הכתבה בעיקר מלמדת שאין פתרונות קסם, עך אף הרצון של אנשי מקצוע ופוליטיקאים כאחד לשווק פתרונות ככאלה.
לתחבורה ציבורית המון כלים שצריכים לעבוד ביחד, וצריך להתאים את הכלי הן לאופי הציר והן לקיבולת הנדרשת ממנו. וגם צריך להשקיע בתחזוקה וחידוש כל הזמן, אחרת המערכת מידרדרת.
BRT זה כלי נהדר, ובהחלט מתאים למקומות עם גודש בזכות רכיב התשתית המועדפת שלו ולצירים עם קיבולת גבוהה ממה שהאוטובוס הממוצע יכול לשאת. אבל מה לעשות שיש צירים שזה פשוט לא מספיק, ואז חייבים לעבור לכלים עם קיבולת גבוהה יותר, רק"ל ומטרו. העניין הוא שזה אמור לבוא כהתפתחות טבעית ולא לחאר משבר אמון וכאן הפספוס העיקרי. (לא רק בבוגוטה...).