בגרות בהיסטוריה א' - 10.6.13 - עזרה

brocha212

New member
בגרות בהיסטוריה א' - 10.6.13 - עזרה

היי :)
אני עכשיו כיתה יב' ועשיתי היסטוריה א' בכיתה י' (מה שאומר ששכחתי את הרוב בעיקרון )
אני רוצה לגשת למועד ב' ב 10.6.13
אבל אינלי כלכך מושג מה המיקוד, מה צריך, מה מבנה הבחינה ומה החוקים..

אשמח לעזרה על זה ממישהו שיודע , תודה :)
 

תלמיד10

New member
תשובה חלקית

המיקוד זמין כאן:
http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Exams/ChomerMikud2011/Kaitz2013/InterniKaitz2013.htm

חומר הלימוד זמין כאן: (לאקסטרנים, אך הוא זהה לאינטרנים בשאלון זה)
http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Exams/Externi/NoseiLimudExterni.htm

לא נראה לי שאפשר להספיק ללמוד את החומר עד הבחינה - ודאי שלא לעומק (בהנחה שלא למדת עד כה אף חלק מהחומר). עם זאת, הציון הגבוה הוא הקובע לתלמידי תיכון.
 

brocha212

New member
תודה אבל ..

תודה , אני מקווה שאני אספיק ביומיים את הרוב , אני זוכרת חלקים פה ושם :)
והתכוונתי יותר מה הנושאים של כל פרק , אני יודעת מה המיקוד

ואני יודעת שיש שלושה חלקים , בראשון והשני שאלה אחת כל אחד, שלישי שתי שאלות
אז התכוונתי מה הנושאים של הראשון , השני , והשלישי ?
 

ybo4

New member
מבנה המבחן

חלק ראשון - שני פרקים:
בכל פרק שתי שאלות - עליך לבחור ולענות על שאלה אחת בכל פרק. כל תשובה מלאה מזכה ב-30 נקודות.
סך הכל לחלק כולו - 60 נקודות.
הנושאים בשני הפרקים כוללים את נושאי הלאומיות והציונות (עם נטיה גדולה יותר בדרך כלל לציונות)
ההבדל בין הפרקים - בפרק הראשון השאלות כוללות קטע מקור. בפרק השני לא כוללות קטע מקור.

חלק שני - שני פרקים:
פרק שלישי - נושאי הבית השני למיניהם
פרק רביעי - שני הרכבים שונים של שאלות בנושאי ערים וקהילות (פראג ובגדד).
בכל פרק, ובעצם בכל נושא, שלוש שאלות: עליך לבחור ולענות במלואן על שתיים מהנושא אותו למדת (כלומר, אם למדת בית שני - אתה עונה רק על שאלות בנושאי בית שני).
סך הכל הנקודות לחלק זה - 40 נקודות, כלומר מקסימום 20 נקודות לתשובה מלאה.
 

ybo4

New member
כנראה שלא כך היה

המבחן במועד הזה הכיל שאלות קשות להבנה.

אבל יכול להיות שתלמיד יב' יכול להתמודד איתן טוב יותר מתלמיד י'.
 

brocha212

New member
אין קשר לאיזה כיתה..

גם אני בתור תלמידת י"ב, הסתבכתי עם חלק מהשאלות.. הניסוחים ואי יכולת לדעת איפה זה ממוקד בחומר , במיוחד בחלק השני
אני כבר לא יודעת אם משרד החינוך מנסה לפתח אותנו בתור תלמידים או להקשות ולהכשיל בכל דרך אפשרית.
 
למעלה