אז כנראה התשובה שלי לא תועיל
אני מתחום הטלפוניה, אנסה לענות בהתאם למצב אצלנו: -לאחר בדיקות ראשוניות כל בדיקה תהיה בדיקת עומס, אלא שהעומס ישתנה מקל אל מעבר לדרישות -במקרה שלנו הצורך קיים תמיד מאחר ומערכת טלפוניה נועדה מטיבעה לעבוד בעומס -הדרכים לביצוע לא פשוטות, WR אינו מדגדג את הקצבים שאנחנו דורשים סקריפטים ב TCL משפרים מעט את המצב אבל עדיין לא מספיקים מנגד ציוד ייעודי יקר בצורה מחרידה ולא מכסה את כל הדרישות שלנו לכן אנחנו כותבים תוכנה שמבצעת את בדיקות העומס.