בהמשך לשרשור "לאט-לאט איש האשכולות והגאון הרב-תחומי מאור פז לומד איך לומדים, וההישגים שלו באוניברסיטה משתפרים. רק חבל שלא לימדו אותי איך ללמוד

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
מלכתחילה", איש האשכולות והגאון הרב-תחומי מאור פז שמח לדווח שהוא ממשיך ללמוד איך לומדים וההישגים שלו באוניברסיטה ממשיכים להשתפר. רק כמו מה שאמרתי בפעם הקודמת, רק חבל שלא לימדו אותי איך ללמוד מלכתחילה ככה שאני צריך לפצח את זה בעצמי. עוד חבל שזה לקח לי שלוש שנים ללמוד איך ללמוד. בגלל ששלוש שנים לא ידעתי איך לומדים, הממוצע שלי בינוני. 75. היה יכול להיות ממוצע טוב. 85. אבל החל מהסמסטר הראשון של השנה הרביעית ללימודיי, התחלתי להתנסות בהרגלי למידה אחרים ולכן חל שיפור, אבל עדיין לא מספיק ויש עוד עבודה לעשות.

אלו הכללים שאימצתי בסמסטר הראשון של השנה הרביעית ללימודיי:

1. ללמוד ארבע שעות ביום לפחות.

2. לענות ולהגיש את כל הממ"נים.

3. לעשות שני קורסים בכל סמסטר במקום שלוש.

4. ללמוד למבחן סוף הקורס עם מבחני סוף הקורס מסמסטרים קודמים.

לאחר אימוץ הכללים הנ"ל, בקורסים של הסמסטר הקודם, הקורס "רגרסיה וניתוח שונות", קיבלתי ציון סופי של 64, ובקורס "התנסות במחקר ובכתיבה מדעית", קיבלתי ציון סופי של 62.

זה אולי לא נשמע וואו, בוודאי שזה לא נשמע כמו שיפור, בהתחשב בממוצע של ה-75, אבל זה דווקא כן שיפור, ואנחנו יכולים להתחיל להבין את זה, ברגע שאנחנו מתחילים להיכנס לפרטים הקטנים, כפי מה שאלו הוסברו בשרשור "לאט-לאט איש האשכולות והגאון הרב-תחומי מאור פז לומד איך לומדים, וההישגים שלו באוניברסיטה משתפרים. רק חבל שלא לימדו אותי איך ללמוד מלכתחילה" (השרשור המדובר על גרסאותיו השונות בפורומים השונים בהם פורסם מצורף כנספח לשרשור זה).

גם לאחר הסמסטר הראשון של השנה הרביעית ללימודיי, הפקתי לקחים ועדכנתי את הכללים לקראת הסמסטר השני של השנה הרביעית ללימודיי וכל הסמסטרים שעוד יבואו בעתיד, לדוגמה בדיוק לא מזמן סיימתי את סמסטר הקיץ, הסמסטר השלישי של שנתי הרביעית ללימודים, לאחר מכן יש לסיים את התואר, תואר השני שאעשה בפסיכולוגיה קלינית של המבוגר, דוקטורט בפסיכולוגיה, וכל התארים הנוספים שאני עוד עלול לעשות בעתיד מעבר לכך:

1. ללמוד ארבע וחצי שעות ביום לפחות.

2. לענות ולהגיש את כל הממ"נים.

3. לעשות שני קורסים בכל סמסטר במקום שלוש.

4. ללמוד למבחן סוף הקורס עם מבחני סוף הקורס מסמסטרים קודמים.

5. לראות את כל ההקלטות עד שבוע מיום העלאתן לאתר.

בעקבות כל השיפורים החיוביים האלו, ההישגים המשיכו להשתפר. בסמסטר ב', שהתחיל במאי ונגמר ביולי, עשיתי שני קורסים, אך מכיוון שלמבחן סוף הקורס של אחד מהם אגש רק בעוד זמן מה ,והוא כבר ייחשב לציון של הסמסטר הבא, זה משאיר אותנו רק עם קורס אחד שהשלמתי בסמסטר ב'. הקורס "פילוסופיה של החינוך". את הקורס סיימתי בציון סופי של 100, מה שמעמיד את ממוצע הציונים שלי לקורסים של הסמסטר הנוכחי על 100. שיפור לא קטן בהשוואה לשני הקורסים של הסמסטר שלפני כן, שסיימתי בציונים סופיים של 62 ו-64, מה שמעמיד את ממוצע ציוני הקורסים של הסמסטר שלפני כן על 63. נראה שמקסמתי את הלמידה שלי ואין צורך בשיפורים נוספים לקראת הסמסטר שסיימתי זה עתה (סמסטר ג') ואלו שיבואו אחריו :)

