בבקשה עזרה

noa_a

New member
בבקשה עזרה

נפלתי על קונה עצבני חבל על הזמן המשלוח נשלח מייד עם התשלום עברו קצת יותר משבועיים (דואר אויר רגיל ל קפריסין) גם לי זה נראה קצת הרבה זמן אבל מה אני יכולה לעשות זה ממש לא תלוי בי אני חוששת מפידבק שלילי מעבר לכך שהוא מאיים לכתוב לאיביי מה לעשות ???? באופן עקרוני אם אני מגיעה להבנה עם מוכר האם וכיצד אני יכולה לבטל קניה שלא נשלחה אלי תודה א"ש נועה
 
יש לי לקוחה

שקנתה ב5 לנובמבר , שלחתי לה ב6 לנובמבר וטרם קיבלה. באימייל הראשון בקשתי שתתאזר בסבלנות , לפעמים זה מתעכב , בשני התנצלתי ואמרתי שאנסה לברר,בשלישי הודעתי לה שאם היא רוצה לקבל את כספה בחזרה , אני אחזיר לה באופן מיידי ומלא ואם היא רוצה לחכות עוד כמה ימים אז נחכה . היא לא ענתה עדיין . לא נראה לי שהיא תקבל את זה כבר , זה יותר מידי זמן. מה יש לללקוח שלך לכתוב לאיביי בדיוק? תוך כמה זמן הבטחת לו? תבקשי שימתין עוד כמה ימים ואם לא יקבל תצטרכי חביבתי להחזיר לו את כספו.תדגישי לו שאת עומדת מאחורי המוצרים שלך ושלא יהיה לו ספק שהוא לא ייצא מופסד פה .
 

evilihi

New member
ויש את החוצפנים..

שמתלוננים שלא קיבלו - כאשר בפועל (לאחר בדיקה באתר של USPS) התברר שההודעה התקבלה אצלם לפני שבועיים והמוצר כנראה מחכה בדואר או נשלח כבר חזרה לארץ.... בין דייר דאן דאט...
 

noa_a

New member
הכל טוב ויפה אין לי בעיה

להחזיר לו את הכסף אם הוא רוצא מדובר בפריט קטן או פיתרון אחר הבעיה שעל כל אחד כזה אני צוברת שליליים ... ד"א לא הבטחתי זמן משלוח מה שכן הבטחתי לשלוח יום לאחר קבלת התשלום וכך עשיתי
 

evilihi

New member
למה?

למאיימים אני אומרת שמי שיתן שלילי יקבל שלילי - זה משתיק אותם. (ותמיד אלה הלא סבלנים כמו שיש לך, נועה)...
 
למה שיתן פידבק שלילי?

אם אין לך בעיה להחזיר לו את הכסף, אין לו שום סיבה לתת לך שלילי...אלא אם הוא מחפש לעשות לך רע מה שכנראה הוא לא עושה אחרת כבר מזמן היית מקבלת שלילי
 

evilihi

New member
אוי אתה תמים

יש את העצבניים ביותר - שגם אם תחזיר להם כסף, ותתן להם חינם את המוצר ידנית עד הבית - עדיין הם יתנו שלילי כי "לקח הרבה זמן להגיע/לא קיבלתי/לא כפי שנכתב"...
 
תמים? פשוט עובד בראש אחר...

והגיע אליו שבור...שלח לי חזרה את היחידה...ולא היה לי מלאי זמין אז החזרתי לו את הכסף. תוך שעתיים קיבלתי פידבק חיובי (45 יום לאחר שקיבל את המוצר שבור). שבועיים לאחר מכן חודש אצלי המלאי והוא מיד הזמיןם יחידה חדשה...כבר יש לי עוד פידבק חיובי ממנו...אז אולי אני תמים אבל אולי את מורגלת לאופי הישראלי יותר מדי...בחו"ל מתייחסים למוכר כשווה בין שווים ולא כעבד שצריך לעשות הכל כדי לרצות את הלקוח. לפחות מההרגשה שלי, ולא, אני לא חדש בעסק...
 

evilihi

New member
זה לא סותר את מה שאמרתי..

שיש כאלה כמו שכתבת - אבל יש גם כאלה כמו שכתבתי..כבר קרה לי (ויותר ממקרה אחד) שראיתי פידבק שלילי (לא אצלי אמנם) בדיוק בשל הסיבות שפירטתי
והקונים הבעייתיים האלה הם אמריקאים, לא ישראלים, אז זה לא שאני מורגלת לאופי הישראלי... ישנם כאלה שפשוט אי אפשר לרצות, נקודה. ותאמין לי, גם אני ממש לא חדשה בעסק. נהפוך הוא
 

noa_a

New member
איך מתנהלת ביטול העסקה

מחזירים רק את עלות המוצר ללא המשלוח? האם ממתינים עד לשליחת המוצר חזרה לארץ? א"ש נועה
 

noa_a

New member
שלחתי את המוצר לפני שבועיים בדיוק

ואתמול קיבלתי מייל עצבנייייייי מה פתאום הוא צריך לחכות שבועיים למוצר מישראל כשבכלל לא דיברנו או הבטחתי זמן משלוח פשוט עניתי לו שזה לא תלוי בי ואני מאוד מצטערת ואם לא טוב לו שיבטל את העיסקה א"ש נועה
 
תראי

אם החלטת שאת מחזירה לו את הכסף אז ראשית תרגיעי אותו ותגידי לו שיקבל החזר מלא. את מחזירה לו את כל הסכום.. מה הוא אשם שהמוצר לא הגיע ? (בניגוד למצב שקיבל את המצב ולא מצא חן בעיניו - אז אני הייתי מקזזת את המשלוח) מה הכוונה לחכות שהמוצר יגיע? תנסי א"ש לכתוב הודעות ברורות מהתחלה , יהיה פשוט יותר לענות לך.
 
למעלה