים בטלפון אחר. הבעיה שהם חיבלו בסים הישן בטלפון הישן ( אותו מספר)

מציעה לא להתקרב לחברה הזאת (we)

גם השירות גרוע. למשל מנהל בכיר שהתחיל היום לטפל בבעיה הבטיח לחזור ולא חזר. גם אחראים אחרים לא מקצועים

טכנאי בדק וטען שהסים והמכשיר בסדר (הוא כלל לא ניסה להוציא שיחות הטיפש)

שורה תחתונה: האם נראה לכם על פניו הבעיה במכשיר או בסים
 

z1george

Member
מנהל
אפליקציה = Network signal info
לגבי הבעיה יש להקפיד בהגדרות
הגדרה נכונה של הAPN של WE
בתוכו לבחור Ipv4 ולא Ipv6 זה מופיע אם תגללי למטה...
ולוודא שמצב נדידה מופעל (on)

יש לנו קווים של we בבית בלי בעיה. אחד מהם עם רדמי S2 שדי דומה
 
תודה. תראה. מה שבסהכ היה צריך לעשות זה: לבחור סוג רשת מועדפת LTE. עשרות טלפונים לחברה במשך שבוע. ביניהם כמה אחראים כאחראי בכיר. בסוף שלחו מהנדס סלולר והכל בשביל הגדרה ככ פשוטה

עדיין יש לי ניתוקים באינטרנט (לא בשיחות) יש לך מושג מה צריך לעשות?

אבדוק את מה שהצעת. תודה
 

z1george

Member
מנהל
רשמתי לך שם של אפליקציה שמנטרת קליטה
תגשי לחנות גוגל והקישי את השם בחלון החיפוש
 
ועוד דבר בבקשה. יש לי ניתוקים בגלישה כבר הרבה זמן. הפכו אותי להוט בטענה שהניתוקים מקורם בתשתית האינטרנט

קיבלתי ממיר חדש. לא עוזר. מה ניתן לעשות. האם הבעיה קשורה לטלפון או לסים

הרבה תודה
 
למעלה