רק עצוב וחבל שאת כל הדברים האלו הייתי צריך ללמוד בעצמי, כאשר מה שאני מרגיש לפחות, זה שאלו דברים שאמורים ללמד את הסטודנטים (אני רציני. ממש צריך להגיד לסטודנטים "נכון ללמוד בשיטה ככה וככה ולא בשיטה ככה וככה. אם תלמדו בשיטה ככה וככה תקבלו ציון ככה וככה ואם בשיטה ככה וככה אז ככה וככה. נכון ללמוד כזאת וכזאת כמות של שעות ביום ולא כמות כזאת וכזאת. אם תלמדו כמות שעות כזאת וכזאת תקבלו ציון ככה וככה ואם תלמדו כמות שעות כזאת וכזאת תקבלו ציון ככה וככה").

נספחים:

לאט-לאט איש האשכולות והגאון הרב-תחומי מאור פז לומד איך לומדים, וההישגים שלו באוניברסיטה משתפרים. רק חבל שלא לימדו אותי איך ללמוד מלכתחילה | תפוז פורומים (tapuz.co.il)

לאט-לאט איש האשכולות והגאון הרב-תחומי מאור פז לומד איך לומדים, וההישגים שלו באוניברסיטה משתפרים. רק חבל שלא לימדו אותי איך ללמוד מלכתחילה | תפוז פורומים (tapuz.co.il)

לאט-לאט איש האשכולות והגאון הרב-תחומי מאור פז לומד איך לומדים, וההישגים שלו באוניברסיטה משתפרים. רק חבל שלא לימדו אותי איך ללמוד מלכתחילה | תפוז פורומים (tapuz.co.il)

1697310955333.png
 
מלכתחילה", איש האשכולות והגאון הרב-תחומי מאור פז שמח לדווח שהוא ממשיך ללמוד איך לומדים וההישגים שלו באוניברסיטה ממשיכים להשתפר. רק כמו מה שאמרתי בפעם הקודמת, רק חבל שלא לימדו אותי איך ללמוד מלכתחילה ככה שאני צריך לפצח את זה בעצמי. עוד חבל שזה לקח לי שלוש שנים ללמוד איך ללמוד. בגלל ששלוש שנים לא ידעתי איך לומדים, הממוצע שלי בינוני. 75. היה יכול להיות ממוצע טוב. 85. אבל החל מהסמסטר הראשון של השנה הרביעית ללימודיי, התחלתי להתנסות בהרגלי למידה אחרים ולכן חל שיפור, אבל עדיין לא מספיק ויש עוד עבודה לעשות.

אלו הכללים שאימצתי בסמסטר הראשון של השנה הרביעית ללימודיי:

1. ללמוד ארבע שעות ביום לפחות.

2. לענות ולהגיש את כל הממ"נים.

3. לעשות שני קורסים בכל סמסטר במקום שלוש.

4. ללמוד למבחן סוף הקורס עם מבחני סוף הקורס מסמסטרים קודמים.

לאחר אימוץ הכללים הנ"ל, בקורסים של הסמסטר הקודם, הקורס "רגרסיה וניתוח שונות", קיבלתי ציון סופי של 64, ובקורס "התנסות במחקר ובכתיבה מדעית", קיבלתי ציון סופי של 62.

זה אולי לא נשמע וואו, בוודאי שזה לא נשמע כמו שיפור, בהתחשב בממוצע של ה-75, אבל זה דווקא כן שיפור, ואנחנו יכולים להתחיל להבין את זה, ברגע שאנחנו מתחילים להיכנס לפרטים הקטנים, כפי מה שאלו הוסברו בשרשור "לאט-לאט איש האשכולות והגאון הרב-תחומי מאור פז לומד איך לומדים, וההישגים שלו באוניברסיטה משתפרים. רק חבל שלא לימדו אותי איך ללמוד מלכתחילה" (השרשור המדובר על גרסאותיו השונות בפורומים השונים בהם פורסם מצורף כנספח לשרשור זה).

