בבקשה, תנו לי לכתוב את זה בנפרד

idodo cohen

New member
בבקשה, תנו לי לכתוב את זה בנפרד

ראיתי את סיפור ההתאבדות אחרי שמוזיקאית 15 סיפרה לי עליו, והיה בא לי להקיא!!! אנשים, תקלטו!!!! אתם ראיתם את כל אלה, כל השחקנים המדהימים האלה בצ'אטים, שלחתם אליהם הודעות, הם התייחסו, הכול טוב ויפה, וכזה שקר אתם מנפחים לגודל של 200 תגובות (על שקר עלוב ושחור)? תקשיבו, מאוד אהבתי את הסדרה, אבל הבנתי שמטבע הדברים אחרי שהסדרה מסתיימת אין כל כך מה לדבר עלייה בפורום משל עצמה! היה ברור שזה מה שיקרה אחרי סיום הסדרה. אני מבקש אישית מכולם, תעלו את רמת הפורום הזה בדקותיו האחרונות, או שפשוט תעזבו! רק אם יש לכם טיפת כבוד להסדרה ולשחקנייה, כמובן. דש לכל השחקנים ומאודדדדדדד מצפה לראותכם בעונה שנייה וכייפית!
 

Ben LeVi 232

New member
מסכים

 
דודוווווווווווו

אני מסכימה איתך!!!!! זה נכון...זה נהפך לפורום פסיכולוגייה או משו כזה... בואו נחזור לנושר-סוויטש!!!!! יומטובבבב אור
 

idodo cohen

New member
אני שמח ../images/Emo13.gif

רק חבל שאנחנו כל כך מעט.. נו טוב, כבר שיפור. ושוב דש לכל הקאסט (גור רועי יונתן ספיר אלמה אדם מיכאלה שרון תום אושרי שמרית -וגם למבוגרים- השווווווולטים).
 

sapir161

New member
גם אני מסכימה ומאודדד אבל..

אני גם כתבתי שרשור כזה..ומחקו לי אותו!! אני נורא נעלבתי מזה! סך הכל לא שירשרתי..וזה פעם ראשונה.. זה ממש לא פייר..!! לתשומת לבכם המנהלים : אביעד ובן..!
 

תומקה

New member
לא הבנתי מה קרה?!?!?!?

מישהו מוכן להסביר? שמעתי משהו על איזה ערב ושהשחקנים נעלבו.........??
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

צודק ב1000000000000000000000000000000000% , גם לדעתי זה זוועה מה שקרה פה ! ואחרי זה אנשים אומרים , בכזו עזות מצח ! , "לא צריך להתנצל כל כך הרבה " או " מה אתם עושים טובה ? " וכל מדי דברים גועלים לשחקנים !
 
למעלה