בדיקה של מצב ביטוח ע"י חברות

שאלות1

New member
בדיקה של מצב ביטוח ע"י חברות

היי

כל יום שני וחמישי מתקשרים אלי מכל מיני חברות ומציעים לבדוק את הכיסויים הביטוחיים, קופות גמל, קרנות השתלמות בחינם ואם צריך להציע הצעות לשינוי.
האם באמת אפשר לסמוך על הבדיקה הזאת ? אני בספק אם החברות האלה אוביקטיביות ואם הן באמת משקיעות את הזמן הדרוש בשביל הבדיקה הזאת.
מצד שני יש כמה בודדים שהם באמת אובייקטביים ומשקיעים זמן אבל אז זה עולה כסף ( יותר מ 1000 \ 1500 שקל )
אז מה עדיף ?
 

k-don

Well-known member
אכן, מי שמתקשרים אליך הם משווקים ולא יועצים פנסיוניים.

הם אולי יעזרו לך למצוא ביטוחים כפולים אך סביר יותר שהם ימצאו לך חוסרים בביטוח (הם צריכים להרוויח ממשהו) וההצעות לשינוי של קופות הגמל וקרנות ההשתלמות יהיו להעביר אותן אל בית ההשקעות בו הם עובדים.
 

Itzik RDVC

New member
הבדל בין סוכן ומשווק ליועץ פנסיוני

יש כמובן הבדלים בין סוגי הרשינות הפנסיונים.

גילוי נאות, העסק שלי עוסק בייעוץ פנסיוני וייעוץ פנסיוני איכותי בהחלט עולה כסף, יועץ פנסיוני טוב יקח על ייעוץ ליחיד לפחות 3000 ש"ח וזה יכול להגיע גם ל-15,000 ש"ח.

אבל כמובן שהבדיקה היא מאוד יסודית ואוביקטיבית ומתפרסת על בדיקה רחבה מאוד.

בהחלט אפשר לבדוק את התיק הפנסיוני אצל סוכן ביטוח טוב, אבל אז הייתי ממליץ לך לקבל שם של סוכן ע"י המלצה של מישהו שמכיר אותו אישית שהוא סומך עליו והייתי מאוד נזהר משיווק טלפוני שאינך יודע מי הם.

חשוב לבדוק מראש על שכר טרחה, מכיוון שהורדת העמלות שמקבלים סוכני הביטוח, הביא את חלקם (ובצדק לדעתי) לקחת תשלום על בדיקת תיק פנסיוני.
 

אהוד153

New member
כולם גנבים?

מתחבר לעניין..לא מפסיקים להטריד אותי בטלפון עם הצעות ואני די מתחיל לפקפק גם בביטוחים שיש לי, העניין הוא שלפי מה שאני מבין כל מה שאולי חסכתי( למרות שכנראה יותר בזבזתי בלי לחסוך בכלל..) יילך לפח.? איך אני יכול לבצע ביטול פוליסת ביטוח במנורה? רק דרך החברה עצמה?אין לי כוח לבירוקרטיה..
 
למעלה