גם לאחר הסמסטר הראשון של השנה הרביעית ללימודיי, הפקתי לקחים ועדכנתי את הכללים לקראת הסמסטר השני של השנה הרביעית ללימודיי וכל הסמסטרים שעוד יבואו בעתיד, לדוגמה בדיוק לא מזמן סיימתי את סמסטר הקיץ, הסמסטר השלישי של שנתי הרביעית ללימודים, לאחר מכן יש לסיים את התואר, תואר השני שאעשה בפסיכולוגיה קלינית של המבוגר, דוקטורט בפסיכולוגיה, וכל התארים הנוספים שאני עוד עלול לעשות בעתיד מעבר לכך:

1. ללמוד ארבע וחצי שעות ביום לפחות.

2. לענות ולהגיש את כל הממ"נים.

3. לעשות שני קורסים בכל סמסטר במקום שלוש.

4. ללמוד למבחן סוף הקורס עם מבחני סוף הקורס מסמסטרים קודמים.

5. לראות את כל ההקלטות עד שבוע מיום העלאתן לאתר.

בעקבות כל השיפורים החיוביים האלו, ההישגים המשיכו להשתפר. בסמסטר ב', שהתחיל במאי ונגמר ביולי, עשיתי שני קורסים, אך מכיוון שלמבחן סוף הקורס של אחד מהם אגש רק בעוד זמן מה ,והוא כבר ייחשב לציון של הסמסטר הבא, זה משאיר אותנו רק עם קורס אחד שהשלמתי בסמסטר ב'. הקורס "פילוסופיה של החינוך". את הקורס סיימתי בציון סופי של 100, מה שמעמיד את ממוצע הציונים שלי לקורסים של הסמסטר הנוכחי על 100. שיפור לא קטן בהשוואה לשני הקורסים של הסמסטר שלפני כן, שסיימתי בציונים סופיים של 62 ו-64, מה שמעמיד את ממוצע ציוני הקורסים של הסמסטר שלפני כן על 63. נראה שמקסמתי את הלמידה שלי ואין צורך בשיפורים נוספים לקראת הסמסטר שסיימתי זה עתה (סמסטר ג') ואלו שיבואו אחריו :)

רק עצוב וחבל שאת כל הדברים האלו הייתי צריך ללמוד בעצמי, כאשר מה שאני מרגיש לפחות, זה שאלו דברים שאמורים ללמד את הסטודנטים (אני רציני. ממש צריך להגיד לסטודנטים "נכון ללמוד בשיטה ככה וככה ולא בשיטה ככה וככה. אם תלמדו בשיטה ככה וככה תקבלו ציון ככה וככה ואם בשיטה ככה וככה אז ככה וככה. נכון ללמוד כזאת וכזאת כמות של שעות ביום ולא כמות כזאת וכזאת. אם תלמדו כמות שעות כזאת וכזאת תקבלו ציון ככה וככה ואם תלמדו כמות שעות כזאת וכזאת תקבלו ציון ככה וככה").

נספחים:

לאט-לאט איש האשכולות והגאון הרב-תחומי מאור פז לומד איך לומדים, וההישגים שלו באוניברסיטה משתפרים. רק חבל שלא לימדו אותי איך ללמוד מלכתחילה | תפוז פורומים (tapuz.co.il)

לאט-לאט איש האשכולות והגאון הרב-תחומי מאור פז לומד איך לומדים, וההישגים שלו באוניברסיטה משתפרים. רק חבל שלא לימדו אותי איך ללמוד מלכתחילה | תפוז פורומים (tapuz.co.il)

לאט-לאט איש האשכולות והגאון הרב-תחומי מאור פז לומד איך לומדים, וההישגים שלו באוניברסיטה משתפרים. רק חבל שלא לימדו אותי איך ללמוד מלכתחילה | תפוז פורומים (tapuz.co.il)

צפה בקובץ המצורף 118197
אתה |טמבל| יותר ממה שחשבתי, ניתוח הסקת המסקנות שלך כה ברצפה שזה משהו נדיר, לא סתם קיבלת רק 62 בקורס "התנסות במחקר ובכתיבה מדעית" ועוד בפתוחה.
אתה משווה קורס כזה או קורס של "רגרסיה וניתוח שונות" לקורס בחירה שכולם לוקחים שידוע שהציונים של כולם הם מעל 95.
תמשיך לבזות את עצמך ואל תתפלא שציוני ההמשך שלך יהיו בדיוק כמו הציונים הרדודים שקיבלת.
אתה מבזבז את זמנך ואת כספם של הוריך, אין לך עתיד בלימודים אקדמיים.
|המלצה|: נסה לחפש משלח יד שלא דרוש בו השכלה אקדמית.
 

jackie111

Well-known member
אתה לומד עם סטודנטים נוספים. מה הציונים שלהם בהשוואה לציונים לשלך?

