בא לי............ וכשי למרוקאית בא
בא לי להתפלסף על שיתוף והתיעצות... נושא חיובי כשי לעצמו ....אבל מתי הוא הופך לשליל?? החיובי שיתוף והתיעצות עם בוגר וילד..: -הערכה עצמית גבוהה אצל האדם איתו מתיעצים ואותו משתפים -מערכת יחסים פתוחה ,טובה -פיתרון יצירתי לבעיה פיתוח שיקול דעת (אצל הילד אותו משתפים ומתיעצים) פיתוח וההבנה שבאחריות (אצל הילד אותו משתפים ומתיעצים) (טוב.. הפלספנית מחפשת את השלילי כי חיובי היא פחות או יותר יודעת..) אז האם תשים/מי גבולות בעינין שיתוף והתיעצות עם ילדיך ואו עם שותפך החדש? (לגבי ילדים אין כוונתי לצעירים שכושר ההפשטה שלם טרם התפתח..)
בא לי להתפלסף על שיתוף והתיעצות... נושא חיובי כשי לעצמו ....אבל מתי הוא הופך לשליל?? החיובי שיתוף והתיעצות עם בוגר וילד..: -הערכה עצמית גבוהה אצל האדם איתו מתיעצים ואותו משתפים -מערכת יחסים פתוחה ,טובה -פיתרון יצירתי לבעיה פיתוח שיקול דעת (אצל הילד אותו משתפים ומתיעצים) פיתוח וההבנה שבאחריות (אצל הילד אותו משתפים ומתיעצים) (טוב.. הפלספנית מחפשת את השלילי כי חיובי היא פחות או יותר יודעת..) אז האם תשים/מי גבולות בעינין שיתוף והתיעצות עם ילדיך ואו עם שותפך החדש? (לגבי ילדים אין כוונתי לצעירים שכושר ההפשטה שלם טרם התפתח..)