בא לי לתת ... - המלצות...

eviaman

New member
בא לי לתת ... - המלצות...

אז ככה , מהזמן האחרון שאני ככה שומע מוסיקה ... אני יחלוק איתכם את הטיונים המובחרים שאני שומע .... זה נא... בין רוטס.. ניו רוטס.. לדאנסהולללל jah_mason-forgiveness- הטיון הזה יצא באלבום של לוצ'יאנו LUCIANO AND FRIENDS- לא פשוט להוריד אותו מהאינטרנט - לי לקח איזה חודש וקצת עד שזה ירד... טיון ממש ממש מומלץ אני לא חושב שיש לג'ה מייסון את הטיון הזה באיזשהוא אלבום. אפשר לבדוק אותו דרך היוטיוב יש שם קליפ ממש יפה! ( עם הייתי יודע איך להוריד אותו לרשת הייתי מוריד לצערי אין לי מושג) morgan heritage - have no fear - vision riddim- אחלה FLOW על VISION רידים... גם שווה בדיקה WHEAT AND TEARS LIFE IS JUST A JOURNEY - אני ימליץ על שני האלבומים האחרונים של ג'ה מייסון - האחרון "החיים הם רק מסע" אלבום מומלץ לכל מי שאוהב את קונצ'נס ושירים על ג'ה ראסטפריי- האלבום חיטה ודמעות - דומה מאוד לאחרון , ובו יש גם המון פנינים... בכלל שווה לכם להתעמק באומן הזה שנקרא JAH MAYSON ולסיום קומביניישן יחד עם JAH MALI Jah Mali & Jah Mason - Strength To Strength על הקומביניישן רידים עכשיו ככה קצת JUNIOR KELLY... Junior Kelly - Smile - שיר חיובי לאללה... Junior Kelly - Rasta should be deeper- יושב על הרידים המצוייןן שנקרא ROOTS TONIC יושבים עליו חבר'ה כמו LUCIANO JAH MASON CHUCK FENDER ANTHONY B SIZZLA GENTLEMAN ועוד הרבה זמרים מוכשרים... בכלל הרידים הזה שווה בדיקה... Junior Kelly - Search Yu Heart junior kelly - stress - בחלק מהשיר נשמע כאילו הוא עושה ראפ, ( זה דיי מעניין דווקא ) שיר עם אחלה וויבז... יושב על ghetto blues riddim Junior kelly - true born- שיר נייססס יושב על True Crisis Riddim אממממ בטח כולם מכירים את הטיון הזה אבל מי שעדיין לא... אז Mr. Vegas - We Nuh Wah Nuh Friend From Dem פשוט טיון חריף, בדאנסים כרגע הוא שולטטט.... POWER CUT RIDDIM..!!! טוב נגמר לי הזמן אני חייב לזוזזז... אז בהזדמנות נמשיך BLESS אביה
 

ZeusMan

New member
ממשיך את השירשור...

Yahadanai אמן צעיר שמגיע במקורו מ-Guyana, מדינה בדרום אמריקה שממוקמת דרומית לברזיל. כרגע Yahadanai משתכן בהארלם, ניו יורק, וחתום בלייבל I GRADE. הוא הוציא את אלבומו הראשון והיחיד עד כה One Atonement ב-2004. באלבום הזה לא תמצאו גרובים מיקצביים שאפשר לרקוד להם, אבל מה שכן תמצאו זה אמן שניכן בכישרון שירה וכתיבה מדהימים, שברקע של מיקצבים מעניינים ומגוונים יוצר מוזיקה שהביאה אותי להמליץ לכם עליה. אפשר לומר בראיה רחבה, שהחבילה הזאת ש-Yahadanai מעמיד בפנינו, מיועדת לקהל רגאיי שיושב, מקשיב ומקבל השראה, ולא לאלה שרק אוהבים לרקוד לצליליו הממכרים של הרגאיי. Yahadanai מגובה בלהקה עטירת ניסיון, שהבולטים מביניהם הם Tuff Lion הגיטריסט סלש זמר של במבו סטיישן ו-James Smith מה-BURNING SPEAR שאחראי על כלי הנשיפה... Yahadanai, שר באנגלית במבטא קריבי ובשירים שלו הוא מדבר על נושאים רחבים ומגוונים כגון, שחרור האדם השחור מכבלי העבדות, עלייתם של אנשים ממוצא אפריקאי והאומה האפריקאית כולה, חשיבה חיובית, אמונה בעצמך ובאלוהים, חוסר דאגה, לימוד הצעירים לטוב ולא לרע ולחיבור לטבע, חוסר וויתור, לדעת שהכל תלוי בך והכח של אלוהים נמצא בך, ריכוז מחשבתי בכל זמן, אסירות תודה, שינוי גישה שלילית, מלחמה כימית, דיבור אמת, אהבה לאמא ולעולם וגם על באבילון ורישעותו. נושאים אלו, כמו שכל חובב רגאיי יודע הם בעצם נושאים שברגאיי מדברים עליהם לא מעט, אבל עדיין, הדרך שבה Yahadanai מגיש את המילים שונה משל כל אמן אחר, ולמרות שנושא מסויים יכול להיות חרוש, אמן בכוחותיו ובכישוריו יכול להראות את אותו נושא בפרספקטיבה טיפה שונה. לאלה מכם שרוצה לרקוד קצת למשמע המוזיקה של Yahadanai, אז אני ממליץ לכם לשמוע את השירים היותר קיצביים באלבום הזה שהם : Yahadanai - Gratitude yahadanai - wadada Yahadanai - Things They Do קישור שמקשר להאזנה חלקית של האלבום : http://www.igraderecords.com/artists_yahadanai.html בהצלחה.
 

eviaman

New member
Acres Of Space

אלבום דאב!!! שווה במיוחד , לא כבד מדי.. אפילו יש שם גירסה של רוטס של קפלטון ( טיון חובה אגב, לכל חובבי הקינג) השיר נקרא TIME ... שווה בדיקה...!
 

Carcass

New member
it's a dancehall ting..

coal stove riddim 07 dancehall ting בכיכובם של: vybz kartel turbulence zumjay lexxus kid kurupt merciless ועוד check it.
 

eviaman

New member
יש באלבום זה...

שתי גירסאות של השיר אחד באמת דאנסהול ניו רוטס כזה של קייפלטון ואחד גירסת דאב... ENJOY
 

Chenipeper

New member
נמשיך להמליץ!

1. דיסק צ'ילאווט תימני שמי שאחראי עליו נקרא'' שרון זפְה'' גם השם של הדיסק נקרא ככה. שמעו זה משהו מטורף...לקחו את רוב השירים התימניים מפעם ממש מפעם מתימן ועשו אותם בגירסאות צ'ילאווט מאגניבות לגמרי. 2.עוד דיסק :) אחד שחבר המליץ לי ..זה אוסף ראגיי פולני...בסגנון דאנס מודרני כזה.כמה שירים מזכירים את Seeed..השם זה : ''VA Polski Ogien 20 Polish Reggae and Dancehall Tunes'' 3. תהנו בשבת הזאת יש מזג אוויר פצצה - זאת גם סוג של המלצה :)
 
למעלה