בואו נדבר על פוליטיקה... המחירים עולים

דינהלה1

New member
איך משפיע גל המחאות ../images/Emo124.gif בעולם אצלנו?

עכשיו ההסתדרות מאיימת על הממשלה שאם לא יורידו את המחירים שעלו מאוד לאחרונה תהייה שביתה, מדובר על מחירי הדלק, המים, הלחם, החשמל שרוצים להעלות, מוצרי החלב ועוד... האם מחאה מהסוג הזה מקובלת עליכם והאם הייתם משתתפים במחאה חברתית ועל מה? עד כמה הייתם מוכנים להקריב מסדר היום שלכם כדי למחות למען מטרה הקרובה לליבכם? גל המחאות האחרון בעולם זה טוב או רע ביחס למדינתנו? האם יצא לכם להשתתף פעם במחאה?
 
בואו נדבר על פוליטיקה... המחירים עולים

חברי הליכוד - מה שמפריע להם זה העובדה שעלית המחירים עלולה לעלות להם בכיסא אותו הם מחממים (כשהם טורחים להגיע למשכן) לא מעניין אותם שיש אמא שיכלה איך שהוא לקנות לילדים שלה לחם - לא יכולה לקנות להם יותר לחם מה איכפת להם שהדלק עלה? הרי הם לא משלמים על הדלק..
 

דינהלה1

New member
ראשי המדינה שלנו יושבים באולימפוס

רובם מסודרים בחיים והם לא ידועים מה זה להיות אזרח מן השורה במדינה. לחיות עם משכורת של שכיר, קניית דירה, משכנתא, הוצאות על הילדים בנושאי: רפואה, חינוך. הם חושבים שהם יכולים לעבוד עלינו כשאומרים לנו שזה בחינם...הם לא יודעים איך נראה חשבון הסופר של משפחה עם ילדים, הם מעלים את מחיר הדלק שגם כך המסים שמשלמים עליו בארץ הוא מהגבוהים בעולם, מעלים את מחירי המים, המזון, ומצד שני נותנים לבעלי הממון במדינה הטבות מס, מענקים, נותנים קרקעות ששייכות למדינה בחינם ועוד. ואחרי כל זה כשמתראיין שר האוצר בטלביזיה הוא אומר "שלפי הנתונים רמת החיים בארץ כל הזמן עולה" אולי הוא מחכה שלחצי מדינה לא יהיה יותר ממה לחיות ואז הוא יעצור את עליית המחירים?
 

שבי38

New member
ואנחנו שותקים.

תיראו מה קורה במקומות אחרים בעולם כשמעלים מחירים .
 

דינהלה1

New member
ההסתדרות לוחצת על הממשלה להוזיל

עיני מזהיר מפני שביתה והפגנות, מעניין, האם לדעתם בארץ אפשר להרים הפגנה בסדר גודל מרשים?
 
למעלה