בואו לסכמ"ש בהמוניכם!

בואו לסכמ"ש בהמוניכם!

בקצרה כי האנטומיה של גריי מתחיל בעוד 3 דקות...
משהו טוב שקרה השבוע: משהו לא כ"כ טוב שקרה השבוע: משהו שאתם מצפים לו בשבוע הבא: בנאדם שעשה לכם את השבוע: עלילות 1 באפריל: ובפינת השאלה "העמוקה" השבועית: אם הייתה לכם האופציה לשנות בעצמכם (מבחינה חיצונית) משהו אחד. במה הייתם בוחרים?
שיהיה לכולכם שבוע קסום ומלא באנרגיות חיוביות! אל תשכחו לחייך (
). שבוע טוב!!!
 
סכמ"ש בלי שק"ש

משהו טוב שקרה השבוע: טיול מדהים, כיפי וספונטני באיזור הצפון
דרך נפלאה להכיר אנשים חדשים ואנשים מוכרים יותר לעומק. דרך מצויינת לספק לשותפה שלי חוויה ראשונה של טיול שישנים בו בחוץ משהו לא כ"כ טוב שקרה השבוע: פספסתי הזדמנות לגשת למבחן, ורבתי עם מדור בחינות. לא כיף בכלל. משהו שאתם מצפים לו בשבוע הבא: לראות את חבר שלי בסופ"ש. הוא מאוד חסר לי בשישי בלילה כשקפאתי מקור (מצאתי דרך אחרת להתחמם, אבל זה לא זה. נקודה). בנאדם שעשה לכם את השבוע: אור. וגם חבר שלי שקיבל ציון ממש טוב במבחן ממש סיוטי וקשה, ובא לי כבר לחגוג איתו. עלילות 1 באפריל: לא משהו מיוחד. סתם ישנתי שעה אחת פחות וזהו. השאלה השבועית: הייתי משנה את השיער היהודי שיש לי מקדימה. שיהיה חלק באופן טבעי. זה הכל.
 

Light18m

New member
עכשיו אין טעם שאענה

הדבר הטוב שקרה לי זה מה שאת כתבת, האדם זו את, ואפילו בשינוי החיצוני גם אני הייתי כותב שיהיה לי שיער חלק באופן טבעי.
 
נששששמה...אז גם אתה מתגעגע לחבר שלי?

חחח באמת שממש נהנתי, ושותפה שלי לא הפסיקה לדבר על הטיול. יש לנו עוד פרויקט: מסתבר שגם השותפה השניה לא ישנה מעולם בשטח. נחשוב על משהו גם בשבילה
אה וגם מזל שלא חנינו בעין מימון בלילה. מסתבר שפקחים של הרשות קונסים על זה. כבר בא לי עוד טיול אחד כזה
 

Light18m

New member
עונת הטיולים החלה

אני רוצה להגיע לאיזור יקנעם עם רכב (ופויקה) מתישהו
 

Saladin

New member
הייתי שם (בית לחם הגלילית) לפני כמה ימים.

על ריינג'רים במסגרת העבודה, היה מגניב. דווקא מהנוף קצת התאכזבתי, אבל הנוף בדרך מבית לחם הגלילית ליקנעם היה יפה. ומה זה פויקה? משהו שמבשלים עליו?
 
עוד מישהו לחנך ../images/Emo207.gif

חבר'ה, אחרי המפגשים שתוכננו עד עכשיו עושים פויקה ביער ליד הבית שלי. אני אחראית על המתכון. יש שני סירים, אז אפשר אפילו עוד אחד.
 
מרגלות הרמה

באיזור עין מימון ועין חשק (ולא מצאנו אף אחד מהם), ואז בירדינון בשמיר (שזה קיבוץ מהמם. אם היה לי אוטו וכסף הייתי שוכרת שם)
 
עונה לעצמי..

משהו טוב שקרה השבוע: ידיד הכי טוב שלי שעבר לפלורידה לפני שנה הפתיע אותי בחזרה שלו לארץ בדיוק אחרי ששלחתי לו מייל עצוב על זה שרק הוא לא כתב לי על הגבס. משהו לא כ"כ טוב שקרה השבוע: המצב הבריאותי הלוקה שלי וזה שויתרתי על השתתפות בעונה הקרובה של היפה והחנון. משהו שאתם מצפים לו בשבוע הבא: צריכה להגיע אליי הזמנה של בגדים מחו"ל :) אגב, את השאלה "העמוקה" ששאלתי פה שאלה אותי הפסיכולוגית בראיונות לתכנית. ואני הייתי רוצה עיניים ירוקות...
 
זו היתה מתיחה :(

ש-99% ממנה אמת. זתומרת, הכל חוץ מהעובדה שאני בתכנית. כתבתי הודעת הסבר בשרשור...
 
למעלה