בבקשה תעזרו לי...

בבקשה תעזרו לי...

היי.......... אני חייבת עזרה!!!!!!!!!!! התאהבתי בשחקן....... שאני קמה בבוקר אני חושבת עליו וכמה בגלל הצפייה שאולי אני יראה אותו היום.... בהפסקה הגדולה בבית הספר מדברים על ראש גדול וגם אז אני חושבת עליו... כשאני חוזרת הביתה ונכנסת לפורום גם אז אני חושבת עליו..... ואפילו שאני הולכת לישון אני חובשת עליו!!! אני לא יכולה יותר!!! זה ממש מתסכל...!!! כי אני יודעת שהוא בחיים לא ישים עליי...!!!!!!!!!!!!!!!!! אבל אני בכל זאת מאוהבת בו....!!!!!!! בבקשה מה עושים כדי לשכוח מישהו שמאוהבים בו....!!?!??!?!?!?!?! בנות, מי שזה קרה לה בבקשה תגידו לי!!!!! אני יודעת שאתם לא פסיכולוגים וזה אבל כבר ניסיתי הכל........ אפילו לא ראיתי איזה שני פרקים כדי לא לראות אותו אבל לא יכולתי יותר הייתי חייבת לראות...!!! למנהלים: בבקשה אל תמחקו את מה שכתבתי.... למרות שזה לא קשור לפורום אבל פשוט ניסיתי ה=כ=ל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני לא יכולה יותר.... פליז תעזרו לי...!!! אוהבת....בעיקר את___ אבל חפיף ... אוהבת רזי...!!!!
 

loly the one

New member
תקשיבי....

זה יעבור עם הזמן! תאמיני לי!!! גם לי זה קרה פעם אבל אחרי כמה זמן זה פשוט עובר.... זה ממש מבאס אבל עכשיו שאין את הסדרה אז זה יהיה לך יותר קל! ביי ובהצלחה
 

lilo the sexit

New member
לרזי...

את בעצמך אמרת שהוא לא ישים עלייך נכון!? איך את כבר יכולה לדעת?! אה?,למה רק בגלל שהוא שחקן ואת ילדה רגילה תגידי זה במיקרה... או שעדיף שאני לא אגיד אבל ניראה לי שאני יודעת על מי את מדברת!!תגידי את דיברת איתו עוד מלא פעמים פה בתפוז מסרים?!
 

loly the one

New member
אני מקווה שזה עזר לך ו...

תגידי לי מי זה בפרטי אם בא לך! ו.... בת כמה את? הוא בגיל שלך?
 

A d i 1 3

New member
כנסי.....

חחחחחח... למה זה מתסכל אני דלוקה על כל העולם ובעלו ביחד... חחחח... למה את חושבת שהוא לא ישים עלייך?!... תפתחי בטחון עצמי לא יזיק לך...! ובואי למפגש מעריצים ודברי איתו וזה... מקווה שישתפר לך.. אוהבת: עדי!
 

ayeltush1

New member
רזי מאמי כנסי שנייה!! זה די ארוך חח

קודם כל זה לא בושה לאוהב ולהודות בזה אני אוהבת את יהונתן שנברג חולה עליו אני לא חושבת שאני צריכה להתבייש בזה אבל זאת לא אהבה כמו שאת חושבת זאת ערצה כי את לא מכירה את אותו השחקן באמת לא ראית אותו את רק מכירה אותו דרך הטלוויזיה או בפרום ושמעריצים מישהו בדרך כלל מוכנים לעשות בשבילו הכל אבל זאת ערצה לא אהבה יש הבדל משמעותי ובאמת עוד מעט את תאוהבי שחקן אחר ואת תיראי שזה ממש יעבור לך עכשיו זה נירא לך שבחיים לא תשכחי אותו אבל זה באמת ערצה של תקופה מסוימת סתכלי אני יספר לך משהו........ את מכירה את יובל אברמוביץ (משחק בשיר שלנו את רועי בר ההומו) אני ממש אוהבת תבנאדם הזה אני פשוט מעריצה אותו בטרוף בהתחלה לא ידעתי עם אני אוהבת אותו או מעריצה אותו כי פשוט חשביתי עליו כל היום כל יום וכל פעם שהו היה שולח לי הודעה כולי ההיתי רועדה מהתרגשות (כי יש לי תמייל שלו) ואבנדם בן 28 שתביני ואני ממש אתהבתי בה עד שאהבתי שזה לא אהבה כמו שאני חושבת זאת פשוט ערצה גם עם את חושבת עליו כל היום וזהו. מקווה שעזרתי לך!!!
 
אני יגיד מי זה.......

טוב ילאה נתתם לי בטחון......!!!! אני אוהבת את רועי.....!!!!!!!!!!!!!!!!
 

A d i 1 3

New member
גם אני...!! :p

חחחח..... וגם את אדם.... חחחח..!! את כולם...! באלי להתחיל איתם אבל לאדם יש חברה ורועי פנוי יופי חחחח...
 

A d i 1 3

New member
גם אני... חחח

לא נורא כאילו שיש סיכוי עם ילד בן 16.. (וחצי) בלעטט... חפיף
 
כנסיייי----->

למה זה מטריד אותך?!הוא מפורסם הוא חמוד ושיתדעי שאני מאוהבת בכל השחקנים ובמפורסמים{זכרים!!!!!!!!אני בקטע של בנים בלבד..!}וזה חולף, בקיצור זה מזה לא צריך להטריד אותך...זה יעבור לו עם הזמןןן...!!! מקווה שעזרתיייייייייי ואת יכולה להגיד מי זה חחח זה לא כזה סודי לא?!שהמפורסם שאת אוהבת ידע את זה....תני לבנים להסמיק קצת.... ד"א בת כמה את?! מקווה שעזרתי,הילה..!
 

ט ו פ י 2

New member
גם לי זה קרה!! רציני!!! אני מקווה..

אני מקווה שאנחנו לא מאוהבות באותו אחד!!!!
 

ayeltush1

New member
חחח יהונתן כבר יודע שאני מטורפתעליו

חחחחחחח אני מציפה אותו במכתבי אהבה חח אבל הכל מתוך אהבה חח לאבבבבבבב יו יהונתןןןןןןןןןןןןןןן אפילו התחתנו דרך הפרטי וגור אחי המתוקקקק ואלחנן הרבבבבבבבבב חחחחחחחחחח עם בליליייייחחחחחחחח
 
למעלה