בהמשך לשאלה שלי על עלי-אקספרס: דואר ישראל

trilliane

Well-known member
מנהל
זה פתרון טוב לוודא שהמספר יופיע על החבילה, לא לשלוט בדואר...

 
בהמשך לשאלה שלי על עלי-אקספרס: דואר ישראל

אז החבילות שהזמנתי לפני כחודש מעלי אקספרס, הגיעו לארץ, אחת מהן עדיין במרכז המיון במודיעין, השנייה, באתר הדואר היה כתוב שכבר הגיעה לנקודת איסוף לצורך מסירה לנמען. הלכתי לאותה נקודת איסוף תוך שנתתי את הפרטים שהיו כתובים באתר (מספר המדף וכמובן מספר החבילה) ומסתבר שזה לא שם.
בדואר לא עונים לי לטלפון. יש דרך לברר לאן נעלמה החבילה?
 
הוא שאל אם אפשר לברר בדואר

עניתי שכן . הוא לא שאל אים הסיפור שלו אמיתי . שאל רק על הברור . אפשר לברר
שבוע טוב
 

סתם מבקרת

Active member
הצעה לגבי התנהלות עם משלוחים מאליאקספרס. הקפידי תמיד להוסיף

להזמנה בקשה לחנות לרשום את מספר הנייד שלך על החבילה והוסיפי לבקשה את מספר הנייד. הדואר שולח הודעת סמס מתי החבילה בעירך ומציין לא לגשת לסניף עד שתקבלי הודעה שהחבילה בסניף. עם ההודעה שהחבילה בסניף ניגשים לסניף.
וכן, בדואר מן הסתם לא עונים לטלפונים ביום שישי. אם החבילה לא בסניף היום נסי שוב להתקשר או לפנות אליהם בצ'ט באתר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא צריך לבקש מהחנות, פשוט מכניסים את המספר לתוך הכתובת

אני תמיד מכניסה את מספר הטלפון שלי באחת השורות הריקות (בד"כ יש שתיים למס' בית ורחוב ולא צריך את שתיהן) וכך הוא בהכרח מופיע בתוך הכתובת ואני לא צריכה להטריח את עצמי או את המוכר או לסמוך על מישהו אחר.
 
חשבתי שזה קורה אוטומטית

כי הוספתי את מספר הטלפון שלי בעת ההזמנה, אז חשבתי שזה מספיק כדי לקבל הודעת סמס כשהחבילה מגיעה.
בכל אופן, בעבר כבר יצא לי להגיע לסניף אחרי שראיתי באתר הדואר איפה נמצאת החבילה וכך קיבלתי אותה בלי בעיות, גם בלי הודעה רשמית. לא חשבתי שהפעם זה יהיה שונה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אוטומטית לא, תלוי במוכר. יש המדפיסים עם המספר ויש שלא...

רובם מדפיסים, אבל זה כנראה תלוי בתוכנה שלהם או במה שלא יהיה. אני לא רוצה שזה יהיה תלוי בשום דבר ולכן, כאמור, אני פשוט כוללת את הטלפון בתוך הכתובת. לכל היותר יופיע פעמיים (קורה לי לא מעט), עדיף על המצב ההפוך
.
&nbsp
בכל מקרה המידע הרלוונטי הגיע אלייך ולכן זה לא משנה אם קיבלת או לא קיבלת מסרון... אין לזה קשר לאובדן החבילה (נקווה שהוא רק זמני והיא תימצא בהקדם).
 
ניסיתי לעשות זאת עכשיו (אתמול) בהזמנה חדשה

לא ראיתי מקום לרשום הערה/בקשה שיוסיפו את הנייד שלי על החבילה, אבל מה שכן, ראיתי בכתובת שרשום פעמיים "ישראל" אז במקום אחת הפעמים הוספתי את מספר הטלפון שלי כך שיופיע בכתובת על החבילה. אני רק מקווה שזה תקין ושהכתובת מובנת. משום מה מאז שביצעתי את ההזמנה אתמול קיבלתי פעמיים מייל שאומר (על פי התרגום של גוגל) "החבילה שלך נחתמה". הבנתי מזה שהחבילה נרשמה/מוכנה למשלוח, רק לא הבנתי למה זה נשלח פעמיים, אולי פספסתי משהו..
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הייתי חוזרת לנקודת האיסוף ומתעקשת שיבדקו, אולי שמו במקום אחר

אפשר גם לנסות לפנות למנכ"ל הדואר (חפשי פרטים בגוגל).
&nbsp
ולהביא בחשבון שתמיד ייתכן שהיא אבדה... ועד כמה שזה מרגיז ומעצבן, זה עלול לקרות.
 
