בגלל הקורונה: ענקית השכרת הרכב הרץ הגישה בקשה לפשיטת רגל

לאונידס

Active member
אני חושב שהם הגישו בקשה להגנה מפני חדלות פירעון

אני מקווה שאיכשהו הם ישרדו, תחרות היא לטובת הלקוח ואני מעדיף שיהיו הרבה חברות להשכרת רכב
 

dudi4321

Member
בשנת 81 הסתובבתי ליד הרכב השכור ולא היו לי המפתחות.

חיכיתי. זה היה בטקסס או בקליפורניה, כבר לא זוכר. הגיע שוטר תנועה ושאל של מי הרכב. עניתי לו It's Avis car אז הוא שאל Who is Avi &nbsp ואגב כל רכב ששכרתי היה עם אפס מיילים. תמיד שהחזרתי היתי שואל אם אפשר לקנות אותו. היתי נוהג בו כמה חודשים. &nbsp ובארץ כששכרתי רכב של הרץ תמיד קיבלתי רכב עם המון קילומטראז', מלוכלך. החלטתי לעבור שלשלמה סיקסט. &nbsp
 

לאונידס

Active member
מקום העבודה שלי שוכר לי גם בארץ רכבים של SIXT

לא רק שהרכבים ישנים ומלוכלכים אלא גם פעמים רבות לא תקינים. קורה לי לא מעט שאני חוזר לתחנת ההשכרה להחליף את הרכב. &nbsp אם מדובר בשעות הערב או בסופי שבוע לתחנה בנתב"ג אני מאוד נהנה מהשאלה השירותית: "מי אישר לך לבוא לכאן?" שאני עונה עליה בד"כ משהו כמו: "אישתי" "אחי" "השכנה מקומה שניה". כתוב במסמכי ההשכרה שאם יש בעיה בחוץ לשעות הפעילות יש לפנות לתחנה בנתב"ג, מזתומרת "מי אישר?" כמובן שהכוונה היא ל: "למה באת לבלבל את המוח ולהפריע לי בחיים?" אחרי כן מסבירים שלי שאני צריך להגיע בבוקר/ביום ראשון לתחנה ממנה קיבלתי את הרכב, ובמידה והתקלה בטיחותית מתחיל ויכוח.... וככה אחרי שעתיים שלוש של דיונים של התחנה איתי, עם מרכז (חוסר) השירות הטלפוני, אני עם המרכז הטלפוני, אחרי שמסבירים לי שאין להם כלי רכב (המגרש מלא...) שאני מאיים שאני משאיר את הרכב התקול בכניסה חוסם את מגרש החניה שלהם, לפעמים אני מקבל רכב אחר - ולפעמים צריך להגיע לתחנה ממנה קיבלתי את הרכב. כשכמובן מבטיחים לי שבתחנה ידעו מהבעיה והנה העבירו להם הוראה לתת לי רכב אחר. מגיע לתחנה ותנחשו מה? אין הוראה ואין כלום, מתחילים את הסאגה מחדש, בהשתתפותה העליזה של מנהלת האיזור
 

dudi4321

Member


 

moco10

New member
יש דברים אף יותר חמורים ב SIXT

מגיע לSIXT ברעננה, לא מבחירתי, אלא הפנייה של ביטוח לרכב חליפי. מקבל רכב עם חצי מיכל. אומר שאני רוצה עם מיכל מלא. תשובה "כן , אבל תצטרך לחכות עד שההוא יגיע, כי כרגע יש רק עובד אחד במגרש." , אולי עיניין של שעה, שאין לי. "אבל אין בעייה, תחזיר גם עם חצי מיכל". בלית ברירה אני לוקח במקום לחכות השד יודע כמה זמן. כשאני מחזיר, מה לעשות, אבל קשה מאוד לדייק במילוי הדלק כי לוקח זמן עד שהמחוג במכונית מגיב ומתייצב. מחזיר להם עם 50-100 ש"ח תרומה של דלק מכיסי. מבקש החזר, מדבר עם הפקידה במקום, עם שירות לקוחות, כותב בפייסבוק. מקבל חזרה רק הסברים מדוע אינם יכולים לזכות אותי ושזו בעצם אשמתי שמילאתי יותר מידי.
 

לאונידס

Active member
שיטה קבועה, אבל ל SIXT אין בעלות עליה

נתקלתי בה במגוון חברות השכרה. באותה קבוצת רכב יש כמה סוגי רכבים שבפועל חלקם כמובן טובים יותר. כמעט תמיד מביאים לי רכב "שלא נדע מצרות" ואם אני דורש רכב דומה יותר לרכב שהם מפרסמים באותה קבוצת מחיר אז "הרכב בשטיפה" או כל מיני תירוצים דומים, בתקווה שאני לא אסכים להמתין. ואם מחליט להמתין אז מייבשים אותי יפה יפה עד שנכנעים והרכב הנורמלי יותר מגיע. כנראה שבאותו יום אחד מהעובדים בסניף יסע הביתה עם רכב נחמד פחות. &nbsp בארה"ב בחלק מחברות ההשכרה שולחים אותך למגרש המכוניות בו חונים כל הרכבים מקבוצת המחיר הרלוונטית. הלקוח בוחר את המכונית שנראית לו מתאימה לצרכיו, מוסר נייר עם פרטי הרכב לשומר ביציאה מהמגרש ושלום על ישראל.
 
למעלה