בהמשך לשרשור שפתחתי על נושא של חיוב ובמיוחד בחברת הוט
ב 3.8
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/2461/183553286/%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%9D/%D7%AA%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%AA_%D7%99%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%92%D7%99%D7%95%D7%AA[/URL]
התשובה של המועצה לשידורי כבלים ולווין:
שלום רב,
הנדון: חיובים שלא כמוסכם
אני מודה לך על פנייתך מיום 02 באוגוסט 2018.
המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין מפקחת על החברות המציעות שידורים רב ערוציים למנויים ומוודאת עמידתן בחוק התקשורת, בכללים שנקבעו על פיו ובתנאי הרישיון.
נושא טיב השירות ללקוח חשוב לנו מאוד ולכן דאגנו לקידום התחרות. אנו מאמינים כי קיומה של תחרות אפקטיבית מובילה את שתי החברות ליתן שירות טוב יותר ללקוחותיהן. באם אינך מרוצה משירות שמוענק על ידי חברה אחת קיימת חלופה בדמות חברה מתחרה.
סעיף 41.9 קובע כי "הודיע מנוי לבעל רישיון כי הוא חויב בגין שירות או שידור שלא הוזמנו ולא
התבקשו על ידו , יברר בעל הרישיון את הדבר בתוך 14 ימים מיום שהודיע על כך המנוי.
לא מצא בעל הרישיון ראיה ברישומיו או ראיה אחרת לדחיית טענת המנוי , ישיב למנוי את סכום החיוב לאלתר."
מתשובת חברת הוט עולה כי ביום 28.06.2018 הוזמנה דרך השלט בבית הוריך ספריית סופר אגו וביום 01.07.2018 שוחחה עמך נציגת שירות וסוכם על הסרת הספרייה.
מהתשובה עולה כי בגין ספריית סופר אגו חויב חשבונך בסך 34.72 ₪ עבור התאריכים שבין 28.06.2018-01.07.2018. (התמחור היומי עבור ספריית סופר אגו הינו 8.68 ₪ ליום).
אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בכבוד רב,
מירב שטרוסברג-אלקבץ
מנהלת תחום הגנה על הצרכן
ב 3.8
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/2461/183553286/%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%9D/%D7%AA%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%AA_%D7%99%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%92%D7%99%D7%95%D7%AA[/URL]
התשובה של המועצה לשידורי כבלים ולווין:
שלום רב,
הנדון: חיובים שלא כמוסכם
אני מודה לך על פנייתך מיום 02 באוגוסט 2018.
המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין מפקחת על החברות המציעות שידורים רב ערוציים למנויים ומוודאת עמידתן בחוק התקשורת, בכללים שנקבעו על פיו ובתנאי הרישיון.
נושא טיב השירות ללקוח חשוב לנו מאוד ולכן דאגנו לקידום התחרות. אנו מאמינים כי קיומה של תחרות אפקטיבית מובילה את שתי החברות ליתן שירות טוב יותר ללקוחותיהן. באם אינך מרוצה משירות שמוענק על ידי חברה אחת קיימת חלופה בדמות חברה מתחרה.
סעיף 41.9 קובע כי "הודיע מנוי לבעל רישיון כי הוא חויב בגין שירות או שידור שלא הוזמנו ולא
התבקשו על ידו , יברר בעל הרישיון את הדבר בתוך 14 ימים מיום שהודיע על כך המנוי.
לא מצא בעל הרישיון ראיה ברישומיו או ראיה אחרת לדחיית טענת המנוי , ישיב למנוי את סכום החיוב לאלתר."
מתשובת חברת הוט עולה כי ביום 28.06.2018 הוזמנה דרך השלט בבית הוריך ספריית סופר אגו וביום 01.07.2018 שוחחה עמך נציגת שירות וסוכם על הסרת הספרייה.
מהתשובה עולה כי בגין ספריית סופר אגו חויב חשבונך בסך 34.72 ₪ עבור התאריכים שבין 28.06.2018-01.07.2018. (התמחור היומי עבור ספריית סופר אגו הינו 8.68 ₪ ליום).
אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בכבוד רב,
מירב שטרוסברג-אלקבץ
מנהלת תחום הגנה על הצרכן