בהמשך לתשובה שלך מהאתר שלך

בהמשך לתשובה שלך מהאתר שלך

נאלצתי כי משום מה לא הצלחתי לשלוח לך שם את השאלה, אז מראש סליחה ותודה. קודם כל, המון אינפורמציה לקבל ותודה לך על כך. רציתי לשאול אותך בהמשך לתשובתך בה השוואת בין המפות שלי לשל אותו בחור. עניין אותי האם את יכולה להנחות אותי לגבי מטרת הגלגול שלי, מה אני אמורה ללמוד או איך לישם דברים בעניין הקשרים הרומנטיים ואהבה? לגבי אבטיפוס גברי אני לא בטוחה שאני מקבלת את זה או מבינה למה בדיוק כוונתך. אשמח בסיכום להכל האם אותו קשר שאת אומרת כי אכן הוא קארמי מטרתו להוביל לקשר רומנטי או רק ללמידה. ושוב תודה רבה לך טליה. (ניבה)
 

Tal_Ya

New member
היי, ניבה

ראשית, ברצוני לאמר לך, שקבלתי את האי מיילים שלך (את שניהם) וגם השיבותי עליהם. אולם משום מה ה``מייל סרבר`` שלי מחזיר אותם בטענה שהוא לא מזהה את הכתובת. אני אנסה לענות לך מתיבת דואר אחרת או אם אין לך התנגדות, מעל גבי הפורום. שנית, בקשר לשאלה העכשווית, כל קשר קארמתי מוביל ללמידה. אך מאד יתכן שהוא קשה למימוש. (המפות כבר לא לפני, אז מעט קשה לי לענות לך על כך). בכל מקרה, המטרה היא בעיקר לימודית וכבר הבהרתי זאת בעבר. שתי הנשמות ``חתמו`` כביכול חוזה, (לפני שהורידו את התדרים שלהם לעולם הפיזי). שיבואו לעזור האחת בדרך ההתפתחות של השניה ועל כן, יש לעתים קושי. לא תמיד הלמידה היא נינוחה. לעתים תכופות, ``קל יותר`` ללמוד דרך הקשר הקשה. כי אז, ישנה עבודה יותר אינטנסיבית ומי כמו עקרב יודע זאת. לעקרבים בדרך כלל יש את הצורך לחוות דברים לעמקם ועד תומם. הם בדרך כלל מחפשים אחר החיכוך עם הדברים הבלתי אמצעיים של החיים. באשר לשאלתך בדבר `מטרת הגלגול` כהגדרתך. אני מעדיפה לדבר על הנתיב המרכזי בחיים. בחיים הללו, בחרת לקחת אחריות על יצירת המציאות של חייך מתוך מעמד של שותפה-יוצרת. זה כרוך בעשייה למען הזולת או עשייה רוחנית-הומאנית. רק כך תצליחי את דרכך. אם כי, היית רוצה להתרפק על הבית, המשפחה והעבר, אין זה מתאפשר לך כל כך בחיים הללו. יש דברים שעלייך לפתור תחילה בינך לבין עצמך. ואז כל יחסך לזוגיות בפרט ולמערכות יחסים בכלל, ישתנה. L&L TALYA
 
בתשובה לאי מייל

טוב, אז גם אצלי יש בעיה, לא הצלחתי לקרוא את האי מייל שלך אז אם תוכלי אני מוכנה לקבל את האינפורמציה דרך כאן או שתנסי שוב, זה פשוט לא כתב בעברית. תודה רבה.
 
למעלה