מאוד בכללי זה התהליך
יש שתי טכניקות לעשות את זה הראשונה מערבת ציור והצללות והיא יותר קשה ולכן אני לא אתייחס אליה השנייה היא די פשוטה ברעיון הכללי למרות שצריך כמה וכמה ניסיונות בכדי שזה ייצא כפי שצריך שלב ראשון לוקחים צילום של אדם עם קמטים ועושים סלקשן לחלק מהפנים (למשל המצח) הסלקשן צריך להיות יותר רחב מהאזור אותו אנו רוצים שיראו עושים feather של בין 30-50 לסלקשן ומעתיקים את החלק לשכבה חדשה (ctrl-j בקיצור) מניחים את חתיכת הפנים על האזור המתאים, עושים transform, מתאימים את הגודל החלק לדמות שאנו מבגרים ואז על ידי שימוש ב distort ו/או warp מתאימים אותה לתווי הפנים משתמשים במסכה ועם מברשת גדולה ורכה מטשטשים עוד את הגבולות. כך עושים לכל חלק בנפרד (מצח, פה, כל לחי בנפרד, אוזניים עף, כל עין בנפרד). לחלקים כמו עיניים ופה, במסכה מחזירים את העינים המקוריות ומשאירים רק את הקמטים שמסביב. שלב שני כעת החלק מתאים מבחינת המיקום, אולם זה בולט שהוא שונה ולא שייך צריך להטמיע אותו לתוך הדמות המזדקנת ניתן לעשות זאת בכמה אופנים ולרוב השילוב ביניהם הוא הנכון בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר. חשוב גם לציין שאין נוסחה קבועה ולכול עיבוד יעבוד שילוב אחר עם פרמטרים שונים, תלוי בגווני הדמויות, באיכות התמונות, במקור האור וכן אלאה, לכן אני אפרט אותם כרשימה ולא כתהליך א. משתמשים בשכבת curves או levels בכדי להתאים את הבהירות ב. משתמשים בשכבת color balance או selective color בכדי להתאים את הגוונים ג. משתמשים בשכבת hue/saturation בכדי להתאים רווית צבע ד. משחקים עם ה opacity ה. מנסים לחשוף את השכבה עם softlight (לדעתי זוהי החשיפה הטובה ביותר מכיוון שהיא עדינה, אולם אפשר לנסות גם חשיפות אחרות) בגדול, זה אמור לעבוד, כמובן שאפשר להוסיך לאחר מכן עוד שכבות adjustment או פילטרים על כל התמונה (מאוד בעדינות, בשכבות נפרדות וב opacity נמוך) בכדי להטמיע את כול החלקים יחד אחד לשני. בהצלחה נב: אני נותן שיעורים למי שרוצה (צירפתי לינק לתיק העבודות שלי) למנהל/ת הפורום, אני מקווה שזה בסדר להגיד את זה בפורום, ראיתי שאחרים עשו זאת ורק קיבלו הערה שתגובות לזה צריכות להיות כהודעה אישית ולא כחלק מהשרשור