אתה מקדיש ללימודים 4 שעות. זה מעט מאד כשאני למדתי השקעתי 8-10 שעות.
היום אני עובד במקצוע ואם אני עובד פחות מ9 שעות אני מרגיש שזה יום מבוזבז.
אתה מבזבז את הזמן שלך בנושאים לא חשובים (כמו כתיבה בפורום) אתה לא ממוקד.
 
אתה לומד עם סטודנטים נוספים. מה הציונים שלהם בהשוואה לציונים לשלך?

אתה מקדיש ללימודים 4 שעות. זה מעט מאד כשאני למדתי השקעתי 8-10 שעות.
היום אני עובד במקצוע ואם אני עובד פחות מ9 שעות אני מרגיש שזה יום מבוזבז.
אתה מבזבז את הזמן שלך בנושאים לא חשובים (כמו כתיבה בפורום) אתה לא ממוקד.
בן כמה אתה?

עדיין עובד קשה?

נראה לי רק בגלל שיש לך עסק אחרת היית יורד בכמות.
 
אתה לומד עם סטודנטים נוספים. מה הציונים שלהם בהשוואה לציונים לשלך?

אתה מקדיש ללימודים 4 שעות. זה מעט מאד כשאני למדתי השקעתי 8-10 שעות.
היום אני עובד במקצוע ואם אני עובד פחות מ9 שעות אני מרגיש שזה יום מבוזבז.
אתה מבזבז את הזמן שלך בנושאים לא חשובים (כמו כתיבה בפורום) אתה לא ממוקד.
מי שבעל תפיסה מהירה, לא צריך ללמוד כ"כ הרבה ובמיוחד לא כאשר פורשים את התואר עפ"י מס' רב של שנים כפי שהוא עושה במקום לימודים הכי מכיל שיש, שמקבל את כולם ורק צמא לכסף של הלומדים בו.
הוא טוען ש-3 קורסים זה הרבה בשבילו ורוצה להוריד ל-2 קורסים שזה בדיחה מהלכת על שניים.
היו לי סמסטרים עם 12 קורסים ולמעט שנה א' לא היה לי אף סמסטר עם פחות מ-8 קורסים.
לטעמי, הוריו רוצים שקט ממנו, לכן רשמו אותו לשם ביודעם שיהיה להם עכשיו שקט על פני 10 שנים שבספק אם יסיים את התואר (הראשון) עד אז וכל רצונם שלא יפרוש וירים ידיים כפי שהוא רגיל לעשות שקצת קשה.
 
מי שבעל תפיסה מהירה, לא צריך ללמוד כ"כ הרבה ובמיוחד לא כאשר פורשים את התואר עפ"י מס' רב של שנים כפי שהוא עושה במקום לימודים הכי מכיל שיש, שמקבל את כולם ורק צמא לכסף של הלומדים בו.
הוא טוען ש-3 קורסים זה הרבה בשבילו ורוצה להוריד ל-2 קורסים שזה בדיחה מהלכת על שניים.
היו לי סמסטרים עם 12 קורסים ולמעט שנה א' לא היה לי אף סמסטר עם פחות מ-8 קורסים.
לטעמי, הוריו רוצים שקט ממנו, לכן רשמו אותו לשם ביודעם שיהיה להם עכשיו שקט על פני 10 שנים שבספק אם יסיים את התואר (הראשון) עד אז וכל רצונם שלא יפרוש וירים ידיים כפי שהוא רגיל לעשות שקצת קשה.
הוא טוען שהוא רצה ללמוד שם וללמוד פסיכולוגיה
 
הוא טוען שהוא רצה ללמוד שם וללמוד פסיכולוגיה
הוא הודה שזאת האוניברסיטה היחידה שקיבלה אותו וייבב שזה לא תקין.
הוריו חכמים שמצאו להם דרך ל"קצת" שקט ממנו, כי זאת גם האוניברסיטה היחידה שמאפשרת לכולם ללמוד אצלה כי מה שמעניין אותם זה הכסף שלך וכדי לעודד אותך להירשם אליה מאפשרת לך למרוח את התואר על פני כמה שנים שתרצה להבדיל מכל אוניברסיטה אחרת שאם לא הוצאת תואר תוך 7 שנים, הקורסים שלמדת יימחקו ותצטרך לעשות אותם מחדש.
 
