מפורסמים זה לא מספיק - צריך גם חשיפה
וכמו שיש אנשים שמתחילים את "האינטרנט" ב-YNET (או כל אתר אחד), יש אנשים שמתחילים בפייסבוק, ומשם הם נחשפים לכל התכנים. תחשבי על זה ככה - אדם עם מעט זמן פנוי והיעדר רצון "להתעמק" קורא תגובות של אנשים לאירוע חדשותי, ומבחינתו הוא מבין מה קרה, ואין לו סיבה כביכול לחפש כתבות עיתונאיות על המאורע. מצד שני, אם בין שאר הדברים שהוא קורא בפייסבוק הוא קורא גם כתבה של עיתון כלשהו, מעבר למה שזה תורם לו, זה גם "מזכיר" לו על קיומו של העיתון, ואולי הוא יחפש אותו באופן מכוון בעתיד.
 
לגבי גוגל - רוב החיפושים באינטרנט, כולל של אירועים חדשותיים, מתבצעים דרך גוגל. גוגל למעשה שולטת ברוב מה שאנחנו יודעים בעזרת האלגוריתמים שלה שמעלים ומורידים תוצאות בין הדפים השונים.