בהרקדה באוניברסיטה אתמול....

בהרקדה באוניברסיטה אתמול....

הופיעו כמה להקות של בארי אבידן ורקדו כ - 20 דקות (כמו שהובטח מראש) חייבת להודות שזה היה מדהים ביופיו אני לא מאלה שנהנות לראות להקות ריקודים אבל...... מורידה את הכובע מקורי מרענן פשוט היה תענוג להסתכל... שבת שלום פוש
 

Retropier

New member
I Agree With This Post

אהבתי במיוחד את שתי היצירות האחרונות: "איך שיר נולד" - היה נורא חמוד מה שהם עשו עם הילד העצבני שמנסה לנגן בפסנתר, ו"פופו הבובה" - היה צריך ללמד כל-כך הרבה ילדים לרקוד בשביל זה. השקעה עצומה.. היצירה הזו היתה גם במופע הסגירה של כרמיאל. נורא השתעשעתי מהסטרפטיז: היו שני רקדנים (בן ובת!) שהעדיפו להחליף בגדים מאחורי הבמה במקום שכולם היו יכולים לראות אותם, במקום מאחורי הפרגודים.
 

ע דה

New member
תגובה

לפושפושית - אכן זה היה מדהים - מה קורה איתך מזמן לא כתבת בפורום? ואני דווקא מאד אוהבת הבאת להקות מחול כמופע (יותר מהבאת זמרים ו/או נגנים) זה מוסיף צביון ותורם רבות לנושא ריקודי עם וזה נפלא לראות על הבמה רקדים מקצועיים. ולך Retropier זה אכן הסב את תשומת הלב של רבים - קטע הסטרפטיז של שני הרקדנים ונהנתי ביותר מ"פופו הבובה" במיוחד מכך שבתחילה הם רקדו עם בובות על אמת ואחר כך זה התחלף לבובות של בני אדם. ברי אבידן - מדהים ועשה עבודה טובה. אני שמעתי עליו כאשר בזמנו הקים את להקת המבוגרים אצל פנינה קליין (להקה שנפלה לבסוף) שמעתי שהוא מאד פדנט וכך אנו רואים תוצאה של אדם קפדן ואחראי מאד ועם טעם נפלא!
 
ריקודי עם ישראליים ?

אין ספק שבארי אבידן הוא יוצר מדהים ובעל רעיונות מקוריים, אך האם אלו ריקודי עם ישראליים ? הלהקות הופיעו ב 4 ריקודים: 1. שיר השוק - שיר ישראלי, הריקוד ברובו גאז. 2. כובע של קש - שיר ישראלי הריקוד הוא קטע מעבר כדי לתת ללהקה שהות להתלבש אבל מקורו ברוסיה ? פולניה? או אחר. 3. הפסנתר - מתחיל ב: איך שיר נולד ? ממשיך בנעימה קלאסית עם מכונת כתיבה 4. פופו הבובה - מתחיל בשיר ישראלי, ממשיך בכל מיני קטעים בינלאומיים. זה קרקס ולא ריקוד ישראלי. ולמרות הכל זה היה יפה ומרשים.
 

ע דה

New member
לרקדן האנונימי - תגובה

אכן לפעמים אני חושבת שלא תמיד מדובר בריקודי עם, אך בכל זאת מגיע ללהקה את הקרדיט, מבחינת רמת הביצוע, התלבושות, הרעיונות והכוריאוגרפיה הנפלאה של בארי. ריקודי עם כנראה התפתחו וקיבלו כיוונים שונים ונוספים, אני מוצאת שזה לא רע היות ומטבעי אני אוהבת לראות התפתחות, תוך שמירה גם על הקלאסיקה הקודמת, האיזון בין ישן וחדש הוא האיזון המתאים לי.
 
לידידי הרקדן

אם אין חדשנות בריקודים, זה משעמם, כמקצוען ועד לא מזמן בתחום לא נותר לי אלא להסיר את הכובע בפני בארי אבידן.
 
להקות מחול

אמנם זה יפה אבל לקח המון זמן מהחוג ובקושי רקדנו זוגות בפעם האחורנה
 
למעלה