הוריו חכמים שמצאו להם דרך ל"קצת" שקט ממנו
אני בכלל לא חושב שהם רצו שהוא ילמד באונ'.

לדעתי הם חושבים שהוא בעייתי ולא מתאים למסגרת קשוחה של לימודים אקדמיים(אפילו אונ' פתוחה) ואח"כ עבודה בתחום.

אומנם הוא לא אמר מה הם חושבים,אבל הוא אמר שזה רעיון שלו ללמוד פסיכולוגיה ולא שלהם.

הוא עבר לכיתת מתקשים בחצי שני של ט' והמשיך כל התיכון.

בנוסף תפס חדר גדול למעלה אצל ההורים.

בעצם ההצהרה הסמויה היא אני מתנחל אצלכם ותורידו ציפיות ממני.


בשביל לחפות על הדמות הכושלת שלא עמדה בציפיות ההורים הוא בנה

דמות אלטרנטיבית בתפוז הכי חכמה בעולם שהולכת להיות עשירה כקורח וכד'.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אני בכלל לא חושב שהם רצו שהוא ילמד באונ'.

לדעתי הם חושבים שהוא בעייתי ולא מתאים למסגרת קשוחה של לימודים אקדמיים(אפילו אונ' פתוחה) ואח"כ עבודה בתחום.

אומנם הוא לא אמר מה הם חושבים,אבל הוא אמר שזה רעיון שלו ללמוד פסיכולוגיה ולא שלהם.

הוא עבר לכיתת מתקשים בחצי שני של ט' והמשיך כל התיכון.

בנוסף תפס חדר גדול למעלה אצל ההורים.

בעצם ההצהרה הסמויה היא אני מתנחל אצלכם ותורידו ציפיות ממני.


בשביל לחפות על הדמות הכושלת שלא עמדה בציפיות ההורים הוא בנה

דמות אלטרנטיבית בתפוז הכי חכמה בעולם שהולכת להיות עשירה כקורח וכד'.
כדאי שתראה את הסרט "חידת שושני". שודר ב'כאן 11' וניתן גם לראותו ביו טיוב.
תאמין לי שאם תראה את הסרט הזה, יהיה לך אובייקט הרבה יותר מרתק לפיענוח.
 
כדאי שתראה את הסרט "חידת שושני". שודר ב'כאן 11' וניתן גם לראותו ביו טיוב.
תאמין לי שאם תראה את הסרט הזה, יהיה לך אובייקט הרבה יותר מרתק לפיענוח.

ראיתי את כל הסרט,"דברים של דתיים",לא ממש מעניין אותי.

יש לי מידע מאלוהים מה אני צריך ספקולציות מאיש חכם?
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל







ראיתי את כל הסרט,"דברים של דתיים",לא ממש מעניין אותי.





יש לי מידע מאלוהים מה אני צריך ספקולציות מאיש חכם?



א. זה לא סרט של 'דברים של דתיים'. לכן, אם אתה כן מוצא לנכון לחפור בתוככי דמות וירטואלית של משתמש כזה או אחר, הרי שאתה חוטא לאותה מציאות שאתה יצרת במו ידיך. כי כאן מדובר כנראה בגאון אמיתי, שדווקא כן הותיר אחריו מורשת כתובה גם אם לא הצליחו עדיין לפענח אותה כראוי. עובדה שאותו שושני הותיר אחריו גם קרן שמממנת נצרכים, רק מהרבית שהיא צוברת. אז גם אם שושני לא יצר לעצמו את ההון הזה לצורך ראוותנות גרידא, לו היו תעודות >> כי הוא אכן עשה. ומה עשה אותו גאון המצהיר על עצמו שהוא ה"גדול ביותר"??? הוא לא עשה עדיין מאום. אז מה יש לחפור כאן?
 
זה לא סרט של 'דברים של דתיים'
לא דובר שם על שום דבר לא דתי,למרות שהוא הבין בפיזיקה וכד'.

כמו כן לא היה שום יישום לדברים.

מה עשה אותו גאון המצהיר על עצמו שהוא ה"גדול ביותר"??? הוא לא עשה עדיין מאום.
זה לא חוכמה יחסית אליו כל גאון אחר נראה מדהים ;)
 
למעלה