בדמיון למשפט הקופים, האם יכול להתקיים משפט המעגלים
בדמיון למשפט הקופים , האם יכול להתקיים משפט המעגלים
בשנת 1925 התקיים משפט מפורסם בארה"ב , הידוע בשם "משפט סקופס" או "משפט הקופים". ( ראו בוויקיפדיה...משפט הקופים)
בדמיון למשפט הקופים, אני מציע את משפט המעגלים.
תקציר הנושא:
המתמטיקאים מאמינים במספר יחיד המתאים לכל המעגלים, וערכו המקורב הוא 3.14
מספר זה מאפשר את המעבר מאורך קוטר של כל מעגל, אל אורך ההיקף שלו.
האמונה במספר יחיד זה קיימת אלפי שנים , בקרב המתמטיקאים.
מאמונה זו נובעת המשוואה הבאה.
יחס הקטרים של שני מעגלים הנבחרים באופן אקראי (שווה בדיוק) ליחס ההיקפים שלהם.
ניסוי מעשי הכולל מדידה חדשנית מדויקת , מפריך את אמונת המתמטיקאים.
הניסוי קובע שיחס הקטרים (גדול במקצת – הפרש זעיר אך וודאי ) מיחס ההיקפים
תוצאה זו של הפרש זעיר, מבטלת את אמונת המתמטיקאים במספר היחיד 3.14
תוצאה זו קובעת כי לכל מעגל יש מספר ייחודי, המאפשר את המעבר מאורך הקוטר אל אורך ההיקף.
המספרים הייחודיים האלה נמצאים בתחום צר בין 3.1416 ל 3.164 , כאשר הגודל הממשי של מעגל, קובע את המספר הייחודי שלו.
הכלל המנחה הוא – ככל שהמעגל קטן יותר, המספר הייחודי שלו גדול יותר.
משפט המעגלים אמור לקבוע מה יש ללמד במערכת החינוך ? את אמונת המתמטיקאים, או את תוצאת הניסוי המעשי.
גם משפט הקופים קבע מה יש ללמד במערכת החינוך, את בריאת האדם על פי הכתוב בספר בראשית, או על פי תורת האבולוציה של דרווין.
המאמר ...אני מאשים את המתמטיקה......, מתאר בהרחבה את הנושא
א.עצבר
בדמיון למשפט הקופים , האם יכול להתקיים משפט המעגלים
בשנת 1925 התקיים משפט מפורסם בארה"ב , הידוע בשם "משפט סקופס" או "משפט הקופים". ( ראו בוויקיפדיה...משפט הקופים)
בדמיון למשפט הקופים, אני מציע את משפט המעגלים.
תקציר הנושא:
המתמטיקאים מאמינים במספר יחיד המתאים לכל המעגלים, וערכו המקורב הוא 3.14
מספר זה מאפשר את המעבר מאורך קוטר של כל מעגל, אל אורך ההיקף שלו.
האמונה במספר יחיד זה קיימת אלפי שנים , בקרב המתמטיקאים.
מאמונה זו נובעת המשוואה הבאה.
יחס הקטרים של שני מעגלים הנבחרים באופן אקראי (שווה בדיוק) ליחס ההיקפים שלהם.
ניסוי מעשי הכולל מדידה חדשנית מדויקת , מפריך את אמונת המתמטיקאים.
הניסוי קובע שיחס הקטרים (גדול במקצת – הפרש זעיר אך וודאי ) מיחס ההיקפים
תוצאה זו של הפרש זעיר, מבטלת את אמונת המתמטיקאים במספר היחיד 3.14
תוצאה זו קובעת כי לכל מעגל יש מספר ייחודי, המאפשר את המעבר מאורך הקוטר אל אורך ההיקף.
המספרים הייחודיים האלה נמצאים בתחום צר בין 3.1416 ל 3.164 , כאשר הגודל הממשי של מעגל, קובע את המספר הייחודי שלו.
הכלל המנחה הוא – ככל שהמעגל קטן יותר, המספר הייחודי שלו גדול יותר.
משפט המעגלים אמור לקבוע מה יש ללמד במערכת החינוך ? את אמונת המתמטיקאים, או את תוצאת הניסוי המעשי.
גם משפט הקופים קבע מה יש ללמד במערכת החינוך, את בריאת האדם על פי הכתוב בספר בראשית, או על פי תורת האבולוציה של דרווין.
המאמר ...אני מאשים את המתמטיקה......, מתאר בהרחבה את הנושא
א.עצבר