בדקו גם במקומות אחרים בסניף

ולא רק במדף הספציפי וזה לא נמצא. הוא גם ניסה למצוא לפי מספר הטלפון שלי וגם לא נמצא.
 

einat162

New member
שאלה- האם הלכת בתאריך קרוב לעדכון מס' מדף וסניף?

או שהלכת לשם אחרי כשבוע- שבועיים?
האם היה כתוב באתר של הדואר (בסטטוס, ליד המקום שאליו הלכת ש"הושארה הודעה לנמען", גם אם לא קיבלת כלום?).

יכול להיות, אני נתקלתי באופן אישי, שזה מגיע למרכז חלוקה כלשהו (טמבורייה למשל) ומשם מועבד לסניף דואר או מרכז חלוקה אחר ששם זה "השלב הסופי". כלומר, יש מספר מדף ומקום, ולמרות ההגדרה- זה ליידוע בלבד.
 
באתר היה כתוב

הועבר לסניף X לשם מסירתו לנמען וגם צוין מספר מדף. בעבר כבר אספתי חבילות מהדואר בדרך זו אז אני יודעת שכאשר זה מופיע כך, אני כבר יכולה לאסוף את החבילה, גם אם לא קיבלתי הודעה.
בינתיים חזרו אליי מהדואר, והנציג גם אמר שהחבילה אמורה להיות שם, אבל בפועל היא לא שם, אמרו לי שיחזרו אליי תוך 5 ימי עסקים כדי להודיע איפה החבילה, כלומר הם בעצמם לא יודעים...
 

einat162

New member
אז יכול להיות (מקווה בשבילך) שמה שכתבתי קודם

זה אכן המצב (שיועבר לסניף אחר, קרוב יותר, ותראי עדכון + תקבלי הודעה, או לפחות יהיה כתוב שהנמען קיבל הודעה) .
גם קרה לי שהפקיד אמר (בבטחון) שהחבילה לא הגיעה, ואז הראיתי לו את המסך בפלאפון ו... כמובן שהחבילה הייתה שם.

מקווה שימצאו לך את החבילה בקרוב .
 
עדכון: עכשיו כתוב שהושארה הודעה, היום

אבל בפועל לא קיבלתי הודעה, לא ב-סמס ולא בדואר (בדקתי). כך שזה עדיין בגדר תעלומה.
 

einat162

New member
נסי אולי לגשת שוב לאותו מקום (אחרי שיש "הושארה הודעה לנמען")

 
אני אחכה עוד יום-יומיים

אולי גם החבילה השנייה תגיע ואז אקח את שתיהן.
 

סתם מבקרת

Active member
אם כתוב שהושארה הודעה היום זה אומר שהדוור העביר אותה היום

לסניף (כלומר מיין אותה בדואר המרכזי בעיר להעברה לסניף). מה שבטוח שהודעה הוא לא השאיר כי הם אף פעם לא משאירים הודעה בתיבה למרות שמדווחים שכן השאירו. לצערי הרב זו פרקטיקה רווחת אצל הדוורים כדי לא לטרוח יותר מדי גם עם חבילות קטנות שנכנסות לתיבת הדואר וגם עם מכתבים רשומים.
 
תודה

אגב, היום גם היה כתוב לגבי החבילה השנייה שהושארה הודעה אבל אין עדיין דיווח לגבי המיקום שאליו היא נשלחה. וכמובן גם על אותה חבילה לא קיבלתי הודעה. כנראה מחר-מחרתיים יהיה כתוב באתר של הדואר איפה נמצאת גם החבילה השנייה ואז אקח את שתיהן.
 
למעלה