בהמשך לשרשור הקודם - הבעיה נמשכת, עדכון

splashy

New member
בהמשך לשרשור הקודם - הבעיה נמשכת, עדכון

www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/20/180487149/%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9D/%D7%A8%D7%A9%D7%AA%D7%95%D7%AA,_%D7%A4%D7%A1_%D7%A8%D7%97%D7%91_%D7%95_IP-TV

עדכון: הבעיה ממשיכה וקורית גם עם ספקית אינטרנט אחרת.
היום גם קרה לי פעמיים שלחצתי על קישור וקיבלתי הודעה The connection was reset וכשעשיתי רענון העמוד נטען.
ניסיתי בשני מחשבים נייחים בבית (המחשב שלי עם Windows 10 והנייח השני עם Windows 7), החלפתי ראוטר בבזק, הראוטר מחובר במצב Bridge לראוטר פרטי שלי (יש לי שניים שניסיתי, TP-Link Archer C9 ו-D-Link DIR-880L, בשניהם הבעיה קיימת). ניסיתי DNS חלופי של גוגל, לא עזר.
ניסיתי כמה דפדפנים שונים כולל איפוס דפדפן, ראוטר ואתחול מחשב.
גם התקנתי התקנה נקיה Windows 10 על המחשב שלי לא מזמן.
ניסיתי עכשיו להתחבר במחשב שלי לאינטרנט דרך הסמארטפון שלי (Mobile hotspot) עם דונגל Wifi ועדיין הגלישה הייתה איטית.
בזק ובזק בינלאומי טוענים שהכל אצלם תקין ואין להם איך לעזור.
יש למישהו רעיון מה עוד אפשר לעשות ואיפה הבעיה? תודה על העזרה.
 

cheif

Member
מנהל
תזכורת

תזכירי לי איזה מודם יש לך?
 

splashy

New member
החליפו לי מודם/ראוטר בבזק סטור

המודם/ראוטר הנוכחי שלי הוא D-Link 225.
מה שכן, יש לי שני מודמים נוספים שרכשתי באופן פרטי כשחשבתי להצטרף לשוק הסיטונאי אבל אני לא יודעת אם יש טעם לנסות אותם. כמובן שאני יכולה תמיד לנסות.
הדגמים שלהם הם Vigor 130 ו-D-Link 6740U.
 

cheif

Member
מנהל
רק על מנת לשלול

רק על מנת לשלול בעיה במודם עצמו, הייתי בודק את המצב עם מודם אחר.
 
למעלה