בהמשך לשרשור הקודם - הבעיה נמשכת, עדכון
www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/20/180487149/%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9D/%D7%A8%D7%A9%D7%AA%D7%95%D7%AA,_%D7%A4%D7%A1_%D7%A8%D7%97%D7%91_%D7%95_IP-TV
עדכון: הבעיה ממשיכה וקורית גם עם ספקית אינטרנט אחרת.
היום גם קרה לי פעמיים שלחצתי על קישור וקיבלתי הודעה The connection was reset וכשעשיתי רענון העמוד נטען.
ניסיתי בשני מחשבים נייחים בבית (המחשב שלי עם Windows 10 והנייח השני עם Windows 7), החלפתי ראוטר בבזק, הראוטר מחובר במצב Bridge לראוטר פרטי שלי (יש לי שניים שניסיתי, TP-Link Archer C9 ו-D-Link DIR-880L, בשניהם הבעיה קיימת). ניסיתי DNS חלופי של גוגל, לא עזר.
ניסיתי כמה דפדפנים שונים כולל איפוס דפדפן, ראוטר ואתחול מחשב.
גם התקנתי התקנה נקיה Windows 10 על המחשב שלי לא מזמן.
ניסיתי עכשיו להתחבר במחשב שלי לאינטרנט דרך הסמארטפון שלי (Mobile hotspot) עם דונגל Wifi ועדיין הגלישה הייתה איטית.
בזק ובזק בינלאומי טוענים שהכל אצלם תקין ואין להם איך לעזור.
יש למישהו רעיון מה עוד אפשר לעשות ואיפה הבעיה? תודה על העזרה.
www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/20/180487149/%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9D/%D7%A8%D7%A9%D7%AA%D7%95%D7%AA,_%D7%A4%D7%A1_%D7%A8%D7%97%D7%91_%D7%95_IP-TV
עדכון: הבעיה ממשיכה וקורית גם עם ספקית אינטרנט אחרת.
היום גם קרה לי פעמיים שלחצתי על קישור וקיבלתי הודעה The connection was reset וכשעשיתי רענון העמוד נטען.
ניסיתי בשני מחשבים נייחים בבית (המחשב שלי עם Windows 10 והנייח השני עם Windows 7), החלפתי ראוטר בבזק, הראוטר מחובר במצב Bridge לראוטר פרטי שלי (יש לי שניים שניסיתי, TP-Link Archer C9 ו-D-Link DIR-880L, בשניהם הבעיה קיימת). ניסיתי DNS חלופי של גוגל, לא עזר.
ניסיתי כמה דפדפנים שונים כולל איפוס דפדפן, ראוטר ואתחול מחשב.
גם התקנתי התקנה נקיה Windows 10 על המחשב שלי לא מזמן.
ניסיתי עכשיו להתחבר במחשב שלי לאינטרנט דרך הסמארטפון שלי (Mobile hotspot) עם דונגל Wifi ועדיין הגלישה הייתה איטית.
בזק ובזק בינלאומי טוענים שהכל אצלם תקין ואין להם איך לעזור.
יש למישהו רעיון מה עוד אפשר לעשות ואיפה הבעיה? תודה על העזרה.